Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Ik ben in ieder geval zo eerlijk om toe te geven dat ik studenten die illegaal reizen deze maand, groot gelijk te geven en dit te durven uiten.
Kadanzlover schreef:ik snap er echt de ballen niet meer van..
Ik kan dus reizen tot 31 januari. om daarna nog te willen reizen moet ik hem activeren bij een ophaalautomaat. Die heb ik gevonden, hier in het dorp. moet ik er ook geld op zetten?
en hoe gaat dat met bedrijven die niet meedoen? Ik woon in een uithoek en zowel bussen als treinen doen nog niet mee..
moet ik dan betalen?
SteffiiY schreef:Kadanzlover schreef:ik snap er echt de ballen niet meer van..
Ik kan dus reizen tot 31 januari. om daarna nog te willen reizen moet ik hem activeren bij een ophaalautomaat. Die heb ik gevonden, hier in het dorp. moet ik er ook geld op zetten?
en hoe gaat dat met bedrijven die niet meedoen? Ik woon in een uithoek en zowel bussen als treinen doen nog niet mee..
moet ik dan betalen?
bedrijven die niet meedoen is niet jouw probleem, bewaar je oude Ov kaart voor de zekerheid
SpikkelFire schreef:Dat kan bij opLAADpunten, schijnt ook een verschil in te zittenVolgens mij zijn er meer oplaadpunten dan ophaalpunten dus dat kan bijna overal wel.
Volgens mijn zijn de oplaadpunten die grote grijze kasten?