Oeeehh! Vanochtend een kaart gekregen van m'n ouders waarin ze mij veel succes wenste met m'n rijlessen en ze gaan een deel (of alles) betalen!!!
Eerst was de afspraak dat ze wel alles voor schoten, maar dat ik later (op een langer termijn) ook alles terug moest betalen.. Vind het zo leuk!! Vanmiddag even bellen voor m'n eerste les
Naaahhh gister weer rijles gehad Ging goed Met name schakelen (ook al is het les 2) vond die rij-instructeur héél goed gaan Vind het eerlijk gezegd ook wel leuk om te schakelen !
Daarintegen, rotondes rijden + richgting aangeven + nog teruggesschakeld hebben vind ik wel heeeel lastig. Maar dat zal vast nog wel goedkomen !
Ik had vandaag mijn 5e rijles, en ging niet zo goed voor mijn gevoel Heb 3 keer gehad dattie uitviel..
Anoniem
Geplaatst: 28-08-09 10:26
Zo, ik ga nu voor het eerst de snelweg op.
Dreeetje
Geplaatst: 28-08-09 10:44
net mijn laatste rijles gehad voor mijn examen .. moet maandag examen doen, wel een uurtje van tevoren nog lessen.. afgelopen dinsdag ging het wel zooo slecht .. vandaag wel beter .. maar dat kijken .. pfff vooral in het begin van de les, later wordt het weer beter .. haha en vandaag ook weer, vergeet ik soms terug te schakelen naar de 1 als ik langzaam rijd .. heb ik anders nóóit !
Ik hoop maar dat ik het haal maandag ..
_Marinke_
Geplaatst: 28-08-09 11:10
Bedankt!
Marrke schreef:
Gefeliciteerd Marinke! Wanneer heb je je eerste rijles?
Ik moet vanmiddag even bellen, ik begin volgende week sowieso
@ Marinke ; in't begin is het een beetje onwennig. Maar als je het eenmaal doorhebt is het echt leuk ! Vind ik dan En lastig te leren ? Nee, ik vind van niet !
@ Saskia ; jaaaa dat is ook wel Maarja, het liefste doe ik alles in een keer goed Ook al is het pas les 2
Ahhhhggr ik ben gezakt. Had 8 fouten ipv 5 en gevaarherkenning had ik er maar 6
Nu ff bellen misschien dat ik vanmiddag nog wel terrecht kan. Echt vervelend ik wist gewoon precies welke vragen ik fout deed... maar geen tijd meer om te wijzigen..
Helderder
Geplaatst: 28-08-09 11:45
Balen Nagini! Hopelijk vanmiddag weer een kans.
Helpen jullie even duimen dat m'n instructeur vanmiddag zegt dat ik ook mag afrijden?
Anoniem
Geplaatst: 28-08-09 11:48
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Heb je gelijk in Nouja, maandag zo'n theorie les bij mij op de rijschool ga ik daar ook maar even langs, en verder maar weer dat boek doornemen en veel oefenen. Zou neit weten wat ik anders moet doen
nou.. ik heb nu 25 lessen gehad en moet 24september op! Zo spannend! Moest alle rijlessen allemaal zelf betalen en dat is flink hard sparen! Als ik zak dan is me spaarrekening een beetje leeg aan het worden en weet ik niet of ik het nog wel op zou kunnen brengen om nog een keer op te gaan en weer eventjes paar lessen. Heb 2weken terug tussentijdse toets gehad en vrijstelling gekregen voor bijzondere verrichtingen. Nu weet ik wel hoe het allemaal gaat en dat scheelt weer een hoop zenuwen. Mijn rij instructeur is nu 2 weken op vakantie! Dus 2 weken voordat ik op moet krijg ik even 5 lessen. Omdat ik er dan toch 2 weken uit heb gelegen. Rijden gaat verder goed, alleen ben af en toe nog te onzeker zei mijn rij instructeur..
5 september begin ik met mijn eerste rijles en ik ben er wat zenuwachtig over. Wat gaat er in zo'n eerste les precies gebeuren? En hoe snel klim je op naar andere dingen?