Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeSa schreef:Die vraag krijg ik vaak op maandagochtendAlsof we broodjes van 2 dagen ervoor gaan verkopen.
MaaikeMo schreef:Mag ik ook een opmerking plaatsen die je als klant hoort
Was namelijk iets aan t afrekenen.. Vraagt ze: Heb je er toevallig 95 cent bij??
Nou toen moest ik toch wel even hard lachen
friendly schreef:Maar je hebt die mensen erbij zitten die proberen gewoon of je wel oplet. Die je eigenlijk geld afhandig maken om het cru te noemen. Als je bij deze mensen gaat twijfelen ben je gewoon het geld vaak kwijt. Uit twijfel geef je het dan toch mee denk ik.
nixx schreef:Of domme mensen die zelf een sticker verwisselen. Ten eerste de kassa geeft toch de goede prijs aan en ten tweede hangt het vol camera's!
Judith_ schreef:Terwijl ik deze man help en hij zijn plakje worst op eet komt er een klein meisje bij staan. Ik vraag of zij misschien ook een worstje wil waar op de man antwoord "Ik heb ook wel een lekker worstje"
Annika212 schreef:nixx schreef:Of domme mensen die zelf een sticker verwisselen. Ten eerste de kassa geeft toch de goede prijs aan en ten tweede hangt het vol camera's!
Hier ook een keer, en een niet al te snuggere klant ook. Meneer had een kortingssticker met ''van €9,99 voor €5,99'' op een doos Lego van €79,99 geplakt.
Uiteraard gaf de kassa toen aan dat het €79,99 moest zijn. ''Maar hier staat €5,99!'' zegt die man. Dus ik zeg dat die sticker er waarschijnlijk per ongeluk opgekomen is.
''Maar mag ik dit dat voor €5,99?''
Nee.
Amburtjoz schreef:Meneer: 'Mevrouw waar staan de schoolkrijtjes'
Ik: 'Als U zich even omdraait met U gezicht naar de SES toe, staan ze voor U'
Meneer: 'Oh ja dit is ook wel heel stom he, ik zet mezelf aardig voor lúl'
Kon er wel om lachen
Ach ja, die stickermensjes in de winkel bah haha.