Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jessie1991

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 12:32

hmm ik werk in een drogisterij en ik krijg altijd zeurpieten nondejuu.. komen net binnen komen al meteen zeiken waar ligt dit of dat,

ik heb 1 x meegemaakt, dat ik echt stond te klooie om met een kar een bocht te maken, staat daar achter een man en die zegt ja schiet nou eens op!.. ik zeg pardon?? ja schiet eens op zegt ie ik moet erdoor!! klant is koning.. ik zeg nou sorry meneer de tijd die u nu neemt om hier zo tegen mij tekeer te gaan , had u ook de tijd kunnen nemen om 2 meter verder te lopen om zo ook op uw plek van bestemming te komen.. :-D
toen liep ie boos weg..

en mij is altijd gezegd .. een klant is pas koning, als deze zich koningklijk gedraagd :-D...

of dat vraag je wilt u het bonnetje? nee alleen als ik er belasting van af kan trekken..??

of..(toen waren we in een melige bui)
klant: waar liggen de kammen???
ik: bij de K van kammen
we konde er allemaal om lachuh natuurlijk :-D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 14:52

DeSa schreef:
Die vraag krijg ik vaak op maandagochtend :7 Alsof we broodjes van 2 dagen ervoor gaan verkopen.

Zo bekend. :+

Bij de Jumbo krijg je producten met een datum van vandaag of morgen gratis mee. Met uitzondering van verse producten, dus gebak, brood en grilvleeswaren bijvoorbeeld. Op het brood staat een verkoopdatum, de datum dus waarop we het brood mogen verkopen. En dat is altijd de datum vandaag, aangezien het vers is. Klinkt niet raar toch?

En dan nog mensen die alles doen omdat brood gratis mee te krijgen, want volgens hun is het op datum. :z

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 15:08

Er kwam eens een boer bij mij, die zei dat we brood 3 dagen moesten laten liggen want dat brood was beter en lekkerder! Ja ik moest het maar tegen mn leidinggevende zeggen. Ik tegen mn leidinggevende gezegt we lagen beide in een deuk :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 15:46

Nou dan koopt die booer het brood toch VANDAAG en eet ie het 3 dagen later pas? Probleem opgelost.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:14

MaaikeMo schreef:
Mag ik ook een opmerking plaatsen die je als klant hoort :D

Was namelijk iets aan t afrekenen.. Vraagt ze: Heb je er toevallig 95 cent bij??

Nou toen moest ik toch wel even hard lachen :D

Dat vind ik niet zo heel raar, al zou ik eerder 1 euro erbij vragen! Maar soms zit je zo slecht met je kleingeld.
Hier heeft niemand dat want dat hebben ze niks meer voor het parkeerautomaat.. (Heel irritant voor mensen achter de kassa wij hebben dus ook nooit wisselgeld genoeg!)

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:18

friendly schreef:
Maar je hebt die mensen erbij zitten die proberen gewoon of je wel oplet. Die je eigenlijk geld afhandig maken om het cru te noemen. Als je bij deze mensen gaat twijfelen ben je gewoon het geld vaak kwijt. Uit twijfel geef je het dan toch mee denk ik.

Of domme mensen die zelf een sticker verwisselen. Ten eerste de kassa geeft toch de goede prijs aan en ten tweede hangt het vol camera's! Tuurlijk heeft de Bart Smit camera's dat iedereen toch ook wel bedenken :D Volwassenen klanten zijn bij ons nog 10x erger dan de kinderen haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:12

mevrouw: heb je nog filet americain?
ik: nee sorry, die is helemaal op..
zij: aahhhhhh kan je niet nog wat voor me maken?
die maken we niet zelf :') die krijgen we zo binnen.. anders had ik er echt wel bijgemaakt op zaterdag rond 13.00...

Annika212

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 19:34

nixx schreef:
Of domme mensen die zelf een sticker verwisselen. Ten eerste de kassa geeft toch de goede prijs aan en ten tweede hangt het vol camera's!

Hier ook een keer, en een niet al te snuggere klant ook. Meneer had een kortingssticker met ''van €9,99 voor €5,99'' op een doos Lego van €79,99 geplakt.
Uiteraard gaf de kassa toen aan dat het €79,99 moest zijn. ''Maar hier staat €5,99!'' zegt die man. Dus ik zeg dat die sticker er waarschijnlijk per ongeluk opgekomen is.
''Maar mag ik dit dat voor €5,99?''
Nee.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:55

Judith_ schreef:
Terwijl ik deze man help en hij zijn plakje worst op eet komt er een klein meisje bij staan. Ik vraag of zij misschien ook een worstje wil waar op de man antwoord "Ik heb ook wel een lekker worstje" %)

Nou ja zeg, wat een vulgaire taal. Dan had ik die man echt de les gelezen, boeit me niet dat wij dan een klant verliezen. :n
Zo'n volk wens ik me überhaupt niet toe als klant, bah. Vraag me soms echt af waar (vooral oude mannelijke) mensen het lef vandaan halen.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 21:07

Annika212 schreef:
nixx schreef:
Of domme mensen die zelf een sticker verwisselen. Ten eerste de kassa geeft toch de goede prijs aan en ten tweede hangt het vol camera's!

Hier ook een keer, en een niet al te snuggere klant ook. Meneer had een kortingssticker met ''van €9,99 voor €5,99'' op een doos Lego van €79,99 geplakt.
Uiteraard gaf de kassa toen aan dat het €79,99 moest zijn. ''Maar hier staat €5,99!'' zegt die man. Dus ik zeg dat die sticker er waarschijnlijk per ongeluk opgekomen is.
''Maar mag ik dit dat voor €5,99?''
Nee.

Soms is het een vergeten prijswijziging maar sommige dingen zijn zo duidelijk haha bij ons ook laatst een vrouw met zo'n grote bestuurbare auto zat er een sticker op van 7 euro. Zagen we later op de camera dat ze het idd zelf had gedaan (en die vrouw heeft toch een partij dramatisch lopen doen bij de kassa, dan sta je wel behoorlijk voor l*l hoor) De echte prijs was geloof ik 35 euro, nou leuk geprobeerd maar nee! :D

Wij houden tegenwoordig een schriftje bij met stomme vragen haha

Annika212

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 21:13

nixx schreef:
Wij houden tegenwoordig een schriftje bij met stomme vragen haha

Haha, goed idee! :D

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 21:53

Ik was aan het scannen en de scanner pakte een product niet, dus ik roep iemand uit de winkel om te kijken wat de prijs is..
Klant er achter helemaal zuchten, steunen en piepen.. Ja kom op, we gaan naar een andere kassa! *scheldkanon! Waarom is die niet open..helemaal tieren!

A fijn, mevrouw is zelf aan de beurt..is ze d'r pinpas kwijt, waardoor de mensen achter haar wel 10min moesten wachten :+

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:22

Meneer: 'Mevrouw waar staan de schoolkrijtjes'
Ik: 'Als U zich even omdraait met U gezicht naar de SES toe, staan ze voor U'
Meneer: 'Oh ja dit is ook wel heel stom he, ik zet mezelf aardig voor lúl'

Kon er wel om lachen :j
Ach ja, die stickermensjes in de winkel bah haha.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 13:03

Missbonny: :') altijd zaalig :j

Annika212

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:18

''Ik zoek een knikkerbaan, waar liggen die?''
''Hier liggen die, meneer.'' *wijst aan*
''Hebben jullie ook knikkerbanen met ballen i.p.v. knikkers? Die vind ik namelijk te klein..''

_O-

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:29

hahaha geniaal topic :))
Ik werk als receptioniste bij een fitnesscentrum, krijg toch soms wel gekke opmerkingen :))
het is de bedoeling dat wij gezellig zijn met mensen en dat ze zich welkom en thuis voelen in de sportschool, helaas word t soms verkeerd opgevat :P
Een toerist, waarin ik gewoon geintresseerd was en mee aan het praten was vroeg me opeens mee naar mysterie land! zijn zus kon op het laatste moment niet mee! wel een goed aanbod eigelijk!!

En laatst had ik het de zumba instructrise over haar les en datik graag een keer mee doe en op salsa les ga. Zegt een klant opeens (man was ver in de 30) jaa als je een partner nodig hebt, ik wil het ook heel graag maar mijn vriendin vind het niks! hahaha :') ik heb uitgelegd dat ik op Ladystyle ga, waarbij geen parnter nodig is, maar dat vond ie toch geen dansen!

_O- we verkopen ook een soort red bull drankjes. Een suikervrije en een met suiker.
een klant wou graag een blikje, dus ik vroeg wou je suikervrij of met suiker?
zegt ie, met suiker... 2 klontjes graag :')

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 15:28

Ik wordt op het moment helemaal gestoord van klanten die met de intertoys gids binnen komen!
Nee mevrouw dat verkopen wij niet, dit is de Bart Smit
Het is toch allemaal hetzelfde?
Nee.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:03

Amburtjoz schreef:
Meneer: 'Mevrouw waar staan de schoolkrijtjes'
Ik: 'Als U zich even omdraait met U gezicht naar de SES toe, staan ze voor U'
Meneer: 'Oh ja dit is ook wel heel stom he, ik zet mezelf aardig voor lúl'

Kon er wel om lachen :j
Ach ja, die stickermensjes in de winkel bah haha.

Haha ja dat ken ik! Meteen vragen zonder te kijken! :+

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:12

Ik kreeg een keer een vraag:

"Waar ligt het zout?"
- ik loop met die mevrouw naar het zout. -
"Maar ik moet eigenlijk suiker hebben."

Ehh.. juist. :+ Suiker ligt bij ons weer heel ergens anders.

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:21

Vandaag nog:

Ik geef les op een manege. Een meiske had last van haar hoofd (heeft ze vaker last van) Dus ik zeg zo tegen haar van, ga anders even naar de kantine om wat te drinken, dan houd ik de pony wel even vast. Komt die moeder naar me toe van ik ga naar huis, zadel jij de pony af :? :? Ik zei zo: Nou ik moet nog andere les geven en na de les nog even dingen doen. Dus als u even iemand wilt roepen die u misschien even kan helpen, dan kan ik weer verder. Zei mevrouw heel verontwaardigd: kun jij het paard echt niet afzadelen? Dan kan mijn dochter de medicijnen innemen.... Ik zo, nee ik kan geen paard afzadelen :D UIteindelijk werd de pony wel overgenomen, dus was het probleem verholpen :P

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 23:14

Vandaag weer, mevrouw kwam terug ivm verklonterde verf, kan gebeuren, ruilen we zo om :j Alleen had ze de verf in kwestie niet bij, enkel het bonnetje.

Dus ik denk, ga toch maar eens informeren welke verf, mss is er nog wel wat voor te verzinnen :j

Ik: Welke verf is het?
Zij: Grondverf :j
Ik ken niet zoveel van de samenstelling van grondverf, dus besluit om collega te bellen of die sneller klontert of dat het ook productiefout is. Ondertussen vraag ik het bonnetje.
Op het bonnetje staat 'Pastel'... is volgens mij toch een muurverf? Dus ik leg foon weer aan de kant en vraag:
Is dat geen muurverf?
Zij: neen grondverf!
Ik ben niet helemaal zeker en vraag om even te gaan kijken naar bewuste verf. Mevrouw helemaal zuchten en kreunen en dat het ongehoord is en dat ze toch wel kan lezen zeker :roll:

Ik sta inmiddels bij de bewuste verf, en het is toch echt muurverf, matte dan nog, die is geeneens afwasbaar en echt van geen kanten geschikt als grondverf! Zegt mevrouw:
Maar er staat op dat hij geschikt is voor ondergronden van beton!!!
Ik: ja betonnen MUREN geen vloeren.

Nou werd ze me toch een pak kwaad zeg :') Baas er uiteindelijk bijgehaald voor nog eens te horen of er wat kon gedaan worden aan de klonters, die zei ook dat ze ofwel de verf moest terugbrengen (maar dat was teveel moeite, we moesten ze maar zo terugbetalen en zij zou de zogenaamde slechte potten wel weggooien :') ) en wenste ze veel succes met haar vloer :')

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 10:43

wij hebben dat ook vaak
komen er klanten terug met de mededeling:
mijn konijntje dat ik twee dagen geleden gekocht heb is nu dood...
okee meneer, hebt u uw kasticketje nog? ja hoor, alstublieft
en heb je het konijntje mee?
ah, nee hoor, die is al lang begraven, vonden het wat vies om dat terug mee te brengen.
ja, sorry meneer, zonder dood dier kunnen we niks doen voor u.

en een stennis dat sommige klanten dan schoppen!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 10:45

Ik zou zelf ook geen dood dier mee terug naar de winkel nemen :n Maar zou zoiets ook niet eens melden maar een nieuwe kopen ;)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 10:50

bij ons heb je normaal geen garantie op een dier
maar stel dat ze binnen een week sterven, en de klant is vriendelijk, worden ze gewoon gewisseld.
(als ze al binnenkomen, arrogant, en aanvallend, dan weten ze de uitgang gauw zijn :D)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 10:54

Dat vind ik dan ook een beetje bizar, dat mensen een dood dier mee terug moeten gaan nemen.