Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nativa schreef:Ik moet 2 Juli, maar ben al 2 keer gezakt en durf nauwelijks meer. Had namelijk alle 2 de keren het gevoel dat ik goed gereden had. moet ik straks weer dat hokkie in en dan zegt hij weer "ik ga je nog niet blijmaken" brrrr, heb echt geen zin
Sharonaa_ schreef:even een tijdje niet meer geweest hier, maar ik moest donderdag 18juni voor de 2e afrijden., maar weer gezakt, en het sloeg werkelijk nergens op waarvoor ze je tegenwoordig op laten zakken.
de reden was, ik had niet ingehaald op de snel weg, maar dat gaat nogal moeilijk als er alsmaar verkeer aan komt en er niet tussen kan..
dani_spit schreef:Nativa schreef:Ik moet 2 Juli, maar ben al 2 keer gezakt en durf nauwelijks meer. Had namelijk alle 2 de keren het gevoel dat ik goed gereden had. moet ik straks weer dat hokkie in en dan zegt hij weer "ik ga je nog niet blijmaken" brrrr, heb echt geen zin
Erg herkenbaar Nativa. Toen ik de eerste keer gezakt was zei die ook precies helaas kan ik je vandaag nog niet blijmakenDaar was ik de 2e keer ook zo bang voor dattie dat weer ging zeggen.
@ Sharonaa_: jij ook al op de donerdag gezakt. Lijkt wel een vloek op te zitten ofzo.
Suuszels schreef:Wie van jullie heeft trouwens van die pilletjes op?
en helpt het ook echt of zal ik het de eerste keer gewoon zonder proberen?
buster4ever schreef:hahahaha hmmz maar weinig bananen eten dus
ik kreeg pas vorige week t hore dat ik eigenlijk voor een gelijkwaardige kruising terug moest schakele naar ze 2 maar t is me in al me lesse niet verteld..zucht en dat zo vlak voor me examen
dani_spit schreef:Nativa schreef:Ik moet 2 Juli, maar ben al 2 keer gezakt en durf nauwelijks meer. Had namelijk alle 2 de keren het gevoel dat ik goed gereden had. moet ik straks weer dat hokkie in en dan zegt hij weer "ik ga je nog niet blijmaken" brrrr, heb echt geen zin
Erg herkenbaar Nativa. Toen ik de eerste keer gezakt was zei die ook precies helaas kan ik je vandaag nog niet blijmakenDaar was ik de 2e keer ook zo bang voor dattie dat weer ging zeggen.
@ Sharonaa_: jij ook al op de donerdag gezakt. Lijkt wel een vloek op te zitten ofzo.