het gaat redelijk, door het weer is hij heel benauwd, en spuugt af en toe helaas, gelukkig is hij Uber vrolijk foto met toverstafje heb ik,maar die zal ik even op meoten zoeken
sorry dat ik weinig hier post, Ruben is net weer opgenomen, want na 2 dagen thuis kwakkelen zin we toh langs gegaan,en hij moet nu dus blijven,wat er aan de hand is weten we nog niet.
hij spuugd al zijn eten weer uit, ookal krijgt hi alles via de Drup. dat is iets wat ons zorgen baadt.
Mijn moeder is net weer terug, hij was uitgedroogd, en verder weten we weinig maar hij krijgt dadelijk een hersenscan, omdat we dneken dat zijn drain weer verstopt zit.
Jet
Geplaatst: 14-05-10 14:42
Jeetje, het houdt toch ook niet op voor jullie en voor Ruben, dikke ! Ik hoop dat ze er snel achter zijn wat er met hem aan de hand is en dat ze hem weer kunnen helpen, heel veel sterkte voor jullie allemaal.
jeetje! ik hoop echt dat ie snel weer op knapt!! heel veel sterkte
PineApple
Geplaatst: 14-05-10 14:44
Veel sterkte Hopen dat hij snel weer opknapt.
ninaricci85
Geplaatst: 14-05-10 14:46
ach gut, dr arme mannetje. wat is het toch een pechvogel. als je per pb het adres van het ziekenhuis even geeft ga ik maandag een kaartje knutselen en stuur ik die naar hem op. sterkte ermee, het moet voor jullie ook heel zwaar zijn.
En als de drain verstopt zit kunnen ze het dan doorspoelen of moet er dan een nieuwe in ? Wel weer balen dat het weer wat minder gaat.
soesita
Geplaatst: 14-05-10 16:13
Ach Ruben! Nu lees ik hier van het begin af mee en zoveel boktpagina's later hebben jullie nog steeds geen rust. Ik duim dat het helemaal goed komt met dit mooie kleine ventje!
en het ging zo goed, de pret mag telkens zo kort maar duren. Wat een vechter en doorzetter. Hopelijk knapt hij weer gauw op
tina
Geplaatst: 14-05-10 23:34
Winxz_Bas schreef:
Mijn moeder is net weer terug, hij was uitgedroogd, en verder weten we weinig maar hij krijgt dadelijk een hersenscan, omdat we dneken dat zijn drain weer verstopt zit.
niet weer he ,zoals altijd draaien mijn duimen
Maanoogje
Geplaatst: 15-05-10 00:00
Ik duim voor je! Ik hoop echt dat het goed komt, veel sterkte! Zo jong, hij verdiend dit niet en jullie ook niet.
zo lief al die berichtjes !! ik weet op dit moemnt niet hoe het nu is met ruben, want ik ben even niet thuis, maar als er iets ergs is dan word er direct naar me gebeld, hij krijgt eerst een tijdje ORS 50ML/H
als hij maandag nog in het ziekenhuis ligt dan ga ik het adres hier neerzetten.
Gisteravond nog even bij ruben geweest! hij is vrolijk, wel last van veel aanvallen, ook moet hij deze week even naar groningen voor zijn nieren, want die werken niet goed, hij word dan met ambulance heen en terug gereden. maar komt wel goed
soesita
Geplaatst: 17-05-10 13:17
Arm kereltje. Maar zo lang hij de moed er in houdt; wie zijn wij om hem te verliezen, hé! Dapper van jullie allemaal, hoor. Verzorg hem maar goed!
De ORS blijft erin, nu zitten we op half voeding half ors, en dat 45 ML/H dus erg weinig, maar vanochtend heeft hij 2 aanvallen gehad, dus hij is nu heel moe
Dat is niet veel, maar uiteindelijk toch ruim een liter aan voeding/ORS/vocht per dag. Als hij het er niet teveel uitgooit, zou het voldoende moeten zijn voor zo'n klein prulletje,...
Toen ons zoontje opgenomen was met een maag/darmvirus, ging hij ook aan de ORS en sondevoeding. Dat ging even goed, maar toen de sonde eruit ging, ging hij ook vlot weer achteruit. Toen weer aan de sondevoeding en pas eruit toen hij echt wat beter aangesterkt was. Daarna ging het beter.
Maar goed, bij Ruben is het natuurlijk net even een ander verhaal,...
Laat hij de sonde er wel goed inzitten? Is hij verder wel rustig?
Valina, erg van je zoontje! Ruben heeft geen sonde meer maar en micky button,dat is een gaatje met een stopje op zijn buik, want de sondes die trok hij er elke keer weer uit. en hij is rustig met medicijnen gelukkig
Esmeralda
Geplaatst: 17-05-10 19:56
het houd maar niet op het ventje geef hem maar een dikke knuf van me hoor zal een kaartje sturen