Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_rosita_ schreef:Zooo... weer bijgelezen...
Denk dat het hier wel aardig dood zal vallen...Zal even een kijkje nemen in het HK topic.. weet nog niet zeker of ik blijf volgen en posten. Krijg een beetje het idee dat ik niet erg welkom ben, doordat ik niet direct vóór ben om te gaan schrijven en zeker ook mijn tegens heb, maar ik het alleen interessant vind om ervaringen te lezen en bv reacties als waarom iemand ervoor kiest.
Is ergens een link geplaatst naar het nieuwe topic?
_rosita_ schreef:Zooo... weer bijgelezen...
Denk dat het hier wel aardig dood zal vallen...Zal even een kijkje nemen in het HK topic.. weet nog niet zeker of ik blijf volgen en posten. Krijg een beetje het idee dat ik niet erg welkom ben, doordat ik niet direct vóór ben om te gaan schrijven en zeker ook mijn tegens heb, maar ik het alleen interessant vind om ervaringen te lezen en bv reacties als waarom iemand ervoor kiest.
Is ergens een link geplaatst naar het nieuwe topic?
Nouks schreef:Lusitana schreef:Nou nee, dit topic is juist meer voor de tegenstanders of die er over willen discussiëren
Zonder voorstanders kun je ook geen fatsoenlijke discussie voeren.... Is dit topic dan alleen voor tegenstanders?
SteffiiY schreef:Ja en waar niet teveel tegenstanders van zijn.
Nouks schreef:SteffiiY schreef:Ja en waar niet teveel tegenstanders van zijn.
Eén waarbij er voor- en tegenstanders zijn
Ik begin wel anders.. Niet per definitie mijn mening, maar 't geeft wellicht wel een aanzet
"Het schrijven met mensen in de gevangenis, en zeker met ter dood veroordeelden, is een slechte zaak. Die mensen zitten daar doordat ze slechte dingen hebben gedaan, dan hoeven ze niet beloond te worden met aandacht. Er zijn zo veel mensen buiten de gevangenis aan wie je beter een brief zou kunnen schrijven. Een Amerikaanse gevangene moet maar genoeg hebben aan z'n TV en medegevangenen."