Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 23:16

Huilen van het lachen

Je hebt er inderdaad af en toe van die types bij *LOL*
Morgenavond wil ik gewoon weer om 6 uur de trein hebben.. maar dat gaat niet lukken aangezien we van 5 tot 6 presentatie hebben op de zaak Scheve mond

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 23:22

Unwritten, dat treintje heb ik echt meer heel zelden.

xMendy. Tsja, onze Lieve Heer heeft vreemde kostgangers. Ik vraag me alleen wel vaak af waarom Hij er zoveel met de trein moet laten reizen Verward Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 23:23

Haha, misschien vindt onze lieve Heer het leuk om zo mensen met elkaar inaanraking te laten komen Haha!

Kijk maar, ik heb een flirt in de trein Haha!

En ik denk dat er voor jou ook wel fijnere lijnen zijn dan de sprinter naar Uitgeest, echt te druk die lijn

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 23:27

Druk maakt me niet zo veel uit. De mensen die er in zitten wel. En er zijn bepaalde treinen waar het aantal aso's gemiddeld wat hoger ligt dan bij andere treinen.

Maar ik ga slapen.
En als er morgen iemand een zombie in een conducteurs uniform rond ziet lopen, niet schrikken, dat ben ik waarschijnlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 23:29

Uhuh, mijn lijn is niet vriendelijk nee.. ik moet af en toe schreeuwen om de trein uit te komen, even zware boze stem opzetten, want men ziet mij niet of wilt mij niet zien Nagelbijten / Gniffelen

Ik zal je in de gaten houden of ik je zie, al denk ik het niet op mn sprinterlijntje, slaap ze!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:32

Er zitten idd van die rare mensen in trein, ik weet wel dat ik paar keer hele rare mensen heb meegemaakt.. (en zelfs ook 1x een bekende die ik het liefst NOOIT meer terug had gezien.. brrrr echt een griezel)

En ik stap op groningen noord eigenlijk bijna altijd uit met gestrekte armen. Echt ze zitten met zo'n 20 man voor die deur waar ik uit moet en ze zitten allemaal te dringen op 1 cm van de deur af.. Daar word ik toch wel altijd boos van.

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:37

Heb zelfs al meegemaakt dat mensen al gingen instappen terwijl NOG mensen UIT moesten stappen.. Idioten! Pfff...
Was dus vreselijk duwen (wees niet bang, ik heb hard geduwd Knipoog )

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:40

Ja man, in Leiden gebeurt dat ook terwijl de trein toch nog 10/15 min stilstaat.. Gaan ze met z'n allen dringen voor die deur Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:44

Ik ga altijd schreeuwen als mensen de trein ingaan voor ik eruit ben, en dan met massas tegelijk Clown

Vanmorgen was het raar met de treinen, alles had 20 min vertraging ivm stroomstoring Nagelbijten / Gniffelen

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:45

MoonChloe schreef:
Ja man, in Leiden gebeurt dat ook terwijl de trein toch nog 10/15 min stilstaat.. Gaan ze met z'n allen dringen voor die deur Verward

Ja, ze willen gewoon kunnen zitten... Rolleyes

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:49

Tssk de trein is dan helemaal leeg.. er zijn per persoon ongeveer 30 stoelen te kiezen Haha!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 11:20

Vanmorgen net de intercity gemist Verdrietig dus moest met de stoptrein. Had niet verwacht dat ie op tijd zou rijden want het waait echt HARD. Bloos!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 11:22

Heeft Hoorn een IC naar Amsterdam???

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 11:22

Ja, 's morgens in de spits. Stopt alleen op Sloterdijk en Centraal Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 11:24

Oooh dat is wel relaxt. Had echt zo'n hekel aan dat stoptreinen.. Helemaal nadat er nog een station tussen was gepropt..

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 11:25

Idd, Weidevenne.. duurt het nog langer voor je in Amsterdam bent Slapen

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 11:57

Tussen Leiden en Den Haag lag vanochtend een boom op het spoor. Nagelbijten / Gniffelen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:07

En vanochtend stroomstoring bij Rotterdam. Gelukkig net voorbij toen ik aankwam op Rotterdam CS. Heb nog maar net mijn intercity gehaald, want we moesten wachten.

Gisteren wel gekut gehad met de bussen. Nog geluk dat mijn overstapbus 5 minuten wilde wachten. Anders hadden ze me gewoon nog een uur op het busstation in Fijnaart laten staan.
Had dus wel mijn trein gemist en was een half uur later thuis, maar was gelukkig nog te doen.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:19

Ik had laatst iets Scheve mond

Euh... IC in de richting van Schagen stopt buiten de spits niet meer na Alkmaar Centraal, behalve dan op Schagen Clown .
Maar goed, ik moest dus op Alkmaar overstappen want ik moest naar Alkmaar Noord was overigens pas half negen 's avonds hoor...

Was er een meneer, die moest ook overstappen, dus die stond ook te wachten, was 'ie ondertussen die OV-chipkaart paal aan het onderzoeken... nou, het had weinig gescheeld of hij had eraan gelikt... Knipoog
Afijn, komt die Stoptrein ri. Hoorn aan gescheten, ik ga d'r in, op dat balkon zitten, komt die meneer naast me zitten, toen kwam ik erachter dat het een griezel was Verdrietig ...

Dus ik op Noord eruit, hij ook, maar ik ga daar altijd naar mn werk (want daar staat mijn scooter vind ik een stuk veiliger) dus ik loop naar die deur toe (is een code deur) en die meneer loopt snel wandelend achter mij aan en me roepen enzo (héél eng).

Dus ik bij m'n werk snel die deur open gedaan naar binnen geglipt, kon ik nog net die deur voor z'n neus dicht keilen Duivel .
Was wel even een eng momentje... Zodra het buiten donker is zitten soms echt de vréémdste typetjes in de trein.

Verder vind ik de trein wel chill... heb vaak in het weekend de trein en dan zit ik gezellig te kletsen met de conducteur. Is altijd wel leuk, en ik zit meteen eerste klas voor minder dan de helft van de prijs Haha! .

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:39

iemand enig idee of de treinen nog vertraging oplopen/opgelopen hebben door dit honden weer?

het waait hier zo hard dat zelfs mijn kastdeurtjes in mn kamer aan t klapperen zijn (ja dat gebeurd soms als t echt heel hard waait:P)
en volgens mij doet moeder natuur der best om dmv enorme hagelbuien de ruiten hier kapot te slaan oid..

ik sla mn fietstochtje naar t station dit keer over.. heb altijd tegenwind..en tegen deze wind en hagel storm kan ik niet opboksen..
ga wel met de bus.. (kost me alleen een half uur extra reistijd heen en terug)

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:58

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 13:01

nou..tot nu toe nog niets op mijn traject...

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 13:04

Ik durf dat link niet eens te bekijken.. Haha!

Ik moet zo 3 uur reizen naar Groningen en ik ga wel met fiets.. wish me luck Tong uitsteken

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 13:04

Ik heb me trein gemist Clown

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 13:06

En ben je weer naar huis gegaan of zit je op mobiel te internetten? Tong uitsteken