Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TeSzZz schreef:Ik moet dinsdag op, heb maar 23 lessen gehad dus ik ben behooooorlijk zenuwachtig
MSQuincyTE schreef:TeSzZz schreef:Ik moet dinsdag op, heb maar 23 lessen gehad dus ik ben behooooorlijk zenuwachtig
23 lessen van 1 uur zeker, of van 1 1/2 uur
MSQuincyTE schreef:TeSzZz schreef:Ik moet dinsdag op, heb maar 23 lessen gehad dus ik ben behooooorlijk zenuwachtig
23 lessen van 1 uur zeker, of van 1 1/2 uur
Somebody_ schreef:Ik heb ook maar 26 uur gehad hoor... 12 lessen(9x2uur, 1x3uur, 1x 4uur)+TTT(1uur)
_Blacky_ schreef:Gefeliciteerd yellowfish.
Ik moet over 4 weken
Gisteren ging de les echt super slecht, dus ik ben beniwed
Patriciavt schreef:Ik ga 10 nov mijn theorie doen (niet nieuw, had m al een keer gehaald zo'n 3 jaar terug)
Daarna me TTT en dan afrijden
Vind het nu al spannend, geen idee hoe ikg a zijn met afrijden
Saskiaatje schreef:Ik heb over 2 weken op maandag m'n theorie en als ik die haal moet ik die dinsdag afrijden.
_Sigrid_ schreef:Nou ik heb het eindelijk ook gehaald hoor! Ben echt superblij
Ik heb geen afrij-stress meer. Wel dik balen dat je dan bijna een week moet wachten op dat roze pasje... Ik spring het liefst vanavond in de auto om meteen even naar stal te rijden, haha.
@manonutje:
Heel veel succes morgen! Ik hoop dat je net zo'n topdag had als ik vandaag
@Jessica:
Verhoef heb ik ook twee keer gehad. Helaas met slecht gevolg. Vond dat niet zo'n fijne vent.
@Saskiaatje:
Goed leren en vooral niet onderschatten. Er zakken echt veel mensen voor namelijk. Ook mensen die redelijk goed kunnen leren. Als je de regels niet kent, gaat het je niet lukken.
Evengoed veel succes!
Maar waarom mag je afrijden als je theorie nog niet binnen hebt? Was hij verlopen?
Somebody_ schreef:Saskiaatje schreef:Ik heb over 2 weken op maandag m'n theorie en als ik die haal moet ik die dinsdag afrijden.
Ik hoop dat je dan je theorie haalt, want zo'n 75% zakt de eerste keer... *al heb ik natuurlijk alle vertrouwen in jou*