afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Blacky_

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:48

Gefeliciteerd.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:49

Ik had echt een hele leuke examinator trouwens, voor degene die examinatoren maar verschrikkelijk vinden. Haha! Haha!

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:51

Welke had jij? Je komt toch ook uit de buurt van Gouda (ben je weleens tegengekomen in een HK topic)
Enne...had je al het gevoel dat je het gehaald had? En wanneer zeggen ze dat? Pas als je boven bent?

Ik heb tot nu toe alleen slecht bericht gehad namelijk... Boos!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:53

Klopt, maar ik heb afgereden in Utrecht, omdat ik daar ook gelest heb(zit daar op school, dus mijn ouders hadden graag dat ik in een drukke stad zou leren rijden Haha! )

Ik had wel het idee dat ik geslaagd zou zijn ja, voornamelijk omdat we een gezellig praatje hadden en ja, ik weet niet, ik kreeg dat gevoel(ondanks dat ik echt een paar domme dingen had Haha! (echt na 1 seconde van het cbr af laten slaan, dik de file in rijden bij de Zuilense ring/ghandi plein, een gevaarlijk stukje en zag op een kruispunt een andere auto eerst niet, maar hij zei: je hebt het allemaal prima opgelost en je rijdt zo goed, dat ik die kleine dingetjes echt niet kan afstraffen)
Ik kreeg inderdaad pas de uitslag toen ik boven was, met het commentaar dat ik wel een andere foto op m'n rijbewijs moest zetten, anders zou ik hem niet krijgen Haha! (vorige foto was ik 25 kilo zwaarder Haha! ) Heb dus ook hele verhalen gehad over Sonja Bakker(deed hij ook) en over mijn kleine mini dorp, vs 'de grote stad' Haha!

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:12

Wel fijn dat je ondanks je schoonheidsfoutjes hem toch hebt gekregen dan!
Ik heb echt een paar keer flinke pech gehad. Reed ik echt supernetjes, moet ik invoegen. Het was erg druk, maargoed het ging eigenlijk wel goed. Wilde ik insturen, kreeg ik stuuringreep omdat ik niet tussen twee vrachtwagens in mocht voegen. Terwijl dat mijn enige kans was. Maarja, dat zal je altijd wel houden zulke dingen.
Volgende keer ga ik er ook helemaal voor.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:31

Geslaagden gefeliciteerd

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:32

TeSzZz schreef:
Ik moet dinsdag op, heb maar 23 lessen gehad dus ik ben behooooorlijk zenuwachtig Tong uitsteken

23 lessen van 1 uur zeker, of van 1 1/2 uur

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:48

MSQuincyTE schreef:
TeSzZz schreef:
Ik moet dinsdag op, heb maar 23 lessen gehad dus ik ben behooooorlijk zenuwachtig Tong uitsteken

Ik heb ook maar 26 uur gehad hoor... 12 lessen(9x2uur, 1x3uur, 1x 4uur)+TTT(1uur)

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:55

MSQuincyTE schreef:
TeSzZz schreef:

2 van 1.5, 1 van 2 en 18 van 1 uur Tong uitsteken

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 18:43

Somebody_ schreef:
Ik heb ook maar 26 uur gehad hoor... 12 lessen(9x2uur, 1x3uur, 1x 4uur)+TTT(1uur)

Ik heb maar 19 uur les gehad

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 19:14

_Blacky_ schreef:
Gefeliciteerd yellowfish.

Ik moet over 4 weken Lachen
Gisteren ging de les echt super slecht, dus ik ben beniwed

Ik had afgelopen woensdag les en toen ging het bij mij ook zo slecht!
Heb a.s woensdag mijn ttt.

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:35

Ik zat opeens na te denken over dat gevoel dat het "slecht" gaat tijdens je lessen.

Maar dat komt denk ik vooral omdat zo'n instructeur gewoon overal een opmerking bij heeft...

Voorbeeldje:
Ik moest bij een voorrangsweg rechtsaf slaan.
opmerking: denk je er aan de je rechts voorsorteerd?

Toen ik vrijdag bij mijn vriend (6 jaar rijbewijs, rijdt heel netjes) in de auto zat deed hij dat ook niet.

Oftewel, instructeurs leggen op iedere slak zout. Is natuurlijk ook wel nodig om het je goed aan te leren. Maar in werkelijkheid doe je veel dingen gewoon anders.

Kennen jullie iemand die zijn knipperlicht aanzet bij het wegrijden van een parkeerplaats? Ikke niet hoor, maar toch moet het.

Het is dus denk ik beter om na je les te denken: wat ging echt niet goed. In plaats van...het ging allemaal slecht.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 00:51

Ik ga 10 nov mijn theorie doen (niet nieuw, had m al een keer gehaald zo'n 3 jaar terug)
Daarna me TTT en dan afrijden Bloos
Vind het nu al spannend, geen idee hoe ikg a zijn met afrijden Nagelbijten / Gniffelen

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:26

Ik moet morgen afrijden. Toevallig nog eens nagerekend, heb er dan z''n 40 uurtjes in de auto opzitten. Vond ik nog wel meevallen totdat ik uitrekende wat het me dan gekost had. Pff wat een geld zeg.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 14:05

Patriciavt schreef:
Ik ga 10 nov mijn theorie doen (niet nieuw, had m al een keer gehaald zo'n 3 jaar terug)
Daarna me TTT en dan afrijden Bloos
Vind het nu al spannend, geen idee hoe ikg a zijn met afrijden Nagelbijten / Gniffelen

succes meis je kan het!!!!!!!!!!
Je moet wel dan kan je hier heen komen Tong uitsteken

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 14:20

Ik heb zelf in Gouda als examinatoren een meneer Soeteman o.i.d. gehad en een meneer Verhoef.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 14:36

Ik heb over 2 weken op maandag m'n theorie en als ik die haal moet ik die dinsdag afrijden. Vork

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 14:38

Ik begin donderdag aan mijn 10 daagse cursus. Iemand nog tips?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 14:41

Saskiaatje schreef:
Ik heb over 2 weken op maandag m'n theorie en als ik die haal moet ik die dinsdag afrijden. Vork

Ik hoop dat je dan je theorie haalt, want zo'n 75% zakt de eerste keer... *al heb ik natuurlijk alle vertrouwen in jou Haha! *

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 17:45

Nou ik heb het eindelijk ook gehaald hoor! Ben echt superblij Go jij! Go jij!
Ik heb geen afrij-stress meer. Wel dik balen dat je dan bijna een week moet wachten op dat roze pasje... Ik spring het liefst vanavond in de auto om meteen even naar stal te rijden, haha.

@manonutje:
Heel veel succes morgen! Ik hoop dat je net zo'n topdag had als ik vandaag Knipoog

@Jessica:
Verhoef heb ik ook twee keer gehad. Helaas met slecht gevolg. Vond dat niet zo'n fijne vent.

@Saskiaatje:
Goed leren en vooral niet onderschatten. Er zakken echt veel mensen voor namelijk. Ook mensen die redelijk goed kunnen leren. Als je de regels niet kent, gaat het je niet lukken.
Evengoed veel succes!

Maar waarom mag je afrijden als je theorie nog niet binnen hebt? Was hij verlopen?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 17:47

Ze mag afrijden, omdat ze al meer dan genoeg lessen gehad heeft en prima kan rijden, maar zo eigenwijs is om het te vertikken om te leren! Haha! Haha!

GEFELICITEERD _Sigrid_! Vertel eens, leuke examinator etc?

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 17:59

Ik had ene Meneer van Wijk. Hij was inderdaad super aardig en heel relaxed. Zat niet echt op mijn vingers te kijken enzo. Kon gewoon rustig rijden en een beetje praten met hem. Niet teveel natuurlijk, want moet wel goed blijven opletten.

Ja, die theorie daar zag ik ook tegenop. Niet omdat ik het niet kan, maar omdat ik er gewoon écht geen zin in had. Gelukkig gewoon in één keer gehaald.
Maar bij mijn rijschool vroegen ze altijd pas examen aan als je je theorie binnen had.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:00

_Sigrid_ gefeliciteerd.

Dat deed mijn rijschool ook pas als je je theorie hebt dan aanvragen

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:00

_Sigrid_ schreef:
Nou ik heb het eindelijk ook gehaald hoor! Ben echt superblij Go jij! Go jij!
Ik heb geen afrij-stress meer. Wel dik balen dat je dan bijna een week moet wachten op dat roze pasje... Ik spring het liefst vanavond in de auto om meteen even naar stal te rijden, haha.

@manonutje:
Heel veel succes morgen! Ik hoop dat je net zo'n topdag had als ik vandaag Knipoog

@Jessica:
Verhoef heb ik ook twee keer gehad. Helaas met slecht gevolg. Vond dat niet zo'n fijne vent.

@Saskiaatje:
Goed leren en vooral niet onderschatten. Er zakken echt veel mensen voor namelijk. Ook mensen die redelijk goed kunnen leren. Als je de regels niet kent, gaat het je niet lukken.
Evengoed veel succes!

Maar waarom mag je afrijden als je theorie nog niet binnen hebt? Was hij verlopen?

Gefeliciteerd. Was jou instructeur mee gegaan tijdens het afrijden?

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:01

Somebody_ schreef:
Saskiaatje schreef:

Ik hoop dat je dan je theorie haalt, want zo'n 75% zakt de eerste keer... *al heb ik natuurlijk alle vertrouwen in jou Haha! *

Heb jij je instructeur meegenomen trouwens?

Ik moet namelijk over 2 weken weer is helaas afrijden, maar zit (nu al) te twijfelen of ik mee neem of niet.