Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadya schreef:In je eigen auto mag je van mij ook roken, hoor. Dat moet iedereen zelf weten, vind ik.
Somebitch schreef:In Belgie mag je al niet meer roken in de auto.. Dusja sta er niet van te kijken als dat hier ook gebeurt.. Maar dan hebben ze echt pech hoor.. Ik rook en ik zal blijven roken in mijn eigen auto!
Clauwtje schreef:Ik ben dan ook een roker,en ja dat rookverbod is wel jammer,maar lig er niet wakker van. Wel vraag ik me af hoe het gaat worden in de discotheek waar ik altijd heenga. Als daar alle rokers naar buiten moeten,kan ik nu alvast een nummertje trekken.
En dat in je eigen auto niet meer roken is ook bullsh*t zeg,nog ff en je mag niet meer in je eigen huis roken,buiten roken mag ook niet(als je een peuk op de grond gooit krijg je ook een boete van€250 ) en dan mag je ook al niet meer in je auto roken..Geloof dat ze gek zijn geworden.
eknein schreef:Somebitch schreef:In Belgie mag je al niet meer roken in de auto.. Dusja sta er niet van te kijken als dat hier ook gebeurt.. Maar dan hebben ze echt pech hoor.. Ik rook en ik zal blijven roken in mijn eigen auto!
Wat? Ik ga morgen naar Belgie om stage te lopen. En dan mag ik niet roken op de heen en terug weg??. Dat ik geen andere mensen mag vergiftigen oke, maar mezelf toch wel
.
Tieneke schreef:Dat vraag ik me ook al de hele tijd afIs de geur van sigaretten dan zoveel lekkerder?