Vriendje en ik in zwembad.
Jochie van een jaar of 10 tegen vriendje..
'Ik zag het wel, hoor!'
'Wat?'
'Zijn jullie verliefd?'
'Hoezo?'
'Jullie waren aan het zoenen!'

Betrapt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maflingertje schreef:Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar hoor het nog geregeld van mijn opa en oma. Mijn vader was 2 jaar oud en ze hadden toendertijd een parkiet. Nou kon mijn vader geen parkiet zeggen.
Op een gegeven moment is die parkiet doodgegaan en mijn vader natuurlijk verdrietig. Mijn opa stond met iemand buiten te praten en mijn vader liep naar buiten en zegt tegen die man: Mijn paardenkut is dood!
Maflingertje schreef:Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar hoor het nog geregeld van mijn opa en oma. Mijn vader was 2 jaar oud en ze hadden toendertijd een parkiet. Nou kon mijn vader geen parkiet zeggen.
Op een gegeven moment is die parkiet doodgegaan en mijn vader natuurlijk verdrietig. Mijn opa stond met iemand buiten te praten en mijn vader liep naar buiten en zegt tegen die man: Mijn paardenkut is dood!
Runn_love_ schreef:ik liep van de week met mijn vriend door het wandelbos (op de camping) , hand in hand, een klein jongetje vond het erg leuk om te zien en kwam achter ons aan lopen. we hebben een paar opmerkingen vaak gehoord
- sexpartijtje
- seksuh! seksuh!
- ooow jullie zijn verliefd
en we deden niets, we hebben ons kapot gelachen, ik denk dat het jochie ongeveer 5 (?) was