[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:54

Weet iemand misschien iets leuks rond het thema Amerika of New York??

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 18:14

_mexx_lady_ schreef:
Weet iemand misschien iets leuks rond het thema Amerika of New York??

Om wat voor gelegenheid gaat het?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 20:19

een verjaardag

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:29

iemand iets leuks voor vaderdag?

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 10:07

Ik zoek heel leuke cadeautips voor een jongen van 10 à 11 jaar. Ik ben helemaal niet met kinderen bezig, dus ik heb echt geen idee wat in deze tijd heel 'in' is voor die leeftijd. Ik weet dat hij al veel spullen heeft, maar ik weet niks van hobby's. HELP!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 10:12

DmNqUe schreef:
iemand iets leuks voor vaderdag?

Daar ben ik ook naar opzoek :?

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 13:01

iemand nog leuke suggesties voor een dagje weg?

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:09

Voor vaderdag heb ik een staatslot gekocht. :)

Neffesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:05

Ik en mijn vriend zijn nu zaterdag 5jaar samen en heb nog steeds geen cadeautje gevonden ! Help... Het wordt steeds moeilijker om iets te vinden na 5 jaar , mijn inspiratie is op :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:40

Neffesh schreef:
Ik en mijn vriend zijn nu zaterdag 5jaar samen en heb nog steeds geen cadeautje gevonden ! Help... Het wordt steeds moeilijker om iets te vinden na 5 jaar , mijn inspiratie is op :p

Maak gebruik van het mooie weer! Neem hem mee voor een boottocht over zee ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:41

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 16:32

Hallo allemaal ,

Woensdag 30 juni ben ik voor het laatst bij mijn stage.
Heb een erg leuke tijd gehad daar. Liep stage bij een woonvoorziening voor mannen met een lichtverstandelijke beperking en een autisme spectrum stoornis.
Nu ben ik een heel jaar goed begeleid dus wil ik mijn begeleidster iets geven. Wat ben ik nog niet over uit. Ze is op dieet dus chocolade wordt het niet.
Ook wordt de kelder een soos , dus misschien is het leuk als ik iets leuks koop voor in de soos.

Op dit moment ben ik een beetje inspiratieloos?

Iemand ideeen??

Had dit topic net geplaatst en daar zat na 5 minuten dus een slotje op vanwege dit topic. Maar de oudere topics verwijzen niet naar iets soortgelijks? Kan iemand helpen met tips?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 00:08

Musetta schreef:
Ik zoek heel leuke cadeautips voor een jongen van 10 à 11 jaar. Ik ben helemaal niet met kinderen bezig, dus ik heb echt geen idee wat in deze tijd heel 'in' is voor die leeftijd. Ik weet dat hij al veel spullen heeft, maar ik weet niks van hobby's. HELP!

Lego is altijd goed bij jongens in die leeftijd.
Neffesh schreef:

www.kadopagina.nl
Daar ben ik ook geslaagd voor mijn man vorig jaar, leuk en origineel kado en vaak verrassend betaalbaar.

Maar ik zit ook met een dilemma, de oma van mijn man is jarig en ze houd haar verjaardag voor alle kinderen/kleinkinderen in één keer.
Nu wil ik wel graag iets geven maar wat geef je aan iemand van die leeftijd? Iets leuks, origineels, gewoon een presentje zeg maar zonder dat het meteen duur is (vind ze niet leuk). Bloemen krijgt ze wss al genoeg en vind ik ook niet erg origineel.
Iemand een suggestie?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 00:10

eroslover schreef:
Hallo allemaal ,

Woensdag 30 juni ben ik voor het laatst bij mijn stage.
Heb een erg leuke tijd gehad daar. Liep stage bij een woonvoorziening voor mannen met een lichtverstandelijke beperking en een autisme spectrum stoornis.
Nu ben ik een heel jaar goed begeleid dus wil ik mijn begeleidster iets geven. Wat ben ik nog niet over uit. Ze is op dieet dus chocolade wordt het niet.
Ook wordt de kelder een soos , dus misschien is het leuk als ik iets leuks koop voor in de soos.

Op dit moment ben ik een beetje inspiratieloos?

Iemand ideeen??

Had dit topic net geplaatst en daar zat na 5 minuten dus een slotje op vanwege dit topic. Maar de oudere topics verwijzen niet naar iets soortgelijks? Kan iemand helpen met tips?

Wellicht iets voor in de woonvoorziening? Ik neem aan dat de soos daar ook is?
Je werkt zelf met die mensen dus je kunt zelf wel inschatten wat ze leuk vinden denk ik?
Misschien een gezelschapsspel?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 11:11

Weet je hier in België heb je van die bongo bonnen.
Zo een pakketje heb je bijvoorbeeld dagje welness voor 2 personen , of een B&B voor 2 personen, heb redelijk veel keus en prijzen varieren goed.
( geloof ik van 30-150 euro zoiets )

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:30

Na maandenlang af en toe Googlen, alle topics doorgelezen uit de openingspost hier, mijn hersens te hebben laten kraken... Weet ik het nog niet. :\
Mijn vriend heeft van mij nog een verjaardagscadeau tegoed en over een tijdje komt ons half jaar samen zijn er ook aan..
Iemand ideeën? We zijn allebei héél lastig. Ik ben perfectionistisch met het uitzoeken van een cadeau, hij heeft moeilijke intresses en weet ook niet wat 'ie wil. Hij is onwijs technisch, doet aan reddingszwemmen, judo en scouting. Niet echt iets waarbij je zo iets te binnen schiet. :P
Ik wil graag iets wat je kan bewaren (als herinnering bijvoorbeeld), iets romantisch. Sieraden zijn niks voor ons, kussens met een foto erop ook helemaal niet (vind ik een beetje.. butje :o).
Iemand een idee? :) Mag ook via PB, want meneer snuffelt nog wel eens mee op Bokt. ~~}>

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:28

voor de scouting,, misschien is zo een goed stevig zwitsers zakmes iets??
Met allemaal van die handige dingetjes erop ??
( blikopener, klein schaartje enzz..)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 23:34

Judoclinic met grote naam zoals huizinga?
Sporttas met grote foto er op?
Een reis mok met foto/ spreuk?
Zo'n technisch bouwpakket kan ook natuurlijk.
Of een sportcheque.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 23:42

Bedankt voor jullie reacties! :D
Zitten inderdaad dingen tussen waar ik nog niet aan gedacht had, leuk om zoiets achter de hand te houden. :j Het leukste cadeau zou wel iets zijn wat betekenis heeft voor ons tweeën, iets romantisch misschien, een aandenken? Ik weet zelf ook nog niet echt wat ik wil. Ben aan het sparen voor een paar daagjes weg, maar iets tastbaars erbij lijkt me ook leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:12

Dames! Voor onze leidinggevende die 50 wordt zoeken we een leuk kado van rond de €100.-

Iemand suggesties?!?!?!?!

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:36

Weet iemand iets voor mijn vriend? Donderdag zijn we een maand samen, maar ook komt zijn eerste CD uit donderdag. Hij is zanger, en van muziek hebt hij alles al.
HELP :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 16:09

Misschien een ketting in e vorm van een muzieknoot of een gitaar??
Of misschien een gaatje in een plectrum laten boren en dan daar een kettingke aanhangen?

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 12:30

Mijn schoonmoeder wordt binnenkort 65 jaar en we weten geen kado te bedenken. Ze heeft al aangegeven dat ze dan wel iets in een envelop wilt ontvangen, maar dat vind ik zo onpersoonlijk.
Vorig jaar is mijn schoonvader 65 geworden en hem hebben we een ballonvaart kado gedaan. Aangezien mijn schoonmoeder behoorlijk actief is, zoek ik dus weer iets wat valt onder de categorie 'bezigheden die je niet dagelijks doet'. Een leuke workshop zou misschien ook een idee kunnen zijn, maar welke precies.... ik heb geen idee.
Het moet wel iets zijn dat we met 4 personen kunnen doen (2 mannen en 2 vrouwen)

Dus bokkers met goede ideeën.........

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 12:32

Vealosz schreef:
Weet iemand iets voor mijn vriend? Donderdag zijn we een maand samen, maar ook komt zijn eerste CD uit donderdag. Hij is zanger, en van muziek hebt hij alles al.
HELP :+

Ben je een beetje creatief? Je zou misschien een gouden plaat achtig iets kunnen knutselen. Hoeft volgens mij helemaal niet moeilijk of duur te zijn. Een fotolijst, goud papier, de cd en wat voorbeelden van internet.