Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_R_G_ schreef:iemand nog leuke suggesties voor een dagje weg?
Musetta schreef:Ik zoek heel leuke cadeautips voor een jongen van 10 à 11 jaar. Ik ben helemaal niet met kinderen bezig, dus ik heb echt geen idee wat in deze tijd heel 'in' is voor die leeftijd. Ik weet dat hij al veel spullen heeft, maar ik weet niks van hobby's. HELP!
Neffesh schreef:Ik en mijn vriend zijn nu zaterdag 5jaar samen en heb nog steeds geen cadeautje gevonden ! Help... Het wordt steeds moeilijker om iets te vinden na 5 jaar , mijn inspiratie is op :p
eroslover schreef:Hallo allemaal ,
Woensdag 30 juni ben ik voor het laatst bij mijn stage.
Heb een erg leuke tijd gehad daar. Liep stage bij een woonvoorziening voor mannen met een lichtverstandelijke beperking en een autisme spectrum stoornis.
Nu ben ik een heel jaar goed begeleid dus wil ik mijn begeleidster iets geven. Wat ben ik nog niet over uit. Ze is op dieet dus chocolade wordt het niet.
Ook wordt de kelder een soos , dus misschien is het leuk als ik iets leuks koop voor in de soos.
Op dit moment ben ik een beetje inspiratieloos?
Iemand ideeen??
Had dit topic net geplaatst en daar zat na 5 minuten dus een slotje op vanwege dit topic. Maar de oudere topics verwijzen niet naar iets soortgelijks? Kan iemand helpen met tips?
Vealosz schreef:Weet iemand iets voor mijn vriend? Donderdag zijn we een maand samen, maar ook komt zijn eerste CD uit donderdag. Hij is zanger, en van muziek hebt hij alles al.
HELP