Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoukie schreef:Ludo, daar kun je toch afspraken over maken? Nu zeggen: stop met bieden en voor dit geld gaan we het doen?
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet fair dat maar 1 van beiden kan winnen. Na al deze moeite en zelfs het inwinnen van (externe) sponsoren!!!
CGJ12 schreef:dus jij bent zo naief dat je denkt dat een ieder die geld heeft geboden in wat onderwerp dan ook het geld ALTIJD gaat overmaken, ook al hebben ze niet het winnende bod?
Ik hoop het van ganser harte voor je, maar geeft mij niet de schuld als jouw vermoedens NIET uitkomen.
Sylvia schreef:Anoukie, de bieding is van begin af aan voor één rit op Tolstoi! Ze weten het, daar bieden ze op. Het is pas niet fair als beiden mogen rijden.
Sammie schreef:Ipv te blijven speculeren over 2 ritten en hoeen wat misschien wachten op Menno of Tyrza zelf. Wordt een beetje moe dat een leuk initatief gelijk weer overhoop wordt gehaald door een aantal mensen. (al dan niet op sommige punten terecht).
Anoukie, nee dat is niet het idee achter deze veiling. De hoogste bieder mag erop en dan niet eerst lekker die prijs omhoog gooien en dan zeggen dat ze allebei mogen. Dit wordt door de bokkers geopperd maar niks herover van Menno of Tyrza. Het is wel háár paard.
gijsenkim schreef:Ik krijg het akelige gevoel dat er best heel veel mensen op bokt op een of andere manier jalours zijn......... jalours zijn dat ze niet mee kunnen bieden, jalours zijn op Rockey en Lielle, Jalours zijn op Tyrza omdat haar inzamlingsactie nou eenmaal goed loopt........
Ik weet het niet hoor. Maar er wordt MEGA GEMIEPT!!!
Bodemlijn is dat er een les geveild wordt en dat dit geld naar Azie gaat. HOE DAN OOK!
What the Fiets is het probleem?
gijsenkim schreef:Ik krijg het akelige gevoel dat er best heel veel mensen op bokt op een of andere manier jalours zijn......... jalours zijn dat ze niet mee kunnen bieden, jalours zijn op Rockey en Lielle, Jalours zijn op Tyrza omdat haar inzamlingsactie nou eenmaal goed loopt........
Ik weet het niet hoor. Maar er wordt MEGA GEMIEPT!!!
Bodemlijn is dat er een les geveild wordt en dat dit geld naar Azie gaat. HOE DAN OOK!
What the Fiets is het probleem?