13/1-24: Rijden op Grand Prixpaard (Tolstoi-Tyrza)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:24

Nou jaloers zijn is er aan deze kant vand e lijn niet aan de orde hoor, maar nogmaals.......er zitten nu eenmaal consequenties aan, en een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Ragne

Anoukie schreef:
Ludo, daar kun je toch afspraken over maken? Nu zeggen: stop met bieden en voor dit geld gaan we het doen?

Ik vind het eerlijk gezegd ook niet fair dat maar 1 van beiden kan winnen. Na al deze moeite en zelfs het inwinnen van (externe) sponsoren!!!

euhm het principe van een veiling is toch hoogste bod wint!?
oftewel als er nu iemand anders zou komen die over Lielle en Rockey heen biedt, dan zou die toch bij sluiting van de veiling (13 januari?) mogen rijden bij Tyrza..
of begrijp ik iets verkeerd?

Linda

griebels schreef:
Overigens is het bedrag al 1850 euro Ludo Haha!

Ik had het over het laatst geboden bedrag van Rockey Die 1850 is van Lielle Clown

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:25

Ach, ik ben meer van het gunnen denk ik,... Ik gun Azie al het geld (dus van Rockey en van Lielle SG) en ik gun het beide bieders ook. Lijkt me alleen maar voordelen voor alle partijen, maar ik zal het wel verkeerd zien Clown.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:25

CGJ12 schreef:
dus jij bent zo naief dat je denkt dat een ieder die geld heeft geboden in wat onderwerp dan ook het geld ALTIJD gaat overmaken, ook al hebben ze niet het winnende bod?
Ik hoop het van ganser harte voor je, maar geeft mij niet de schuld als jouw vermoedens NIET uitkomen.

ik ben niet zo naief nee, in dit topic word je namelijk om je oren geslagen met mensen die dit duidelijk niet van plan zijn, maar zij horen dan ook niet HIER met hun bod thuis, maar op Ebay

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:26

Ik ben niet jaloers. Ik heb ook nog geen M2 niveau dus zowiezo kon ik niet meedoen! Maar ik gun het Lielle of Rockey heel erg!!! Het enige wat ik verschrikkelijk jammer vind is, leuke dingen waar ik mee wil bieden zijn allemaal heel snel echt veel te duur. EN tja ik heb nog geen baantje of niks ...

Sammie

Ipv te blijven speculeren over 2 ritten en hoeen wat misschien wachten op Menno of Tyrza zelf. Wordt een beetje moe dat een leuk initatief gelijk weer overhoop wordt gehaald door een aantal mensen. (al dan niet op sommige punten terecht).
Anoukie, nee dat is niet het idee achter deze veiling. De hoogste bieder mag erop en dan niet eerst lekker die prijs omhoog gooien en dan zeggen dat ze allebei mogen. Dit wordt door de bokkers geopperd maar niks herover van Menno of Tyrza. Het is wel háár paard.

OVerigs, die externe sponsors van Rockey zouden hetgeld toch wel gegeven hebben aan Azie, dus zo zo 'zielig' vind ik dat niet voor haar sponsors
Laatst bijgewerkt door Sammie op 03-01-05 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt

sherwood

Sylvia schreef:
Anoukie, de bieding is van begin af aan voor één rit op Tolstoi! Ze weten het, daar bieden ze op. Het is pas niet fair als beiden mogen rijden.

sorry hoor, maar niet fair omdat jij het ze niet gunt? Ik denk dat de hoogste bieder er namelijk helemaal geen problemen mee zou hebben dat de 2e ook een kans heeft gekregen. Of niet fair omdat jij dan ook op die manier mee had willen doen.
Dat snap ik dus niet de enige die hier eigenlijk nee op zou kunnen en mogen zeggen zou thyrza zijn.

maanmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:27

Sammie schreef:
Ipv te blijven speculeren over 2 ritten en hoeen wat misschien wachten op Menno of Tyrza zelf. Wordt een beetje moe dat een leuk initatief gelijk weer overhoop wordt gehaald door een aantal mensen. (al dan niet op sommige punten terecht).
Anoukie, nee dat is niet het idee achter deze veiling. De hoogste bieder mag erop en dan niet eerst lekker die prijs omhoog gooien en dan zeggen dat ze allebei mogen. Dit wordt door de bokkers geopperd maar niks herover van Menno of Tyrza. Het is wel háár paard.

inderdaad, ik sluit me aan bij sammie

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:27

Ik vind eigenlijk dat we deze discussie niet moeten houden nu.
Mocht Tyrza en Menno de voorwaarden willen veranderen, dan zal dat ik overleg met de mogelijke ruiters, sponsoren en bokt bestuur moeten gebeuren.
Aangezien ik Tyrza en Menno er nog niet over gehoord hebt, is het in mijn ogen niet netjes om hier over te discuseren zeker niet als je aan het goede doel denkt.

Hetzelfde met betrekking tot het uiteindelijk wel of niet kunnen leveren van de prestatie. Daarover is nu al genoeg gezegd. Als het bokt bestuur of Tyrza en menno nog iets over willen zeggen moet dat kunnen. Maar laat de rest daar tot dan hun mond over houden.

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:28

by the way dit heb ik in mijn topic ook gedaan. Er waren zo veel mensen die zo graag wilden dat ik nog iemand de kans wou geven. Was ook even raar hoor, zo iets van zou de eerste hoogste bieder dat niet erg vinden? Maar daar was niks van.

Linda

Precies, Menno en Tyrza hebben het helemaal niet over twee ritten gehad

Lielle

Dit is idd allemaal zuiver speculatie en IMO niet passend hier. Het enige dat ik erover wil zeggen is dat uiteraard de leden van de sponsorgroep over hun eigen bijdrage kunnen besluiten als het eindbod niet van ons is.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:29

Ach, het was maar een idee. Geweldig hoe druk sommige mensen zich daar al over kunnen maken. Ik benadruk alleen de win-win situatie. Hoe het verder zal lopen, is aan degene die het georganiseerd heeft en de eventuele winnar(s).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:30

Er is nog helemaal niet gezegd dat er 2 ritten komen, en als die er komen kan ik me niet voorstellen dat iemand daar problemen mee heeft, zowel de 'eigenlijke' winnaar als de sponsors niet. En mochten die problemen er komen dan zien we dat dan wel weer, er wordt hier nogal op de zaken vooruit gelopen heb ik het idee...

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:31

Rockey komt eraan Haha!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:31

gijsenkim schreef:
Ik krijg het akelige gevoel dat er best heel veel mensen op bokt op een of andere manier jalours zijn......... jalours zijn dat ze niet mee kunnen bieden, jalours zijn op Rockey en Lielle, Jalours zijn op Tyrza omdat haar inzamlingsactie nou eenmaal goed loopt........

Ik weet het niet hoor. Maar er wordt MEGA GEMIEPT!!!

Bodemlijn is dat er een les geveild wordt en dat dit geld naar Azie gaat. HOE DAN OOK!

What the Fiets is het probleem?

Helemaal mee eens, ik begrijp de reacties van sommige bokkers echt niet Scheve mond

Al zouden er twee ritten komen, wat maakt dat nu uit, het is alleen maar extra geld voor Azië Verward
Het gaat niet om deze veiling of de uiteindelijke "winnaar" maar om de bestemming van het opgehaalde geld...

ruiterinrust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:32

Ik vind ook dat je niet te wantrouwend moet izjn, bovendien zoals ik het begrepen heb wordty het geld op de boktrekening van Pauline gestort. Zolang het daarop staat kan het toch ook nog gewoon worden teruggestort uitgaande van al die rampscenario's?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:32

talented schreef:
Rockey komt eraan Haha!

kom maar op Haha!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:33

Tromgeroffel!!!!!!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:34

Tandengeknars....

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:34

Ha ha, ik ben benieuwd. Lachen

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:35

gijsenkim schreef:
Ik krijg het akelige gevoel dat er best heel veel mensen op bokt op een of andere manier jalours zijn......... jalours zijn dat ze niet mee kunnen bieden, jalours zijn op Rockey en Lielle, Jalours zijn op Tyrza omdat haar inzamlingsactie nou eenmaal goed loopt........

Ik weet het niet hoor. Maar er wordt MEGA GEMIEPT!!!

Bodemlijn is dat er een les geveild wordt en dat dit geld naar Azie gaat. HOE DAN OOK!

What the Fiets is het probleem?

Amen.

maanmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:35

wat zal het worden.....gna gna gna

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:37

waar blijft ze nou?