Het is alleen zo veelste warm voor deze trui!!
Een dikke wolle trui uit Fins-lapland is niet geschikt voor de warme Nederlandsewinter. Zeker niet als de verwarming het op kantoor ineens wel goed doet. Wil hem niet uit doen, want hij is zo leuk
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
)

maralyn schreef:kiki1976 schreef:Aan ouders die niet op hun koters letten, en dat die vervolgens denken dat een bouwmarkt een speeltuin is. Met als gevolg er glazen bollen voor lampen sneuvelen.
Ouders die dan ook nog eens glashard liegen erover.
Oh en dan nu de mensen met kerstbomen. Pffff wat zijn sommige er moeilijk mee zeg. Iedere boom hebben ze wel 10x on hun handen.
Te groot, te breed, te vol, de takken tever uit elkaar te klein, te duur.
Nu gaan ze vanaf vandaag met 50% korting, zijn de laatste.
Nou de eisen lijken nog wel erger. En boos dat we niet zoveel keus meer hebben.
Blij dat die bijna op zijn haha
Oooohja! Of mensen die kinderen op diervoer zakken laten spelen... En het raar vinden dat je als winkelmedewerker daar niet zo blij van wordt.
"Het zijn toch kinderen?!"
Ja prima. Elke kapotte zak wordt door jullie gekocht...!!
"Naaaaa wat ben jij voor een karen!"
De winkel uit, en niet weer komen. Toedels.![]()
Of in de groentezaak toen, kind trok de hele tijd de saladebar open, en met zn fikken in alle salades.
Netjes gevraagd of hij dat niet wilde doen.
Bleef doorgaan. Ik wat strenger. "Wil je dit niet doen?! Dit is eten!"
En kwaad dat het kind werd, zn moeder slaan. Zegt zn moeder.
"Ja, één x waarschuwen is genoeg ehh!"
Die is de zaak ook uit gezet.
Dus... Enorme knuffel.want mensen zijn gewoon...
vrouwelijk geslachtsdeel.
![]()
Jolliegirl schreef:Oh hier kan ik op doorgaan...
Mensen die jou gebruiken om mee te dreigen...
Ik was manager bij Monkeytown...zegt een vrouw tegen een mietersvervelend kind " anders zet die mevrouw jou eruit hoor...."
Ik heb heel strak naar die vrouw gekeken ..naar haar kind...en gezegd " neehoor, als jij van mama wegmoet, neemt jouw mama jou maar zelf mee"
Als blikken konden doden......
Zebrastreep schreef:Ik heb altijd erge honger in de ochtend maar vervolgens wordt ik beroerd na het eten.
Moet zodra ik mij heb aangekleed en alles gedaan eerst weer rustig gaan zitten.
Mijn lijf is al helemaal in de war, en met name van eten gaat het nog even 10x harder.

Foaly schreef:De kat is net ingeslapen. Het had met de spuit die ze maandag gehad heeft en 2 weken antibiotica al veel beter moeten gaan, en de plek in haar keel zag er nog precies hetzelfde uit, dus waarschijnlijk was het toch een tumor en niet meer te behandelen

heel veel sterkte