Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 22:23

Ik ben niet zo van het uitgaan, maar een keertje uiteten bij een chique restaurant vind ik wel leuk.. of bowlen bijvoorbeeld.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 23:13

Citaat:
Weekvraag week 41
Hoe ziet voor jou een gezellige avond eruit? Met wie ben je, waar ben je en wat doe je?

Dat kan zoveel zijn…
Met mijn partner gezellig uit eten, bios oid
Met beste vriend drankje drinken
Of met vriendenclub gezellig eten en daarna spelletje spelen bv Hitster of 30 seconds. Of we slingeren de switch aan en spelen potje mario party haha

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 02:16

poe een gezellig avondje....

Dat zou voor mij betekenen dat ik (bord)spelletjes speel met de buurvrouw --> Dus spelletjes die niet allerdaags zijn, zijn altijd welkom, of dat ik op bezoek ben bij iemand. Ik vind het sporten (badminton) op woensdag avond ook altijd een leuke en gezellige bezigheid. Nabijheid van mensen is vaak voor mij wel een betekenis voor gezelligheid.

Maar ik vermaak mij ook prima alleen, misschien niet het meest gezellig. Wel het meest chill haha. Lekker in je pyjama op de bank of bed lekker netflix series kijken.

Verder zag ik eerder een vraag over geurkaarsen. Ik vind de geur erg lekker. Maar ik heb katten die hun neus in de vlam steken. Dus eigenlijk altijd verdwijnen ze in een doos.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 07:18

Neonlight schreef:
Knuffel Hahahatsjoe. :knuffel:
Helaas heb ik geen idee wat er met je pony's aan de hand kan zijn.

Dank je wel, lief.

Germie wil je geen tuinkabouter :D

Stal_Fiore schreef:
Hahahahtsjoe, dikke knuffel voor jou!

Dank je wel Chanen en KM_ris.

Linnie050 inderdaad, slaap soms slecht. Maar goed, morgen komt de osteo weer, dus ben benieuwd. Geld gaat de laatste tijd compleet naar de paardjes.

mariekeoo jij was ook nog laat wakker.

Een gezellige avond voor mij is ouwehoeren met vriendinnen, maar absoluut favoriet is The Elvis Concert.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 07:27

Ik vind het vooral thuis gezellig.
Op een ander of uit eten ook hoor, maar thuis ben je.. thuis :')
Met vrienden/familiie, een hapje & drankje :j

Geurkaarsen - mwah. Met de katten in huis vind ik dat tricky haha. En van wierrook ben ik helaas geen fan haha.

Iets voor de tuin: leuk! Maar met planten, zaadjes ed ben ik niet zo goed :')

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 07:49

Weekvraag week 41
Hoe ziet voor jou een gezellige avond eruit? Met wie ben je, waar ben je en wat doe je?

Uit eten met mijn vriend, evt aangevuld met wat familie erbij. Of met vrienden een bordspellen avond vind ik ook erg leuk. as zondag heb ik met vrienden een puzzelavond gepland, we doen binnenkort weer mee met de puzzelwedstrijd in het dorp en gaan onze vorig jaar gewonnen puzzel zo snel mogelijk leggen :)) vorig jaar een 1000 stukjes puzzel in net 2 uur tijd, dus we gaan voor de herhaling haha.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 07:59

Mijn gezellige avondje heb ik hier al een paar keer voorbij zien komen. Dus inderdaad met vriend en kind op de bank een leuke film kijken. Met daarbij een glas wijn en wat lekkers te knabbelen.
Óf juist met vrienden bordspelletjes doen. Met daarbij ook een glas wijn. ;)
Hoewel ik met fris drinken óók een leuke avond kan hebben hoor. :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 08:21

Ik ben niet van het uitgaan, ik drink eigenlijk nooit, ben altijd de bob.
Maar uit eten in zo'n all you can eat wereldrestaurant vind ik wel leuk. Ga nu zelden meer, voor corona was het 30 euro, toen de grens van 30 euro gepasseerd werd, werd het al flink wat minder qua bezoekjes. Maar nu is de 40 euro grens gepasseerd en dat is echt een grens waarbij ik nu heel zelden nog ga.

Een filmpje op de bank met mijn vriend, of een andere vriend vind ik ook wel leuk, dan gewoon een thuisbezorgde kebabschotel erbij ofzo.

Ik zat toevallig reclame voorbij komen dat Rasti Rostelli weer tourt, en wanneer hij dit jaar in de buurt is kan ik absoluut niet, maar als ik volgend jaar weer eens zo'n tour zie en het is in de buurt, dan wil ik er wel eens heen. Toen ik een kind was, was dat een beroemd persoon. Ben er nooit geweest. Ik kom nooit in het theater, maar eens kijken of ik vatbaar ben voor hypnose in zo'n zaal ben ik wel benieuwd naar.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 08:42

voor een avondje uit ga ik wel graag naar het theater, maar daar kom ik zelden, zowiezo is "uit"gaan kwa energie vaak niet ideaal. ik ga wel graag een hapje eten bij een restaurantje in de buurt, en vind een avond met mijn kind op de bank hangen "hapjesavond" ook heel gezellig. maar zo veel avonden niks zijn er niet, zoon speelt rugby, daar ben ik 2/3 avonden in de week mee op pad en bijna elke zaterdag wedstrijd..

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 10:14

Weekvraag week 41

Met vrienden bordspelletjes doen! Kaarsjes aan, thee erbij, iets lekkers. Top. <3

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 10:28

Leuke vraag, dat zijn zoveel dingen!
Gemeenschappelijke factor van allemaal is dat ik met anderen ben. Ben plannen aan het maken met een vriendin om naar het theater te gaan, uit eten met mijn man of met vrienden vind ik leuk, gezellig ‘s avonds bij iemand thuis borrelen heb ik een heerlijke avond, maar een avond op stal lekker trainen met mijn paard en gezellig bijpraten met mijn leuke stalgenootjes dan kom ik ook vol energie thuis. Over een paar weken geven vrienden van ons een feest, heb ik ook veel zin in, gezellig praten dansen en (meestal alcoholvrije) drankjes drinken.

Op een mwah dag mezelf opvrolijken is ook iets gaan doen. Lekker met mijn paard knuffelen en rijden, of mijn dochtertje aan het lachen maken werkt ook bijzonder goed om mij op te vrolijken.

Wat was er verder nog gevraagd… Disney merchandise is niet mijn ding, ik kijk er wel naar uit om met dochter de films te kunnen gaan kijken. Plantjes of zaadjes (of andere dingen) voor in de tuin vind ik wel erg leuk vooral groente/fruit/kruiden plantjes, ik heb nog een klein redelijk zonnig stripje tuin leeg waar absoluut iets in zou mogen.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 11:21

Een gezellig avondje kan op allerlei manieren. Lekker uit eten met mijn man of met vriendinnen vind ik altijd erg leuk. Ik kan een goed restaurant met culinaire verrassingen wel waarderen. Avondje theater vind ik ook leuk, naar een musical bijvoorbeeld. Of een avondje spelletjes spelen met vriendinnen. Kortom: ik vind veel dingen leuk met de juiste mensen om me heen.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 11:24

Citaat:
Weekvraag week 41

Ooeh een gezellige avond kan voor mij heel diverse zijn. Ik vind het heerlijk om alleen te chillen. Eerst een lekkere douche met rituals etc. Daarna chill kleding aan en op de bank onder een dekentje. Muziekje aan, boekje erbij, kaarsje aan. Morax die naast mij op de grond ligt te tukken. Heerlijk cozy.

Maar vind het ook heel gezellig om met vriend(en) of famillie gezellig uiteten te gaan. Of een biosje te doen. Of een escaperoom. Of naar een musical oid.

Ben geen uitgaanstype en drink vrijwel geen alcohol. Heb de voorkeur voor 1 op 1 of een klein clubje mensen. Met grote groepen verdwijn ik op de achtergrond en vind ik energievretend.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 11:35

Citaat:
Weekvraag week 41

Ik heb verschillende opties :D

Een avondje naar het theater vind ik heerlijk (liefst een musical), vaak samen met ons mam.

Avondje thuis op de bank film of serie kijken samen met m'n vriend, wat lekkers erbij (chips, kaasje, worst of de healthy versie met komkommer, paprika en wortel).

Uiteten met de vriendengroep of juist samen op stap.

Mijn vriend heeft een seizoenskaart van PSV en is dus regelmatig een avond weg. Voordat ik moeder werd vond ik het heerlijk om dan al vroeg in bed te kruipen met m'n ereader en heerlijk een avondje rust te hebben.

Maar op dit moment heb ik een baby van bijna 8 maanden oud die niet zo goed slaapt, dus lig ik zelf iedere avond om 19/20 uur in bed tegelijk met haar :')

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 12:25

Ok, jullie gaan hard!!
Kan niet alles bijhouden qua bijlezen, sorry!

Zag van alles voorbij komen en zal proberen zo compleet mogelijk te reageren en anders zie ik de vragen wel tegemoet.

Muziek: ik quote mezelf uit het sss topic van vorig jaar want nog steeds relavant en scheelt typen :')
Galja schreef:
Muziek: ik vind zoveel muziek goed en fijn om naar te luisteren.
Afhankelijk van mijn bui gaat dat alle kanten op, en geen touw aan vast te knopen ( zal ook aan m’n lichtelijke ADHD brein liggen :') )
Ik hou erg van de muziek uit de jaren 60/70, en de (voor het gros) wat onbekendere artiesten.
The Hollies, The Tremeloes maar ook The Beatles en The Moody blues.
Opgegroeid met een moeder die mega fan was van Cliff Richard dus daar ken ik ook het hele genre van.
Iets recenter, Acda en de Munnik vind ik helemaal geweldig, The Proclaimers maar ook Ierse folk muziek.
Thuis hebben we bijna Radio 192 tv op de achtergrond aan. Muziek en clips van “vroegah” heerlijk.
Ik kan niet zonder muziek :D en ik hou ook van zingen al doe ik mijn omgeving dat niet aan :')

Als ik me niet lekker in m’n vel voel ga ik toch vreten :o ik ben een echte emo (vr)eter. En het liefste dan meejanken met muziek of iets op tv.
Maar daar weinig tijd voor dus meestal is het slikken en doorgaan.

Een gezellige avond kan heel divers zijn.
Voorheen zou ik zeggen uit eten, bios of sauna met m’n man maar al jaren niet meer gedaan door de kinderen dus zeg nu lekker bankhangen met een goede film of serie met manlief.

Schoenmaat 41/42 hier en kleding XL

Geurkaarsen en sticks zijn ok, wierook een no go.

Volgens mij was hij dit weer?

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 14:23

Ik heb santa post gekregen vandaag *\o/*
Dankjewel lieve Santa! Voor je super lieve kaartje.. het kwam toevallig echt goed uit want had echt een rot ochtend.

Afbeelding

Echt super lief <3

Je zei dat je vooral dingetjes leest die ik al heb of liever niet wil en vroeg of ik wat meer wil vertellen wat ik juist graag wel in het pakket zou willen.

Ik heb even terug gelezen naar wat ik tot nu toe heb gepost.. en dat is niet zoveel := dus ik ga wat meer proberen mee te kletsen, sorry!

Ik vind echt vanalles leuk alleen lastig te bedenken dus meestal haak ik maar aan op wat anderen zeggen :o

Waar je mij blij mee kunt maken zijn spulletjes voor in huis. Leuke dingen om neer te zetten bijvoorbeeld.
Of een lekkere interieur spray. Meestal haal ik hem bij de kruidvat.. wierook gebruik ik niet meer.
Leuke sokken, een grappig beeldje, een mooi boek.. dat soort dingen.
Ben al snel tevreden.. hopelijk heb je hier al een beetje iets aan lieve SS en nogmaals bedankt voor je kaartje! <3

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 15:07

Owh, leuke weekvraag!

Dat is samen met mijn vriend in het tuinhuis zitten voor de kachel, lekker biertje erbij. Kaas, worst en chips bij de hand en kat op schoot.

Of lekker uiteten doe ik ook graag. Kortom, eten is altijd goed O:)
Ben ik alleen, dan lekker op de bank onder m’n dekentje een romantische film kijken.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 17:53

Antwoord op de weekvraag:

Of lekker met mn vriend op de bank, filmpje kijken met wat kleine hapjes(in de winter in zon mega grote trui :D )
Maar ook naar een vriendin gaan en daar spelletjes avond en bijkletsen.
Aan de andere kant is savonds uit eten gaan bijv ook een gezellige avond.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 18:36

Ik misschien ook wel een leuke vraag, als ik jou wakker moet maken in de midden van de nacht met jou lievelingseten wat zou dat dan zijn?

Ik neig zelf dan naar zelfgemaakte spareribs, daar kan ik echt me compleet ziek aan eten :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 18:37

dieseltje09 schreef:
Ik misschien ook wel een leuke vraag, als ik jou wakker moet maken in de midden van de nacht met jou lievelingseten wat zou dat dan zijn?

Niet, laat mij maar slapen. :')

Maar ik ben echt gek op verse pistachenoten van de markt dus als het toch moet, neem die maar mee dan.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 18:42

dieseltje09 schreef:

Ik neig zelf dan naar zelfgemaakte spareribs, daar kan ik echt me compleet ziek aan eten :')

Lasagne en dan t liefst de bolognaise van de jumbo, echt maar weinig dingen waarbij pasta niet vers/zelfgemaakt t lekkerst is maar deze is echt goud

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 18:43

dieseltje09 schreef:

Dan sushi.. niet zomaar alle hoor. Wel mn lievelings :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 18:58

dieseltje09 schreef:

Tijdens mijn zwangerschap had ik hier vast een geniaal antwoord op maar nu hoef ik voor eten echt niet wakker gemaakt te worden :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 19:08

dieseltje09 schreef:

Gewoon niet.
Mijn slaap is heilig ;)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 19:19

Hongaarse goulash(soep)

Mijn schoonmoeder kan ook erg lekker koken.
Gewoon Hollandse pot maar echt zo ouderwets zoals veel oma's dat ook kunnen.