Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Weekvraag week 41
Hoe ziet voor jou een gezellige avond eruit? Met wie ben je, waar ben je en wat doe je?
Neonlight schreef:Knuffel Hahahatsjoe.![]()
Helaas heb ik geen idee wat er met je pony's aan de hand kan zijn.
Stal_Fiore schreef:Hahahahtsjoe, dikke knuffel voor jou!
Hoe ziet voor jou een gezellige avond eruit? Met wie ben je, waar ben je en wat doe je?
Galja schreef:Muziek: ik vind zoveel muziek goed en fijn om naar te luisteren.
Afhankelijk van mijn bui gaat dat alle kanten op, en geen touw aan vast te knopen ( zal ook aan m’n lichtelijke ADHD brein liggen)
Ik hou erg van de muziek uit de jaren 60/70, en de (voor het gros) wat onbekendere artiesten.
The Hollies, The Tremeloes maar ook The Beatles en The Moody blues.
Opgegroeid met een moeder die mega fan was van Cliff Richard dus daar ken ik ook het hele genre van.
Iets recenter, Acda en de Munnik vind ik helemaal geweldig, The Proclaimers maar ook Ierse folk muziek.
Thuis hebben we bijna Radio 192 tv op de achtergrond aan. Muziek en clips van “vroegah” heerlijk.
Ik kan niet zonder muzieken ik hou ook van zingen al doe ik mijn omgeving dat niet aan
dieseltje09 schreef:Ik misschien ook wel een leuke vraag, als ik jou wakker moet maken in de midden van de nacht met jou lievelingseten wat zou dat dan zijn?
Ik neig zelf dan naar zelfgemaakte spareribs, daar kan ik echt me compleet ziek aan eten
dieseltje09 schreef:Ik misschien ook wel een leuke vraag, als ik jou wakker moet maken in de midden van de nacht met jou lievelingseten wat zou dat dan zijn?
Ik neig zelf dan naar zelfgemaakte spareribs, daar kan ik echt me compleet ziek aan eten