Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
swatch schreef:Live stream nk niet meer te volgen op je computer. Kon voorheen op klein beeld op de pc, nu ook niet meer.
Als iemand nog suggesties heeft?
swatch schreef:Live stream nk niet meer te volgen op je computer. Kon voorheen op klein beeld op de pc, nu ook niet meer.
Als iemand nog suggesties heeft?
prompter schreef:Hier aan:
[ Afbeelding ]
Het is 26 juli, het was 26 graden, maar de Intratuin in Zoetermeer heeft zijn kerstshow al in volle opbouw
Polarize schreef:Mn huisarts gaat dinsdag dr handen vol hebben aan mij, naast mijn problemen met energie en slapte, ga ik deze keer ook echt pushen voor onderzoek naar mijn extreme krampen als ik ongesteld ben. Het is toch niet normaal dat ik met 2x 275mg naproxen nog steeds niet kan functioneren van de pijn
Charaz schreef:Polarize schreef:Mn huisarts gaat dinsdag dr handen vol hebben aan mij, naast mijn problemen met energie en slapte, ga ik deze keer ook echt pushen voor onderzoek naar mijn extreme krampen als ik ongesteld ben. Het is toch niet normaal dat ik met 2x 275mg naproxen nog steeds niet kan functioneren van de pijn
Nope dat is niet normaal, veel te lang hebben vrouwen dat voor lief genomen, maar daar kan je huisarts je vast verder mee helpen.
[ Afbeelding ]
Het is 26 juli, het was 26 graden, maar de Intratuin in Zoetermeer heeft zijn kerstshow al in volle opbouw
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ineke2 schreef:Ik kom net terug van de huisartsenpost. Ik was misselijk inclusief 2x overgeven van de pijn.
Gisteren heb ik de gewone huisarts gebeld en kreeg alleen maar te horen dat ik paracetamol moest innemen.
De huisarts die ik vandaag gezien heb dacht daar gelukkig anders over.