Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 12:09

Bij een paar programma's viel de televisie gisteravond op pauze, terwijl de afstandsbediening op tafel lag. Na wat gerommel kregen we de boel weer spelend. Geen idee wat de reden ervan was, er was geen storingsmelding.
Half 1 vannacht: ik moest naar het toilet en liep door de keuken rakeling langs een naaktslak. Naaktslak opgepakt en buiten gezet.
Anderhalf uur later moest ik opnieuw naar het toilet en op exact dezelfde plek in de keuken kroop weer een naaktslak (net iets andere kleur en iets kleiner, maar toch opvallend dat het precies daar was). Deze zette ik ook buiten en net toen ik de deur weer dicht wilde trekken, ging het rookalarm af... Wat een *piep* herrie en zeker in de nacht. Kreeg hem ook niet makkelijk van de wand, maar uiteindelijk toch gelukt. Ben bang dat de buren er ook van wakker zijn geworden; daar is geen mis op. Waarschijnlijk de batterij leeg, maar deze is zeer recent nog vervangen...
What's going on...? :D Wij grappen al over poltergeist-acties, maar toevallig is het wel allemaal.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 12:42

Een poltergeist met een naaktslakken obsessie :') al vind ik naaktslakken al een straf opzich. Maar het is wel toevallig al die gebeurtenissen...

Op mijn werk vermoed ik ook wel dat er iets zit. De lift gaat altijd als je alleen bent een keer omhoog en omlaag. De deuren blijven dicht maar er kan ook niemand in staan die op de knopjes drukt. Zelfs de meest nuchtere collega's schrikken zich rot. Ik heb ook altijd het gevoel dat ik niet alleen ben ( al is dat logisch er wonen mensen) dar gebouw leeft ook aan alle kanten je hoort continue geluiden overal wegkomen. Al denk ik maar altijd oké het zijn misschien oud bewoners dat vindt ik dan niet zo spannend. Laatst op een lege kamer waar ik bezig was begonnen de lampen ook raar te doen. Maar omdat ik altijd een goede klik had met die persoon voelde dat helemaal niet eng maar eerder dat ik dacht ik zou het ergens wel leuk vinden als die persoon nog even bleef hangen. Die zal mij geen kwaad doen.

Maar alle apparaten wat automatisch lawaai maakt en de lift, nee daar pas ik voor dat bezorgt altijd halve hartverzakkingen. Ik doe nu vaak een koptelefoon op dan heb ik er minder last van :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 13:10

Britta31 schreef:
Ik zoek een simpele bh zonder cup of beugel,mijn dochter zei dat ik dan bij de Granny shop moet zijn,nou :(

Ik koop ze meestal bij de Wibra, maar niet elke winkel heeft ze meer kwam ik laatst achter

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 13:45

Ik ga sws niet alleen een lift in. :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 13:58

Mijn vriend, hij is vandaag écht heel vervelend :+

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 14:10

Dat mensen pissig zijn / niet lijken te begrijpen dat ze hun hond niet mee mogen nemem naar Auschwitz.

Dat je dat uberhaupt úit moet leggen....

(En ja, ik ben zelf hondeneigenaar, maar komop mensen...)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 14:23

dat mijn kinderen me geen moment rust gunnen en de hele tijd binnen 1 meter van mij willen blijven. blijf uit mijn aura! (t zijn geen kleuters meer, 9 en 10 jaar).

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 14:32

Steekt er iemand hier in de buurt vuurwerk af, in juni, overdag 8)7
Heb je lekker de terrasdeuren open, een van de weinige zonnige dagen.
Schrik je je rot... -:(-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 16:06

Zebrastreep schreef:
Een poltergeist met een naaktslakken obsessie :') al vind ik naaktslakken al een straf opzich. Maar het is wel toevallig al die gebeurtenissen...

Op mijn werk vermoed ik ook wel dat er iets zit. De lift gaat altijd als je alleen bent een keer omhoog en omlaag. De deuren blijven dicht maar er kan ook niemand in staan die op de knopjes drukt. Zelfs de meest nuchtere collega's schrikken zich rot. Ik heb ook altijd het gevoel dat ik niet alleen ben ( al is dat logisch er wonen mensen) dar gebouw leeft ook aan alle kanten je hoort continue geluiden overal wegkomen. Al denk ik maar altijd oké het zijn misschien oud bewoners dat vindt ik dan niet zo spannend. Laatst op een lege kamer waar ik bezig was begonnen de lampen ook raar te doen. Maar omdat ik altijd een goede klik had met die persoon voelde dat helemaal niet eng maar eerder dat ik dacht ik zou het ergens wel leuk vinden als die persoon nog even bleef hangen. Die zal mij geen kwaad doen.

Maar alle apparaten wat automatisch lawaai maakt en de lift, nee daar pas ik voor dat bezorgt altijd halve hartverzakkingen. Ik doe nu vaak een koptelefoon op dan heb ik er minder last van :')

Dat van die oud-bewoner zou inderdaad mooi zijn! :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 16:08

Sansevieria schreef:
Steekt er iemand hier in de buurt vuurwerk af, in juni, overdag 8)7
Heb je lekker de terrasdeuren open, een van de weinige zonnige dagen.
Schrik je je rot... -:(-

Zon? Hier is het best fris en bewolkt... Loop hier met een hemd, trui, sokken, winterbroek en heb zelfs mijn winterjas vandaag weer aangetrokken. Of ik zit niet lekker in mijn vel of het is echt zo koud. Gisteravond zelfs de houtkachel weer aangezet, want ik zat gewoon te blauwbekken. :D

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 16:20

Ja, heel het weekeind al prachtig zonnig weer in het zuiden des lands.
Kleine 20 graden, is goed uit te houden.

Behalve als er idioten menen vuurwerk af te moeten steken.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 17:37

Urbanus schreef:
denisesilver schreef:
Mijn zwager die op de zondagochtend met een hoop kabaal aan het spelen is met zijn zoontje. Dat een kind zo schreeuwt zou ik nog begrijpen, maar een volwassen vent? Houd gewoon je muil op m'n vrije ochtend

Is het niet een idee dat je op jezelf gaat wonen?

Ik woon op mezelf, maar we wonen op hetzelfde terrein.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 17:38

Sowieso de opmerking 'moet je maar op jezelf gaan wonen'. Heb je de huidige woningmarkt gezien? :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 17:43

Nou dat inderdaad ook. We zijn bevoorrecht hoor, maar met je ouders en gezin van je zus op een terrein wonen, daar moet je wel echt tegen kunnen. En er komen regelmatig ergernissen bij kijken, maar die heb je ook richting je buren.

Afbeelding

Ik ben een oud wijf. M'n rug, m'n knieën :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 17:44

Kansloos. Mijn dochter van bijna 25 zoekt een huisje/flat. Man man man. Wat een hopeloze missie. (Nou, overdreven. Maar het is krap. ).

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 17:48

Tegen mijn nichtje (die echt een hele goede, goed verdiende baan heeft) zei de hypotheekadviseur destijds dat ze maar moest wachten tot ze een vent aan de haak hat geslagen 8)7

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 17:51

Toch is het niet onmogelijk het broertje van mijn vriend (25) heeft laatst in zijn eentje een huis gekocht. En hij verdient gewoon modaal.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 18:14

nicole_floor schreef:
Toch is het niet onmogelijk het broertje van mijn vriend (25) heeft laatst in zijn eentje een huis gekocht. En hij verdient gewoon modaal.

Ligt ook aan de regio, paar straten verderop bij mij gaan de arbeiderswoninkjes van 60m2 gewoon voor ruim 5 ton weg. Appartement 4 huizen verderop van 45m2 zonder tuin of terras: 375K.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 18:17

Sansevieria schreef:
Ja, heel het weekeind al prachtig zonnig weer in het zuiden des lands.
Kleine 20 graden, is goed uit te houden.

Behalve als er idioten menen vuurwerk af te moeten steken.

Dat laatste snap ik inderdaad ook niet.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 18:20

Keuken blauw door de airfryer.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 18:24

Benzz schreef:
nicole_floor schreef:

Ligt ook aan de regio, paar straten verderop bij mij gaan de arbeiderswoninkjes van 60m2 gewoon voor ruim 5 ton weg. Appartement 4 huizen verderop van 45m2 zonder tuin of terras: 375K.

Jaa hier zijn de huizen idd wel iets goedkoper. Die arbeiderswoningen gaan hier voor 2,5 tot 3 ton. Hier liggen de starters woningen met tuin rond de 3,5 ton. Mijn zwager had in Drenthe gekeken daar stonden nog woningen te koop onder de 2 ton.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 18:29

rien10 schreef:
Kansloos. Mijn dochter van bijna 25 zoekt een huisje/flat. Man man man. Wat een hopeloze missie. (Nou, overdreven. Maar het is krap. ).

Mijn zoon (zelfde leeftijd) heeft het opgegeven, omdat zowel koop als huur niet meer te betalen is en de wachttijden door de komst van velen hier naar toe in korte tijd verlengd is. Waar het voorheen 3 maanden was, is dat nu minimaal 6 jaar en langer. Hij heeft gevraagd of hij naast zijn slaapkamer nu ook een "woongedeelte" in de schuur mag maken. Hij heeft al bijna een toilet gemaakt en hoopt op korte termijn ook een douche te kunnen maken, allemaal heel basis maar praktisch. Super oplossing, lijkt mij, maar dat is niet voor iedereen mogelijk.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 18:57

Mijn hond die weigert uit het gangpad te komen _O-
Daar ligt het volgens haar perfect(onder de tafel ligt een hondenkussen voor haar).
Afbeelding

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 18:59

Ik hoorde vandaag een liedje, uiteindelijk dat liedje gevonden, (down under/ men at work) maar ik koppel hem aan iets wat ik op tv heb gezien. Maar ik kan niet meer bedenken wat het was.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 20:14

Foaly schreef:
Sowieso de opmerking 'moet je maar op jezelf gaan wonen'. Heb je de huidige woningmarkt gezien? :+

Ja. Maar als ik zo'n last heb van anderen op het terrein zou ik toch actief iets zoeken voor mezelf alleen.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 09-06-24 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt