Sterkte vandaag

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cambionn schreef:Nyaleti schreef:Mocht ook niet langskomen, moest een foto sturen via hun nieuwe klantenportaal. Ben niet zo van mijn medische dingen via een website invullen das wou er eigenlijk niet aan beginnen, maar moest nu wel zo'n beetje. Dus eerst die hele privacy policy en term of service enzo lezen. Stond gelukkig niks geks in en bedrijf en dienst heeft ook geen issues gehad die ik zo kon vinden dus maar gedaan.Moet ook de huisarts hebben. Zo bizar veel aan het hoesten dat het me niet verbaasd als ik een longontsteking heb.
Door al dat hoesten slecht geslapen en te laat wakker om nog te bellen voor een afspraak voor vandaag.
Al weet ik eigenlijk dat ze het toch niet serieus nemen en ik niet langs mag komen.
Er was al wat voorgeschreven voordat ze het gezien hadden (ik had de foto namelijk nog niet eens gestuurd). Weet nu niet of ik dit efficient vind (wat mogelijk goed is met de druk op de huisartsen) of heel vervelend en onpersoonlijk, maar kan vanmidag medicatie ophalen (er is wel op de foto gereageerd dat de bestelde medicatie hiervoor klopt). We gaan het de komende tijd zien denk ik. Hopenlijk wordt het het eerste, en is het zo lekker efficient dat ik over een jaar niet zonder wil. Maar momenteel voel ik me echt van "wat mis ik de tijd dat je de huisarts belde, je dezelfde dag (vaak bijna direct) nog langs kon komen en ze persoonlijk ff keken". Ik snap dat dat niet kan met de huidige tekorten aan huisartsen, mensen die voor welke wissewas bellen en de bezuinigingen op de zorg. Neem het ze niet kwalijk daarom, die huisarts doet echt z'n best en ik heb momenteel echt wel een goede die je ook echt helpt en serieus neemt. Die vraagt hier ook niet om, maar moet werken met de huidige omstandigheden. Maar och wat mis ik die tijd.
ElfBeau_067 schreef:Tancreda4 schreef:Water in m'n kelder. Vrijdag van 20 naar 10 cm met de waterstofzuiger van de buurman. Nu weer ruim 20 cm. Zo maar even woningbouw bellen en van de regen in de drub worden gestuurd ben ik bang
Woon je in dezelfde wijk? Precies dit overkwam ons een week of twee geleden!
Tancreda4 schreef:Ik woon in alphen. Begreep dat het hier meer is... maar zoals verwacht word ik idd van de regen in de drup gestuurd en gaan ze hem niet leegpompen. Mag ik zelf doen op eigen kosten.
Ergernis dus de woningbouw...
DuoPenotti schreef:Ja veel langer, ik was 9.
Hij is ook langer dood dan hij heeft geleefd, hij was maar 38.
Maar zo raar dat je iemand die je eigenlijk zo kort hebt gekend toch echt intens kunt missen