Hier nu halfweg in The Great Alone. Ik hou nu al zò van dit boek!
Een vriendin van me heeft nog maar heel kort geleden haar hondje moeten laten inslapen, en ik denk dat ik haar als zielen-troost dit boek ook ga kopen. Het werkt bij mij, dus hopelijk ook bij haar.
Het enige wat ik kan "bemerken" aan dit boek, zoals aan andere boeken van Hannah, is dat ze af en toe in herhaling valt.. Ik ben enorme fan van haar verhalen, en ik ben sowieso iemand die van beschrijvingen houdt in boeken - maar er wordt in TGA wel érg veel duct tape gebruikt, en ik heb meermaals gelezen dat de honden op hun hondenhokken staan te blaffen. De zinnen worden ook echt letterlijk herhaald. Maar hey - het verhaal is zò goed, dat ik daar écht wel mee kan leven hoor haha! Maar het valt me wel op
_____________________________________________________________________________________________
Hoewel Marjo eerder vroeg dit pas achteraf te bespreken, lees ik dat er toch al gereageerd wordt, en wil ik ook mijn ei kwijt.
Ik heb Marjo via PB al laten weten dat ik heb iets anders gelezen dan wat sommigen hier zeggen (geen verwijt!) - nl. "1 nieuw boek en een budget van 5-10 euro voor iets extra".
Ik voel me (en ik denk dat ik niet de enige ben?) nu zo'n beetje een gierigaard, omdat ik me aan die afspraak gehouden heb. En echt: ik heb me moeten inhouden, ik had met plezier mijn pakket meer gevuld, een tweede boek als extra gekocht, vanalles en nog wat toegevoegd; maar dat was niet de afspraak. Nu ben ik bang voor een teleurgesteld lootje (note bene omdat ik me aan de regels heb gehouden) , en dat is echt jammer.
Zelfs bij de Winter-editie was dit al zo: Citaat:
Enerzijds vind ik het geen probleem om een 2e boek toe te staan, anderzijds heb ik ook gelezen dat er mensen zijn die het vervelend vinden dat zij maar 1 boek kunnen kopen/ verzenden en dat anderen dan een heel uitgebreid pakket maken. Dat wil ik wel voorkomen, juist door het budget lager te houden en de eisen op 1 boek en een hint is het wat toegankelijker voor iedereen denk ik.
Ik bedoel het zéker niet als verwijt of sneer, maar degenen die zich wel aan de afspraak komen er nu als gierig uit, en dat is echt zonde.
Los daarvan doe ik volgende keer zeker weer mee hoor haha, ik vind dit ZO leuk! Maar we moeten volgende keer wel proberen om allemaal op 1 lijn te zitten, net om onderscheid te vermijden