MarlindeRooz schreef:Spellingsfouten is geen woord
Hahah spelfout, scherp.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Ik heb een scammer op Instagram die zich voordoet als Ricky Gervais en ik wil weten wat het spelletje van deze persoon is. Dus ik ben er serieus op in aan het gaan, maar er is nog geen link gestuurd, geen geld gevraagd, geen vreemde “samenwerkings” voorstellen, geen naaktfoto’s gevraagd. Het is een normaal gesprek en het lijkt nu meer op een soort catfish? Ik wil weten wat voor rare oplichting dit is
FrNo schreef:Bij het Hemelrijk, zwemplas, staan ze aan de doorgaande weg aan twee kanten geparkeerd, waar een parkeerverbod is. (er is parkeergelegenheid, maar verder lopen)
Bullebeest schreef:hagelslag schreef:Dit weer en de longen van mijn paardt arme ding
Koeler weer komt eraan. Wel met regen erbij. Sterkte met hem/haar
astrea schreef:FrNo schreef:Bij het Hemelrijk, zwemplas, staan ze aan de doorgaande weg aan twee kanten geparkeerd, waar een parkeerverbod is. (er is parkeergelegenheid, maar verder lopen)
Verder op is toch betaald parkeren.
Dit in combinatie met verder lopen verklaard wws dat mensen gaan parkeren waar dat tot vorig jaar nog mocht.
Appeltje_1 schreef:Nog geen reet uitgevoerd vandaag...
rien10 schreef:Appeltje_1 schreef:Nog geen reet uitgevoerd vandaag...
Dat vind ik nou ook altijd van mijzelf.
Maar dan ga ik ff opsommen: 2 paarden gewandeld (2 vriendinnen hadden hulp nodig), hond uitgelaten, naar het reisbureau geweest, vaderdag cadeautje gekocht, douchecel met antischimmel middel behandeld. En ik vind dat ik niets gedaan heb.
Dat klopt dus nietJe doet op een dag altijd meer dan je denkt.