Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beegee schreef:Mijn biecht, ik vind ‘t zo erg… Ik zit 4-5 keer per week bij de Mac! Meestal “alleen” een frietje of een burger, met een milkshake of zo. Maar ‘t voelt zo slecht!En nu houd ik mezelf voor dat ik het nodig heb om op gewicht te blijven, want ik heb op het moment dusdanig stress dat ik ondanks mijn ontzettend slechte eetpatroon (ongewenst) blijf afvallen en gewicht blijf verliezen. Dus zo praat ik het goed: zonder de Mac was dat vást dubbel zo snel gegaan en was ik 10 kilo kwijt geweest ipv 5 kilo in 5 weken. Ellende
VuurVleugels schreef:Ik zie niks mis met haar reactie, eerlijk gezegd. Er is geen ongeschreven regel dat je op dat soort berichten moet reageren met "ach, meid, wat erg, wel echt hulp zoeken hoor!" Mijn eerste reactie was ook dat dat beter weggehaald kan worden, of iig in een spoiler gezet kan worden, zeker omdat de toon nogal pro-ana is.fleurtjeuh schreef:Want rekening houden met de mensen die mogelijk getriggerd worden is niet empatisch
Oh nee ik zeg niet dat ik het oneens ben met de inhoudelijke reactie van Urbanus. Maar de reacties elke keer als ze tegengesproken wordt zijn een beetje vermoeiend.
VuurVleugels schreef:fleurtjeuh schreef:Want rekening houden met de mensen die mogelijk getriggerd worden is niet empatisch
Oh nee ik zeg niet dat ik het oneens ben met de inhoudelijke reactie van Urbanus. Maar de reacties elke keer als ze tegengesproken wordt zijn een beetje vermoeiend.
Zebrastreep schreef:Ben ik een nieuwe mountainbike nodig? Nee zeker niet. Heb ik zojuist een afspraak gemaakt om te gaan kijken bij een nieuwe mountainbike ? Ja misschien![]()
Nee oké het is wel een ander model en een grote bandmaat dan dat ik nu heb. En toevallig mijn maat , volledige vering en het merk wat ik super graag wil hebben.
VuurVleugels schreef:Mijn vriend heeft bijna zijn hele leven extreem ondergewicht gehad (voordat ik hem kende). Kwam geen gram aan, wat hij ook deed. Daar is hij zowel lichamelijk als mentaal ook wel echt bijna aan onderdoor gegaan! Body-positivity zou niet alleen voor de maten XL+ moeten gelden.
Zebrastreep schreef:Toeval bestaat niet, dit is meant to be.Ben ik een nieuwe mountainbike nodig? Nee zeker niet. Heb ik zojuist een afspraak gemaakt om te gaan kijken bij een nieuwe mountainbike ? Ja misschien![]()
Nee oké het is wel een ander model en een grote bandmaat dan dat ik nu heb. En toevallig mijn maat , volledige vering en het merk wat ik super graag wil hebben.
Urbanus schreef:VuurVleugels schreef:Oh nee ik zeg niet dat ik het oneens ben met de inhoudelijke reactie van Urbanus. Maar de reacties elke keer als ze tegengesproken wordt zijn een beetje vermoeiend.
Meid, zet me op foei en bespaar jezelf een hoop leed.
Het leven kan zo makkelijk zijn.
VuurVleugels schreef:fleurtjeuh schreef:Want rekening houden met de mensen die mogelijk getriggerd worden is niet empatisch