MarlindeRooz schreef:Vind dat gezeur over namen altijd zo raar. Het is toch niet van jou. En tegenwoordig met internet kan iedereen elke naam vinden.
Ik snap het wel hoor. Ik vond het ook echt niet leuk dat iemand op stal ook haar pony Pony ging noemen. Er is er maar 1 en dat is die van mij

Ik vind het best verwarrend dat ik iets van 5x een [zelfde naam] in m'n vriendenkring als kind erbij heb gekregen. En in december 2x een [zelfde naam]. Al kennen die mensen elkaar onderling niet, het is wel grappig dat een leuke unieke naam toch minder uniek blijkt dan. Het is niet zo dat ze die van elkaar wisten of hebben afgepakt, het is gewoon een trend blijkbaar. Missxhien dat bovengenoemde stel die unieke naam ook al langer op hun lijst hadden staan.
Verder klinkt het wel bizonder. Ja, quality time met z'n 2 en zonder kids is zeker heel belangrijk. Maar zo vaak en hele weken, dat lijkt me toch best wel heftig en niet over na gedacht. Het is niet zo dat je ze dan even naar een pension/kennel kan brengen. Maar je scheept er wel iemand mee op en dat is een nachtje of weekendje leuk, maar een hele week wel pittig zo vaak