Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Buren kijken weer een film met veel kabaal. Hoezo moet jij je TV zo hard zetten dat je buren het horen?
En er over klagen om 20:23 kan ook niet echt want wie gaat er dan ook naar bed (ik).
_San87_ schreef:MarlindeRooz schreef:Buren kijken weer een film met veel kabaal. Hoezo moet jij je TV zo hard zetten dat je buren het horen?
En er over klagen om 20:23 kan ook niet echt want wie gaat er dan ook naar bed (ik).
Ik ook. Nou ja, tussen half negen en half tien, meestal ca negen uur.
De werkdagen beginnen vroeg, dus ja.
fotolijstje schreef:Ik kan een verzorgpaard krijgen en er mee gaan rijden!! Alleen, ik heb echt al een tijdje niet gereden en heb weinig ervaring behalve de manege. Ik hoop echt niet dat ik ga stunten als ik er ben
fotolijstje schreef:Ik kan een verzorgpaard krijgen en er mee gaan rijden!! Alleen, ik heb echt al een tijdje niet gereden en heb weinig ervaring behalve de manege. Ik hoop echt niet dat ik ga stunten als ik er ben
MarliesV schreef:Moestuin, cranberry sap helpt qua ondersteuning bij blaasontsteking.
Sterkte en beterschap, dit kon je er idd niet bijgebruiken.
Koffie is lifesaving hier!
Zere dikke oksel van de boostershot
chanicha schreef:Maagslijmviesontsteking had/heb ik ook.
Kan verschillende dingen niet meer eten zoals sambal en veel Indonesische kruiden terwijl ik die juist zo lekker vind.
Ik slik 2x daags Panthoprazol en soms als het nodig is nog een Rennie.
Moet wel zeggen dat nu na een jaar het wel wat beter gaat![]()
Ben er goed beroerd van geweest.