Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 21:36

Ik ook! :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 21:38

MarlindeRooz schreef:
Buren kijken weer een film met veel kabaal. Hoezo moet jij je TV zo hard zetten dat je buren het horen? -O-

En er over klagen om 20:23 kan ook niet echt want wie gaat er dan ook naar bed (ik). :')

Ik ook. Nou ja, tussen half negen en half tien, meestal ca negen uur :P.

De werkdagen beginnen vroeg, dus ja :\.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 21:43

Ik kan een verzorgpaard krijgen en er mee gaan rijden!! Alleen, ik heb echt al een tijdje niet gereden en heb weinig ervaring behalve de manege. Ik hoop echt niet dat ik ga stunten als ik er ben :\

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 21:55

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
Buren kijken weer een film met veel kabaal. Hoezo moet jij je TV zo hard zetten dat je buren het horen? -O-

En er over klagen om 20:23 kan ook niet echt want wie gaat er dan ook naar bed (ik). :')

Ik ook. Nou ja, tussen half negen en half tien, meestal ca negen uur :P.

De werkdagen beginnen vroeg, dus ja :.

Hier ook :D

Hier ergernis, want de huizenmarkt geeft mij stress maar wil zo graag verhuizen -O-

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 22:12

fotolijstje schreef:
Ik kan een verzorgpaard krijgen en er mee gaan rijden!! Alleen, ik heb echt al een tijdje niet gereden en heb weinig ervaring behalve de manege. Ik hoop echt niet dat ik ga stunten als ik er ben :

Als je toch eerlijk naar de mensen toe, dat je een tijd niet gereden hebt en alleen manege ervaring hebt is het toch prima.
Dan kun je lekker rustig opbouwen.
Ga ervoor meid. Lekker om je koppie weer leeg en fris te krijgen. :))
Laatst bijgewerkt door astrea op 11-01-22 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 22:13

fotolijstje schreef:
Ik kan een verzorgpaard krijgen en er mee gaan rijden!! Alleen, ik heb echt al een tijdje niet gereden en heb weinig ervaring behalve de manege. Ik hoop echt niet dat ik ga stunten als ik er ben :

Wat leuk!
Gewoon aangeven dat je er wat onzeker over bent, zo ben ik aan mijn verzorgster gekomen. Vond het veel belangrijker dat ze lief was voor mijn pony, wou leren en inzet toonde dan dat ze alles al wist of goed kon rijden.
Ik rij zelf nog steeds beter dan haar, prima, ze is al 10 jaar mijn steun en toeverlaat en redt zich prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 22:17

Wel een nieuw koffiemachine, geen nieuw koffiemachine. En welke. Keuzes maken is moeilijk -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 22:33

Moderne website en het ontwerp ervan. Zo veel sites hebben eerst een mega plaatje waar je eerst langs moet scrollen, soms kan je er amper omheen omdat de complete mega header ook bovenin beeld blijft hangen waardoor je maar een mini stukje over hebt waar je nog daadwerkelijk op de tekst kunt kijken en scrollen.

Ben bezig om een website te maken en omdat ik daar wat stoffig mee ben, ben ik naar templates aan het kijken voor inspiratie van wat men tegenwoordig ziet als leuk, mooi of hip. Dit is duidelijk niet mijn smaak :') maar wat dan wel...

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 22:41

Mijn man zijn kinderachtige manier van discussie voeren/ruzie maken.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 23:50

Ik moet de hond uitlaten, ik heb geen zin.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 05:23

Wakker… >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 05:53

Pfff, ik trek het even niet meer ;( Is mijn blaasontsteking weer terug na 3/4 weken. Mag ik gewoon even zonder ongemak rondlopen. Is het mijn blaas niet is het mijn maag en darmen wel.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 07:27

Moestuin schreef:
Wel een nieuw koffiemachine, geen nieuw koffiemachine. En welke. Keuzes maken is moeilijk -O-

Koffie is heel belangrijk :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 08:18

chanicha schreef:
Moestuin schreef:

Koffie is heel belangrijk :j

Vind ik niet :7.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 09:30

Moestuin, cranberry sap helpt qua ondersteuning bij blaasontsteking.
Sterkte en beterschap, dit kon je er idd niet bijgebruiken.

Koffie is lifesaving hier!

Zere dikke oksel van de boostershot

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 09:33

Ik loop met mijn ogen dicht ‘s morgens naar mijn koffieapparaat hoor :9k

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 09:38

MarliesV schreef:
Moestuin, cranberry sap helpt qua ondersteuning bij blaasontsteking.
Sterkte en beterschap, dit kon je er idd niet bijgebruiken.

Koffie is lifesaving hier!

Zere dikke oksel van de boostershot

Dank je wel :) Ik neem sinds pubertijd al dagelijks cranberrypillen. Sinds mijn 13/14 ben ik er gewoon zo overgevoelig aan -O- Ik ben gelukkig van maandelijks naar enkele keren per jaar gegaan met de cranberry. De pech wil nog dat ik aan veel antibiotica allergisch ben en een klein jaar terug zwaar heb gereageerd op furandantine -O-

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 09:47

Moestuin, D-mannose van Holland & Barrett werkt uitstekend voor blaasontsteking! Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 09:54

Ja die kwam ik deze nacht tegen en ga ik zeker bestellen! Hier in België ben ik dat nog nooit tegen gekomen dus ik kende het niet. Dank je wel!

Kleine toevoeging: Het gaat fysiek de laatste tijd echt ruk met mij, maar een maand terug is er een bloedonderzoek gedaan waar wel wat zaken zijn uitgekomen qua flinke tekorten etc. Ik heb nu een flinke voorraad ondertussen qua supplementen in samenspraak met de dokter en heb er vertrouwen in dat het gaat beteren :j Enkele zaken zijn helaas overgevoelig en gaan dat blijven, zoals mijn maag, maar daar krijg ik nu probiotica voor :j Dus hopelijk ben ik binnen een paar weken gewoon weer de oude :D

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:06

Maagslijmviesontsteking had/heb ik ook.
Kan verschillende dingen niet meer eten zoals sambal en veel Indonesische kruiden terwijl ik die juist zo lekker vind.
Ik slik 2x daags Panthoprazol en soms als het nodig is nog een Rennie.
Moet wel zeggen dat nu na een jaar het wel wat beter gaat _/-\o_
Ben er goed beroerd van geweest.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:09

Medicatie dat ik al jaren slik, word opeens niet meer vergoed sinds 1 januari.
Ik kon wel een ander merk meekrijgen in andere dosis en dan moet ik maar even bloedprikken over 6 weken om te kijken of dat wel goed gaat. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:15

chanicha schreef:
Maagslijmviesontsteking had/heb ik ook.
Kan verschillende dingen niet meer eten zoals sambal en veel Indonesische kruiden terwijl ik die juist zo lekker vind.
Ik slik 2x daags Panthoprazol en soms als het nodig is nog een Rennie.
Moet wel zeggen dat nu na een jaar het wel wat beter gaat _/-\o_
Ben er goed beroerd van geweest.

Herkenbaar. Ik kan sindsdien nog nauwelijks lactose verdragen. Sinds enkele maanden zelfs niets meer. Kaas etc is nu dus allemaal plantaardig. Ook met medicatie voor mijn migraine is het altijd oppassen.
Ik moet even kijken welke beschermer ik nu heb. Het is gewoon zo ruk. Zware maagontsteking gehad toen ik 20 was en nu is het zo overgevoelig en speelt het heel makkelijk terug op.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:18

Het is gewoon poedersuiker!
Het is een alles verpestend gevoel en je kan het niet uitleggen hoe het voelt.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:22

Gisteren in een [***], hadden we even een half uurtje pauze maar bleef de teamleider samen met nog een paar externe in de [***] zitten. Ik had mijn camera en microfoon uit, en toen hoorde ik een van de externe commentaar hebben op het [***] wat ik samen met een [***] doe. :+

Even als achtergrond, dit gaat om een proces wat wij hebben overgenomen van een gigantische tiran, die ons hele team uit elkaar gedreven heeft. Wij hebben toen haar proces overgenomen, en dit op onze eigen manier vorm gegeven. Minder streng, maar wél passend bij ons team en de uitkomsten zijn hetzelfde.

Nu "deden wij maar wat" en was het met die andere persoon veel beter. :+ Ja, dat is ook de reden dat zij toen verzocht is een paar maanden eerder te vertrekken. Daarnaast, die externe persoon is pas sinds een paar maanden bij ons team, en die tiran is al ruim een jaar geleden.

Dus ik zal haar vanmiddag eens even bellen, waarom ze dit achter onze rug om zegt, en niet gewoon even aan ons vraagt waarom we het op díe manier doen. :') Zeker met onze teamleider er bij.. Gewoon niet netjes om dat op die manier te doen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 10:40

Zooo dat is achterbaks! :oo

Ik rijd dus nooit tot zelden auto. En reed gisteren 2,5 uur. En dankzij een kappersspoelbak die iemand in mijn nek klapte ooit. Kan ik dus nu mijn nek niet meer bewegen. Ik kan een mini beetje mijn hoofd naar rechts doen en helemaal niet naar links. Hoe hard in ook druk. Echt heel praktisch.