Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_D_H schreef:Europe.Mkango schreef:Heerlijk.
Ik heb net Ticket to Ride en Root besteld. En m'n ouders gestrikt om dit weekend te gaan spelen.
Welke? USA of Europe?
idinn schreef:Hahahahahaha, ik zie het al helemaal voor me.Ik mag die niet kopen van m'n vriend. Want die ziet die taco al zo het raam door vliegen en een kip doorboren in de lading
Tancreda4 schreef:Santa moet Daan13 een bad geven zo te lezen haha. Oh, ik wil ook een bad dan trouwens
Pas geleden een hotel geboekt..... Speciaal badballen gekocht. Zat er geen bad in m'n kamerBalen!
geerte schreef:Is best leuk, alleen speel je het bijna nooit omdat je het niet lekker binnen kan doen.
_KiMbErLeY_ schreef:BAD BAD BAD BAD
Ik heb vorig jaar een tubble gekocht! Echt de grootste aanrader voor mensen die geen ruimte hebben voor een echt bad!
Heb hem dit jaar zelfs een paar x in de tuin gezet met een hete dag... vullen met koud water en relaxen maar
Roosch schreef:Tancreda4 schreef:Santa moet Daan13 een bad geven zo te lezen haha. Oh, ik wil ook een bad dan trouwens
Pas geleden een hotel geboekt..... Speciaal badballen gekocht. Zat er geen bad in m'n kamerBalen!
Aaaaw.
Je bent hier welkom voor een badderavondje hoor! Neem je M dan ook even mee en een fles gin?