Plattegrondje.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Merileth schreef:Hopen dat er iets uit komt dan!
Ik heb zo ook weer een (online) kennismakingsgesprek. Zie er ook tegenop, maar ook hier inderdaad even die schop onder de kont. In tegenstelling tot jou heb ik geen andere dingen lopen op het moment (ja, wel sollicitatie gestuurd, maar geen gesprekken die lopen), maar ik ben het allemaal zó zat. Ik wil gewoon een baan waar ik blij van word, is dat zoveel gevraagd?
Succes hoor! Eens moet het toch lukken hou ik mijzelf ook maar voor.
Nou gesprek waar ik zojuist was, was echt tijdsverspilling.
Ik was 10 minuten voor tijd gaan aanbellen. Werd binnengelaten en neergezet. In eerste instantie zonder drinken. Na een minuut of 5 kwam hetzelfde meisje toch terug om te vragen of ik wat wilde drinken.
Mijn gesprekspartner kwam ruim 5 minuten te laat dus ik zat daar maar te wachten.
Kennis gemaakt vertelt wie ik was en hij begon te vertellen over hoe druk het wel niet was en daarom dat ze nieuwe mensen zochten. Neemt mijn cv door en zegt dat ik al behoorlijk wat ervaring heb. Maar zegt hij je hebt nog geen beveiligingsdiploma. Nee die heb ik inderdaad niet. Ja zegt hij dan kan ik je alleen het minimumloon aanbieden hoe sta je daar tegenover?
Eh niet, want daar ga ik niet mee akkoord. Dus waren we uitgepraat. Heb nog gezegd u heeft toch mijn cv gelezen en gezien dat ik geen beveiligingsdiploma had? Het stond niet in de vacature dat dat nodig was.
Zegt hij ja ik maak liever persoonlijk kennis dan via de telefoon. Nou ik heb mijn antwoord uit beleefdheid ingeslikt, maar hij kon vast wel raden wat ik er van vond.
Hopelijk was jou gesprek beter Merileth
flint_blesco schreef:Mensen die midden op een autosnelweg kei hard op hun rem gaan staan... levensgevaarlij
tirzasarah10 schreef:flint_blesco schreef:Mensen die midden op een autosnelweg kei hard op hun rem gaan staan... levensgevaarlij
Dit had ik paar weken terug ook, die mensen zouden hun roze kaartje moeten inleveren. Bij mij gingen er 2 vol op hun rem voor familie eend. Ik was net van baan aan het wisselen en moest zo hard remmen dat ik over de hele rijbaan gleed. Als je dan vervolgens bij het stoplicht opzij kijkt en er dan zo een muts je heel verbaasd aan zit te kijken![]()
Sommige mensen beseffen echt niet wat voor gevaar ze zijn
poes schreef:tirzasarah10 schreef:
Dit had ik paar weken terug ook, die mensen zouden hun roze kaartje moeten inleveren. Bij mij gingen er 2 vol op hun rem voor familie eend. Ik was net van baan aan het wisselen en moest zo hard remmen dat ik over de hele rijbaan gleed. Als je dan vervolgens bij het stoplicht opzij kijkt en er dan zo een muts je heel verbaasd aan zit te kijken![]()
Sommige mensen beseffen echt niet wat voor gevaar ze zijn
Ik rem ook voor dieren. Leuk is het voor niemand maar als iedereen voor zich kijkt en genoeg afstand houdt kunnen die ook gewoon stoppen. Als je dan denkt kwaad te moeten zijn op mij zou ik je ook verbaasd aan kijken
hagelslag schreef:Een hond die in een Kennel word gehouden terwijl het erf groot genoeg is en de hond echt super vriendelijk is
Ze was eerst een super leuk enthousiast hondje en inmiddels zo raar bang en onderdanig
Ik wil haar meenemen
Telpeva schreef:hagelslag schreef:Een hond die in een Kennel word gehouden terwijl het erf groot genoeg is en de hond echt super vriendelijk is
Ze was eerst een super leuk enthousiast hondje en inmiddels zo raar bang en onderdanig
Ik wil haar meenemen
Ik heb toevallig laatst eens een stuk gelezen of op tv gezien (geen idee meer waar?) van iemand wiens erfhond was gestorven doordat er per ongeluk overheen was gereden, het dier hing vriendelijk rond bij de auto van een bezoeker op het terrein en werd helaas over het hoofd werd gezien toen de bezoeker weg reed.
Nu hoeft dat natuurlijk niet de reden te zijn maar vanwege dat bericht kan ik er wel begrip voor hebben als mensen hun erfhond (of kat, of wat ook) even aanlijnen of ergens opsluiten zodra een ander ook op het terrein moet zijn.