Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pmarena schreef:Dat weigeren deed hij bij mij ook steeds, zat te zemelen dat het niet duidelijk was ofzo...op een gegeven moment pakte hij hem wel. Ik had er gewoon een stukje papier met groot KOPIE opgeschreven, opgelegd.
Lynnepinny schreef:pmarena schreef:Dat weigeren deed hij bij mij ook steeds, zat te zemelen dat het niet duidelijk was ofzo...op een gegeven moment pakte hij hem wel. Ik had er gewoon een stukje papier met groot KOPIE opgeschreven, opgelegd.
Dat lijkt me best een goede oplossing, toch? Desnoods leg je het er schuin overheen, dat informatie nog leesbaar is, maar dat het ook niet zomaar te stelen valt.
Lisitano schreef:Ik heb een nieuwe jas met kaartje gekocht en zojuist opgehaald bij het pakketpunt. Het kaartje zit eraan, dat klopt wel. Maar de jas meurt en er zit vogelpoep op de mouw.
Ik zit nou in dubio of ik moet gaan miepen. Ik heb er wel een goede prijs voor betaald.
caro29 schreef:Lisitano schreef:Ik heb een nieuwe jas met kaartje gekocht en zojuist opgehaald bij het pakketpunt. Het kaartje zit eraan, dat klopt wel. Maar de jas meurt en er zit vogelpoep op de mouw.
Ik zit nou in dubio of ik moet gaan miepen. Ik heb er wel een goede prijs voor betaald.
Ik zou zeker gaan miepen. Nieuw is nieuw. Zou niet moeten meuren en zeker geen poep op de mouwen