Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 07:34

Okay 4x ingediend en geweigerd wat nu

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 09:31

Dat weigeren deed hij bij mij ook steeds, zat te zemelen dat het niet duidelijk was ofzo...op een gegeven moment pakte hij hem wel. Ik had er gewoon een stukje papier met groot KOPIE opgeschreven, opgelegd.

(onze jongen heeft inmiddels broekjes maar 122 nodig)

Ik vind het wat Vinted betreft trouwens wel jammer dat verzendmogelijkheden uit Spanje nogal magertjes zijn....vaak alleen maar via UPS en dan betaal je dus 6+ euro voor een korte broek -O-

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 09:40

Pmarena ik snap het niet wat bedoel je met kopie heb gewoon foto’s gemaakt van rijbewijs en paspoort

Ik heb wel 10x ingediend…BSN zwart gemaakt

Maar ja ik heb verschillende achternamen en op rijbewijs staat Breda maar dorp waar ik woon is gemeente Breda

Paspoort
Rijbewijs

Ik word gek want afgelopen nacht opeens veel verkocht

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 09:45

Geeft hij aan waarom hij het niet accepteert? Misschien juist omdat je je BSN hebt afgedekt?

Ik heb uiteraard ook foto's gemaakt maar vind het niet fijn als anderen een perfecte foto hebben van mijn ID dus vandaar een papiertje er op gelegd met groot KOPIE er op geschreven. Natuurlijk wel nog steeds de info zichtbaar waar het hen om gaat anders accepteerde Vinted het niet ;)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 09:52

Document niet geaccepteerd

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 09:53

Ja dat had ik ook elke keer. Dat zal dan toch komen doordat je het BSN hebt afgedekt neem ik aan...?

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 11:35

Hier ook, zeker 10 keer geweigerd en Vinted vroeg of ik dan toch gewoon een foto wilde maken zonder afgedekt BSN. Dat ga ik niet doen, dus einde Vinted voor mij helaas

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 11:39

Maar wat kunnen ze dan met je niet afgedekte identiteitskaart?

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 11:44

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 12:35

Nou hoop dat vinted mij wel wil helpen want ik blijf gewoon op knop helpmeet drukken.
Inmiddels hebben ze mijn aanvraag binnen en moet ik ff geduld hebben

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 12:50

Ik kreeg van de helpdesk steeds als antwoord om een nieuwe foto/kopie te maken en na al die keren zeiden ze dus dat ik het dan maar zonder afgedekt BSN moet proberen. Toen heb ik het opgegeven. De bank waarmee zij werken vereist dit blijkbaar.

Maar Pantykous is het jou wel gelukt met afgedekt BSN? (berichtje vorige pagina)

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 14:02

pmarena schreef:
Dat weigeren deed hij bij mij ook steeds, zat te zemelen dat het niet duidelijk was ofzo...op een gegeven moment pakte hij hem wel. Ik had er gewoon een stukje papier met groot KOPIE opgeschreven, opgelegd.

Dat lijkt me best een goede oplossing, toch? Desnoods leg je het er schuin overheen, dat informatie nog leesbaar is, maar dat het ook niet zomaar te stelen valt.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 14:20

Lynnepinny schreef:
pmarena schreef:

Dat lijkt me best een goede oplossing, toch? Desnoods leg je het er schuin overheen, dat informatie nog leesbaar is, maar dat het ook niet zomaar te stelen valt.

Ook gedaan maar dat accepteerde die bij mij ook niet :(

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 16:58

Bij mij uiteindelijk wel :j

Ik geloof dat ik er zelfs "KOPIE VINTED" op geschreven had, en zo had neergelegd dat de belangrijke dingen te lezen waren dus als ze dan nog wat te zemelen hebben dan is het gewoon niet fair. En na - tig keer proberen pakte hij hem :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 17:52

Ik heb een nieuwe jas met kaartje gekocht en zojuist opgehaald bij het pakketpunt. Het kaartje zit eraan, dat klopt wel. Maar de jas meurt en er zit vogelpoep op de mouw.
Ik zit nou in dubio of ik moet gaan miepen. Ik heb er wel een goede prijs voor betaald.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 18:02

Lisitano schreef:
Ik heb een nieuwe jas met kaartje gekocht en zojuist opgehaald bij het pakketpunt. Het kaartje zit eraan, dat klopt wel. Maar de jas meurt en er zit vogelpoep op de mouw.
Ik zit nou in dubio of ik moet gaan miepen. Ik heb er wel een goede prijs voor betaald.

Ik zou zeker gaan miepen. Nieuw is nieuw. Zou niet moeten meuren en zeker geen poep op de mouwen

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 18:22

caro29 schreef:
Lisitano schreef:

Ik zou zeker gaan miepen. Nieuw is nieuw. Zou niet moeten meuren en zeker geen poep op de mouwen

hog,ik weet het niet.... zo ook al ervaringen gelezen bij een iemand waarbij de pakjespunt-eigenaar rookt als een malle en die pakjes altijd in zijn rookhokje stonden, alles kleding die aankwam rook dus enorm naar sigaretten, terwijl de verkoopster zelf niet eens rookt....
nadat ze een ander pakjespunt koos, was het opgelost.

en die vogelkak is vervelend, maar na wassen gewoon weg.

als je echt niet veel betaalde, is het prima toch? een maal wassen en vogelkak en geur zijn weg.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 19:06

Ja jeetje, dan kan iets wel nooit gedragen (dus nieuw met kaartje) zijn, maar als het op een plek heeft gelegen waar het meurde en er op gekakt is......

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 19:15

Het is een kinderjas waar ik flink voor heb betaald. Dat bedoel ik met een goede prijs, geen koopje ;)
Van wassen wordt een waterdichte winterjas gewoon echt minder mooi. Vandaar dat ik er toch van baal en een berichtje heb gestuurd.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 19:27

Als het meurt en op gekakt is dan noem ik het niet nieuw en kan je het ook niet als nieuw verkopen. Iig dat is mijn mening.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 19:54

caro29 schreef:
Als het meurt en op gekakt is dan noem ik het niet nieuw en kan je het ook niet als nieuw verkopen. Iig dat is mijn mening.

Ja eens, en als je iets goed verpakt kan er ook bij t pakketpunt niet op geschoten worden toch.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 05:14

Wat ontzettend poedersuiker! Zou zeker gaan klagen Lisi, als je voor nieuw betaalt dan wil je nieuw ontvangen.

Ik heb m'n oude afgedragen Dr Martens verkocht voor 20 euro. Onbegrijpelijk :')

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 05:33

MarcoBorsato schreef:
Wat ontzettend poedersuiker! Zou zeker gaan klagen Lisi, als je voor nieuw betaalt dan wil je nieuw ontvangen.

Ik heb m'n oude afgedragen Dr Martens verkocht voor 20 euro. Onbegrijpelijk :')

Een geur fetisjisme :')

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 09:08

Hier onlangs ook een pakje die meurde naar de rook, berichtje gestuurd, verkoopster gaf aan dat ze niet roken (en het was ook super netjes ingepakt, supergoede staat, etc, dus ik neig naar geloven).
Bij nadenken was het ook niet het eerste pakje met rookgeur dat ik kreeg, dus ik gok idd ook ergens van een bezorger of pakketpunt... Maargoed, met even te wassen is dat er wel uit.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 09:31

Een van mijn afgifte punten is gesloten wegens hygiëne
Ik kwam er graag want was 100 meter verder maar met 11 katten 1 hond 4 rokers en 6 mensen in huis was het smerig

Echt smerig als ik soms pakje paar dagen liet liggen ging ik het lopend ophalen en verpakking gelijk in de kliko

Behalve rooklucht was er ook goedkope kattenbakgeur en ander geurtjes