Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 15:54

Niobe schreef:
chanicha schreef:
Dit stond op Facebook!

BELANGRIJK DOORGESTUURD BERICHT:

Deze nacht zijn de privé rekeningen van onszelf en onze dochters geplunderd.
Alsof dat nog niet genoeg is zijn de fraudeurs op de één of andere manier ook aan mijn zakelijke rekeningen geraakt en hebben ook daar hun slag kunnen slaan.
Maar nu komt het: ondertussen hebben we de oorzaak kunnen vinden en dit is een transactie die 1 van de dochters gisterenavond heeft gedaan op de website VINTED.
Als je dan van #CardStop te horen krijgt dat ze momenteel heel veel van deze klachten krijgt van #VINTED dan denk ik dat het mijn burgerplicht is om iedereen hier van op de hoogte te brengen.
Vertel het aan iedereen die spreekt over deze website .

Laat die bangmakerij aub op facebook

Hoax spam op Bokt is anders de highlight van mijn dag hoor.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 15:58

Knallende koppijn en ik moet nog een uur vinkjes zetten. :x (Zei ik heel oneerbiedig, maar ik vind m'n baan heel erg leuk hoor! Ook het vinkjes zetten in de lijst met zoektermen. :D )

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 16:04

Ik dacht even boodschappen te bestellen, maar kom bij lange na niet aan het minimale bestelbedrag.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 16:14

marley93 schreef:
Ik dacht even boodschappen te bestellen, maar kom bij lange na niet aan het minimale bestelbedrag.

:') En ik ga altijd te ver over het maximum.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 16:37

Uit verveling weer een paar babylights in mijn haar zetten }:0

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 16:42

Wachten op dochter bij fysio. Had ik geweten dat het uitliep, had ik die laatste winkel ook gedaan. Ze moet dadelijk maar in de auto wachten.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 16:51

Oke, ik erger me nu toch wel een beetje aan de sneeuw..
De sneeuw had nu wel weg mogen zijn van mij. :brr:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 17:14

Niobe het is alleen een waarschuwing!
Je kan ook verder scrollen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 17:17

Wéér gesodemieter op het spoor. Eergisteren 3 uur onderweg geweest van Zwolle naar Almere inclusief de nodige uurtjes blauwbekken op het perron en net weer geen treinen tussen Amsterdam en Almere Oostvaarders. Ik wil gewoon naar huis. -O-

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 17:22

Lau07 schreef:
Ik erger me aan mijn Apple Watch. Ik stond in zo'n 2theloo toilethokje in zo'n ruimte met veel verschillende hokjes bij het tankstation. Staan er twee vrouwen nogal hard te praten bij de ingang, heeft mijn Siri dat kennelijk opgevangen en vraagt hij keihard "SORRY CAN YOU SAY THAT AGAIN". Het werd doodstil, ze schoten gelijk weg en ik heb zeker vijf minuten gewacht met het hokje verlaten. :=

_O- _O- _O-

Hier moest ik echt heel erg hard om lachen! Bedankt voor het delen. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 17:25

De hond die loops is, een hele plas bloed heeft achtergelaten en het voor mijn neus opeet. Ik ga echt over mijn nek. :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 17:42

Tmi maar

Mijn moeder denkt dat ik maagd ben, maar dat ben ik niet. Nooit echt een issue geweest. Alleen nu kijkt ze Jane the Virgin op Netflix en ik zit dan vaak samen met haar in de woonkamer.

Ze maakt dus de afgelopen dagen opmerkingen over dat ik nog steeds maagd ben en "als jij eindelijk seks hebt gehad wil ik het wel weten."

Zoooooooo awkward :'), ik weet ook dat als ik zeg dat ik het al lang niet meer ben, dat ik een heel interview aan vragen krijg en ik denk niet dat ze de antwoorden leuk gaat vinden :=

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 17:46

Gaat je moeder niks aan hoor!
Mijn moeder was ook altijd zo nieuwsgierig maar dacht wel dat ik na ruim een jaar verkering nog niks gedaan had O:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 18:22

Ooh dat is wel een beetje ongemakkelijk, ja. :=
Kan best zijn dat ze het niet per sé denkt maar er juist aan twijfelt en op deze manier probeert te vissen of je het nu wel of niet bent.
Niettemin ben je volwassen genoeg om die informatie lekker voor jezelf te houden tot jij het nodig vindt om het te delen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 18:23

Oh zo was de mijne ook. "Je moet gewoon een keer flink genomen worden." Dat soort opmerkingen.
Nu ben ik ook nog maagd en ben ik gewoon niet van plan om daar iets aan te veranderen, maar ik heb wel heel duidelijk gemaakt dat dat haar zaken niet zijn. :evaw:

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 18:35

Kapotte bovenleiding op mijn traject. Al sinds vanochtend. Je zou toch zeggen dat ze in zo'n 6 uur al wel wat kunnen regelen. Maar nope blijkbaar. |o

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 18:42

Knagende eeuwige schuld gevoel. Ik ben lichamelijk en ook geestelijke even helemaal op ( chronische ziek). Ik heb altijd mega schuld gevoel dat ik dat niet kan helpen in huis en met de paarden, wat maakt dat ik me nog rotter voel.

Donderdag naar het ziekenhuis, waar ik ivm met Corona al jaar niet op fysiek consult geweest ben. Ik hoop zo dat ze wat kunnen betekenen.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 18:47

Wilde m'n kat een aai over haarbol geven, geef ik haar een schok. Nu is ze boos en voel ik me rot :')

Oja, en mannen. Mannen irriteren mij.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 19:00

Onze overbuurman die letterlijk de hele straat vol parkeert met auto’s voor zijn zwarte autogarage midden in een woonwijk. Echt belachelijk, wil er zo graag wat mee doen maarja hoe? -:(-

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 19:04

DiscoDipp schreef:
Onze overbuurman die letterlijk de hele straat vol parkeert met auto’s voor zijn zwarte autogarage midden in een woonwijk. Echt belachelijk, wil er zo graag wat mee doen maarja hoe? -:(-

Melding doen over de overlast? Weet niet of je huurt of een koophuis hebt, maar als je huurt zou ik klagen bij de huurbaas. En als het koop is zou ik een klacht naar de gemeente doen denk ik, het is niet de bedoeling dat 1 persoon alle parkeerplekken gebruikt neem ik aan..

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 19:26

Princess_ schreef:
DiscoDipp schreef:

Melding doen over de overlast? Weet niet of je huurt of een koophuis hebt, maar als je huurt zou ik klagen bij de huurbaas. En als het koop is zou ik een klacht naar de gemeente doen denk ik, het is niet de bedoeling dat 1 persoon alle parkeerplekken gebruikt neem ik aan..

Helaas al meermaals gedaan.. Vaak lekken de autos ook benzine oid. Onze hond heeft hierdoor al 3 keer ontstekingen aan zijn zooltjes gehad, geluidsoverlast, noem maar op.

Heb er nu net nóg een keer een melding van gemaakt.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 19:46

Steam die problemen heeft. Wilde zo graag een game kopen om te spelen, is het hele betalingssysteem uit de lucht. -O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 19:56

Lestrange01 schreef:
Tmi maar

Mijn moeder denkt dat ik maagd ben, maar dat ben ik niet. Nooit echt een issue geweest. Alleen nu kijkt ze Jane the Virgin op Netflix en ik zit dan vaak samen met haar in de woonkamer.

Ze maakt dus de afgelopen dagen opmerkingen over dat ik nog steeds maagd ben en "als jij eindelijk seks hebt gehad wil ik het wel weten."

Zoooooooo awkward :'), ik weet ook dat als ik zeg dat ik het al lang niet meer ben, dat ik een heel interview aan vragen krijg en ik denk niet dat ze de antwoorden leuk gaat vinden :=

Ooh ik ben blij dat mijn moeder zo niet is. Het boeit haar totaal niet. Ik heb inmiddels ook al bijna 8 jaar een relatie, dus neem aan dat ze wel beter weet. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 20:00

Nayomie schreef:
Steam die problemen heeft. Wilde zo graag een game kopen om te spelen, is het hele betalingssysteem uit de lucht. -O-

Ohja, goeie, Steam.
Ik heb vanmiddag een extra programma geinstalleerd (Overwolf) waarmee je schijnbaar ook mods en dergelijke gemakkelijk zou moeten kunnen downloaden en installeren voor spellen. Ik heb meerdere compatible spellen, maar die zijn allemaal gekocht via steam. En Overwolf herkent ze nu dus niet, ook als ik handmatig aangeef waar die spellen zich precies op mijn pc vinden dan nog ontkent het programma dat ik die spellen heb en kan ik dus geen leuke extra's binnen halen. Waarom moet het nou zo moeilijk allemaal, waarom moet Steam dingen zo afschermen, hier heb ik geen bal aan zo. Ik heb die spellen gewoon allemaal gekocht, geef mij dan ook toegang tot die spellen ofzo.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 20:43

Mijn vriend zit beneden met vrienden van hem, en ik op zolder. Want ik heb er even geen zin in :') .
Dus ik zei "Als je eten gaat bestellen, bestel ook voor mij want ik heb geen keuken op zolder".
Nja, je raad al wie zometeen maar een pakket noodles gaat opwarmen. :roll: En nu klagen dat ik geïrriteerd ben. Grapjas.