Kinderkleren kopen is zooo leuk, maar voor mezelf shoppen vind ik mwoah
Ik ben wat dat betreft Team Roodvos. Eten kinderen puppyvoeding? Lopen ze aan een halstertouw? Hebben ze een krabpaal nodig, of is dat pas vanaf peuterleeftijd?
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 02-10-20 00:19
Gefeliciteerd Don Don, hoe bevalt het moederschap?
Hier trouwens nog een NOT.. 2e hands dingen ik vind dat echt niet fris B
Die spaarpot heb ik al gezien die hebben ze al een tijdje staan. Het is dat ik er niks mee met spaarpotten.
Roodvos
Geplaatst: 02-10-20 08:27
O.M.G! Naar aanleiding van de post van Ashley op de site van de Xenos naar mokken gaan kijken. Dat had ik niet moeten doen Hoe kan je dit nou niet leuk vinden! https://www.xenos.nl/mok-lama-diverse-kleuren-32-cl En dit is nog maar pagina 2
Lieve Santa, ik heb echt genoeg mokken in huis, maar een mooie, komische, lieve of verrassende feel good mok mag ALTIJD in het pakket (als het maar geen eenhoorn is).
Ashleytjuhh
Geplaatst: 02-10-20 08:31
Ooehh gelijk even gekeken. Maar zie de 'mijne' er niet meer tussen staan hij drinkt fijn, is precies groot genoeg en een grote oor.
je ziet onderin dat hij aan het aftakelen is
gelukkig heb ik er nog 2 thuis staan ook
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 02-10-20 08:36
DonDon schreef:
Ik heb de laatste week even niet gereageerd omdat ik 25 september ben bevallen van een gezonde zoon!! Dus spulletjes voor een baby van dan 3 maanden gaan dus ook op mijn lijstje. Ga nog even kijken wat.
Ik las net pannenlappen, doet me er aan denken dat de pvenwanten aan vervanging toe zijn! Daar zitten gaten in... Hier hebben we trouwens n overkill aan mokken. Maar altijd een tekort aan chocomelsticks en koffiesiroop
Marjo
Geplaatst: 02-10-20 19:31
Ben ik nog op tijd Had helemaal niet door dat de inschrijving al gestart was!
Dyphusion
Geplaatst: 02-10-20 19:44
Marjo schreef:
Nee Je kunt wel op de reservelijst geplaatst worden.
Sorry SS dat ik niet zo actief ben, ben net begonnen met een nieuwe stage en moet ondertussen mijn scriptie schrijven so I'm tired Ook nog in de zorg dus hello 'rona round 2.
Om nog even op wat suggesties terug te komen die de afgelopen pagina's aan bod zijn gekomen. Alle decoratie, pannenlappen, handdoeken, elastische deksels en alles in die trant heb ik nog niks aan aangezien ik nog thuis woon. Een grote theemok? Laat maar komen Kleuren voor volwassenen heb ik nog niet gedaan, lijkt me wel heel leuk! Zal alleen even blijven liggen, want tijd Als je me dat in het pakket kunt doen (met slaap) ben ik je eeuwig dankbaar! Met painting by numbers ben ik wel pas begonnen, daar ben ik zo uren mee kwijt als ik er aan begin. Oh, geen mensenkinderen hier, wel een hondenkind.
Marjo
Geplaatst: 02-10-20 19:48
Oh nee
Eerste keer dat ik het mis
Hopelijk via de reservelijst nog kans.
Fem
Geplaatst: 02-10-20 19:51
Marjo schreef:
Ik had precies hetzelfde.. Sta nu 5de op de reservelijst. Heb weinig hoop.