Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 21:16

Dikke knuffel voor Karlijn en Siers :knuffel:

_Karlijn

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 22:37

@ Siers: gecondoleerd :(:)
@ Cayenne: ik slik er al tramadol voor, al jaren, op advies van de pijnpoli

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 21:50

Het gaat weer slecht.
Ik heb hier helemaal geen zin meer in, geen motivatie voor.
Ik leef al 6 jaar hand in hand met mijn depressie. Maar het blijft moeilijk als ik weer in de put val. Ik kom er vast en zeker weer uit maar voorlopig voel ik me even echt klote.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 20:30

Ik voel me zo verschrikkelijk.. Gisteren door m'n date keihard gedumpt terwijl het zo goed ging en zo serieus was. Voel me echt heel erg gebruikt..

Wat een ellendig jaar. Ook al 3 dieren moeten inslapen en dan eindigt het op deze manier. Ik ben er even helemaal klaar mee |(

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 20:43

Oh wat naar! Veel sterkte :knuffel:

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 20:48

Voor iedereen die het nodig heeft! :(:)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 01:34

Om 19:00 stuurde ik nog een foto van dat mijn katten samen liggen.
20:00 hebben we 1 van de twee in laten slapen.

Een embolie, die naar zijn achterpoten is geschoten. Niet meer te redden.

Mijn maatje is er gewoon niet meer. Terwijl ik hem extra hard nodig had deze tijd van het jaar.

Gloriosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 08:23

Heel veel sterkte fotolijstje

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 09:22

Sterkte fotolijstje wat verschrikkelijk :knuffel:

Ik ben niet echt verdrietig maar meer gestrest. Pony heeft te korte hoeven en wilt niet meer lopen na twee dagen. De opties volgens de dierenarts zijn of spierbevangen, of de achterhand overbelast door de voorhoeven te ontzien, of hoefbevangen. Ze krijgt metacam en de dierenarts wilde het aankijken en anders na kerst foto's maken.
Ik woon een half uur van stal met de auto maar heb geen rijbewijs en mijn vriend wilt niet elke dag erheen. Of 1,5 uur met het ov maar dat red ik niet elke dag.

Ik ben zondag geweest en het ziet er naar uit dat ik donderdag weer kan. Ik weet dat ze goed voor haar zorgen maar maak me gewoon druk

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-24 11:44

Och wat vreselijk verdrietig fotolijstje! Heel veel sterkte gewenst! :knuffel:

Voor jou en je pony ook veel sterkte Amber_anne, hopelijk valt het alsnog mee. :(:)

En voor iedereen die het nodig heeft: veel sterkte en een gemeende knuffel! :(:)

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 14:09

Voor iedereen die het kan gebruiken een dikke knuffel.

Lig hier al de hele dag op de bank, lukt me niet om er vanaf te komen. Had eigenlijk echt zin in kerst, maar nu het zo ver is, voel ik me behoorlijk depri ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 14:16

Ik vind kerst ook altijd geen fijne dagen. Weet ook niet zo goed waarom maar ik vind het altijd een beetje deprimerend.

Mag van mij weer snel voorbij zijn. Enige fijne vind ik altijd dat de top2000 weer begint. Dat hebben ze wat mij betreft prima uitgekozen om op kerst te laten beginnen.

Dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken de komende dagen!

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 16:21

Deze ochtend mijn knuffelschaap moeten laten inslapen...
Hij was 9,5 jaar en dus 1,5 jaar ouder dan doorgaans de maximum leeftijd is en tot enkele dagen geleden nog helemaal ok en fit en happy...

Hij was echt ongelooflijk tam en liet iedereen achter zodra hij mij zag, kwam steevast naar me toe rennen, kon uren op mijn schoot liggen soezen in de weide... Lag vaak uren met zijn hoofd in mijn armen te genieten van streeltjes en knuffels...
Zo'n schaap is echt uitzonderlijk, vooral omdat het een Kameroenschaap was en die zijn normaal schuw...
Maar hij absoluut niet... Hij was 1,5 jaar toen hij bij mij kwam en een week later had hij besloten dat hij schoothondje werd in een krulvacht...

Ik wist dat hij al stokoud was en dat het wonderlijk was dat hij er nog was maar om hem dan in zo'n korte tijd te plots te zien aftakelen en hem uiteindelijk te moeten laten gaan vlak voor kerst...

Hartverscheurend...

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 16:22

Amber_anne schreef:

Ik ben niet echt verdrietig maar meer gestrest. Pony heeft te korte hoeven en wilt niet meer lopen na twee dagen. De opties volgens de dierenarts zijn of spierbevangen, of de achterhand overbelast door de voorhoeven te ontzien, of hoefbevangen. Ze krijgt metacam en de dierenarts wilde het aankijken en anders na kerst foto's maken.
Ik woon een half uur van stal met de auto maar heb geen rijbewijs en mijn vriend wilt niet elke dag erheen. Of 1,5 uur met het ov maar dat red ik niet elke dag.

Ik ben zondag geweest en het ziet er naar uit dat ik donderdag weer kan. Ik weet dat ze goed voor haar zorgen maar maak me gewoon druk

Hmm ik vind dat eigenlijk echt niet ok van je vriend.
Dit kan hij toch heus wel effe doen voor jou, al is het maar een half uurtje ter plekke blijven ofzo, maar dat je ze toch even kan zien en knuffelen...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 16:50

Little_Gift schreef:
Hij was 9,5 jaar en dus 1,5 jaar ouder dan doorgaans de maximum leeftijd is en tot enkele dagen geleden nog helemaal ok en fit en happy...

Hij was echt ongelooflijk tam en liet iedereen achter zodra hij mij zag, kwam steevast naar me toe rennen, kon uren op mijn schoot liggen soezen in de weide... Lag vaak uren met zijn hoofd in mijn armen te genieten van streeltjes en knuffels...
Zo'n schaap is echt uitzonderlijk, vooral omdat het een Kameroenschaap was en die zijn normaal schuw...
Maar hij absoluut niet... Hij was 1,5 jaar toen hij bij mij kwam en een week later had hij besloten dat hij schoothondje werd in een krulvacht...

Ik wist dat hij al stokoud was en dat het wonderlijk was dat hij er nog was maar om hem dan in zo'n korte tijd te plots te zien aftakelen en hem uiteindelijk te moeten laten gaan vlak voor kerst...

Hartverscheurend...

:knuffel:
Sterkte!

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 17:57

Dikke knuffel voor jullie :knuffel:

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 18:53

Veel sterkte allemaal :(:)

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 19:23

Little_Gift schreef:

Hartverscheurend...

Veel sterkte! :knuffel:

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 21:37

Ik wil iedereen hier een hart onder de riem steken. Ik weet hoe eenzaam kerst kan zijn voor velen, vooral als je te maken hebt gehad met verlies op welke manier dan ook. Dikke knuffel voor jullie allemaal. Ook voor degenen voor wie de wereld heel donker lijkt, er komt licht, echt waar. Blijf hoop houden en uitkijken naar het licht. Alle liefs!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 21:39

Daar sluit ik me bij aan Suzanne. Soms wou ik dat ik een toverstokje had en dat ik alle ellende en verdriet van iedereen weg kon toveren. Ik leef met iedereen mee hier, en wou dat ik meer kon doen dan dat.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 21:41

Jullie zijn lief <3 .

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 22:12

Little_Gift schreef:
Amber_anne schreef:

Hmm ik vind dat eigenlijk echt niet ok van je vriend.
Dit kan hij toch heus wel effe doen voor jou, al is het maar een half uurtje ter plekke blijven ofzo, maar dat je ze toch even kan zien en knuffelen...

Ik snap mijn vriend goed hoor en neem hem niks kwalijk. Hij rijdt mij elke week erheen en blijft dan terwijl ik met de pony bezig ben. Hij mag ook zijn eigen mentale grenzen aangeven en die respecteer ik.
We zijn overigens vandaag geweest en pony liep weer iets dus voel me een stuk opgeluchter

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 23:12

Dank je wel allemaal <3

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 23:41

Dank jullie wel. Ik heb het ook echt nodig. Mis mijn vader vreselijk, van mij had kerst dit jaar niet gehoeven

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 01:05

Ik hoorde vandaag dat onze buurman met Dementie opgenomen is in een verpleeghuis.Mijn moeder had ook Dementie en ik weet hoe het is voor zijn partner.Gelukkig in een tehuis van dezelfde organisatie als waar mijn moeder was en ik weet dat hij daar heel goed en liefdevol verzorgd zal worden.