Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoniekJ

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 07:22

Afbeelding
Dit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 07:25

oliebol Moniek :(

Ik hieraan, dit ding wilde met mij douchen. Ik heb geweigerd. Voor jullie beeldvorming:Er naast zit een enorm formaat gewone langpoot.
Afbeelding

Edit: Het is blijkbaar een jong mannetje grijze huisspin. Op zoek naar een vrouwtje. Verkeerd gekozen vriend. Mijn rug hoef je niet te wassen. Hij is levend naar buiten gebonjourd.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-08-20 07:51, in het totaal 2 keer bewerkt

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 07:47

Ik krijg de kriebels tica, mijn katten eten spinnen maar ik denk dat ze deze zouden weigeren :') dat word huis in de fik! Ben zelf als de dood.

Sterkte moniek, wat gaan ze doen in die 2 weken? Hoop wel iets waardoor je wat stabieler blijft :(:)

Ik erger me aan de hittegolf, nu al.
Heb mijn woonkamer volgebouwd met hokken zodat alle beesten binnen kunnen.
Heb ook een aantal loges en zou het mezelf niet kunnen vergeven als er wat weg smelten.

Daardoor heb ik vanaf morgen, 3 konijnen, 28 cavias en 5 kleine vliegmachines in de huiskamer _O-

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:13

Sanniejtjuh schreef:
Dat de kat weer de hort op is, en ik een overbezorgde poezenmoeder ben. Hij is altijd binnen voor de nacht en dan meestal voor het donker. De laatste tijd maakt ie het soms erg laat, en ik slaap niet voordat ie thuis is.

:(:) herkenbaar hoor
Hier zijn jut en jul ook heeeel veel weg met dat lekkere weer en dan slaap je toch wat minder goed.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:23

Anoniem schreef:
oliebol Moniek :(

Ik hieraan, dit ding wilde met mij douchen. Ik heb geweigerd. Voor jullie beeldvorming:Er naast zit een enorm formaat gewone langpoot.
[ [url=m/leUSrD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: Het is blijkbaar een jong mannetje grijze huisspin. Op zoek naar een vrouwtje. Verkeerd gekozen vriend. Mijn rug hoef je niet te wassen. Hij is levend naar buiten gebonjourd.

:oo Dat je hem nog levend naar buiten hebt gebracht :oo

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:26

Dat ik gewoon moet werken t/m vrijdag en dan zaterdag nog bij mijn bijbaan... Doei weekend!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:28

Mijn ochtendergenis toen ik in de trein zat:

'Dan mag ik geen boerka dragen. Wel een mondkapje...' - treinreiziger die een mondkapje verkeerd op heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:28

Nayomie schreef:

Afbeelding
Dit was zijn vervoermiddel.
Dood hoeft ie niet, maar vertrekken wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:34

Anoniem schreef:
Nayomie schreef:

[ [url=m/zYDgdD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dan wil ik niet weten hoe groot een vrouwtje word. Ik ben echt als de dood voor spinnen, en helemaal als ze groot zijn

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:37

Tica: _/-\o_
Doen wij (lees: mijn man :+ ) ook altijd met achtpotige huisgenoten. De zespotigen (mieren en kakkerlakken) staat een minder vriendelijk lot te wachten... :=
Die zespotigen waren vandaag ook gelijk mijn ergernis: een heel leger mieren dat over de aanrecht liep te struinen en er was werkelijk waar NIETS te eten voor ze daar. GA WEG. Ga lekker in de tuin wonen ofzo!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:38

Dat ik sinds gisteren al pijn heb aan mijn wang! Verstandskies komt weer een stukje door en daardoor is mijn tandvlees super gaan irriteren met een aft plek erop ;( hoop zo erg dat het snel weg trekt, eten en slikken doet zelfs pijn

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:44

Anoniem schreef:
Nayomie schreef:

Echt fijn dat er meer mensen zijn die ze niet gewoon dood stampen. Bij mij gaat alles naar buiten, behalve als ik vlooien vind op m'n katten.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:48

Anoniem schreef:
Nayomie schreef:

Dapper, ik was waarschijnlijk zelf naar buiten gegaan :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:57

Wel een hele mooie spin.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 10:05

Ik moet echt leren voor een tentamen eind deze maand, maar heb zo geen motivatie om in mijn vakantie aan het leren te gaan. Helemaal niet met het lekkere weer.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 10:21

Gadverdamme die spin |( Die had ik mooi opgezogen en met driedubbele, dichtgeplakte zak, de container ingegooid. Doodmaken lukt niet en naar buiten bonjouren ben ik veel te bang dat ze net zo hard weer naar binnen bonjouren. Echt, nee, liever huis in de fik dan zulke spinnen...

Ik erger me aan de aankomende warme temperaturen, ik ga daar zo niet lekker op tegenwoordig :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 10:23

Ik erger me aan een bloedlelijke blauwe plek waarvan ik niet weet hoe ik er aan kom. Of nah ja heb een vermoeden, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk want heb niets gevoeld

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 10:38

Ik baal van alles rondom corona, dat er in mijn woonplaats grofweg 100 besmettingen per dag bij komen en dat ik nu ook weer ziek ben.

Nu overweeg ik om mij te laten testen maar ben weer bang dat dat vervelend is of pijn doet enzo :\

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 10:48

Nayomie schreef:
Anoniem schreef:

Dapper, ik was waarschijnlijk zelf naar buiten gegaan :')

Ik ook :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 11:26

De buurman die ons blijft beschuldigen dat de kat die hier telkens rondloopt door de tuinen van ons is. Onze katten zitten binnen en komen überhaupt nooit buiten. Stop eens met die kansloze beschuldigingen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 11:27

Dat mijn dochter te lui is om naar het zwembad te fietsen.Een half uur fietsen.Andere moeders hebben ook gereden en nu heeft ze beloofd dat ik morgen rij.Voor 1 keer doe ik het.Maar dan op de fiets.Wat is dat nou,kan je jeugd niet meer fietsen?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 11:56

Ik zou ook niet een halfuur gaan fietsen met 30+ graden hoor, ik snap je dochter wel :=

Ik heb weer twee bollen pluizig garen gekocht. Mijn toekomstige zelf gaat zich morgen heel erg ergeren :')

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 12:00

Iemand die elke keer de opmerking maakt dat ze het zo fantastisch vindt dat ik mijn eerste pony (van inmiddels 24) nog heb. De betreffende dame zit al op haar zesde paard in 3 jaar tijd en verkoopt alles zodra ze 16 jaar zijn. Ik kan daar zó slecht tegen. Voor je oudere dieren hoor je te zorgen, die moet je niet zomaar afdanken. ;(

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 12:06

Dpd, ik kan zien dat pakketje gisteren rond lunch is afgegeven bij de parcelshop en in orde is. Zou leuk zijn als het ondertussen na 24u daar ook zou zijn vertrokken....

Verder het humeur van mijn middelste. Pffftttt

En de snelbinder die kapot sprong toen ik iets achter op de fiets wilde doen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 12:40

Britta31 schreef:
Dat mijn dochter te lui is om naar het zwembad te fietsen.Een half uur fietsen.Andere moeders hebben ook gereden en nu heeft ze beloofd dat ik morgen rij.Voor 1 keer doe ik het.Maar dan op de fiets.Wat is dat nou,kan je jeugd niet meer fietsen?

Tja, maar soms is het ook gewoon fijn om eens niet altijd te hoeven fietsen. En als alle andere ouders al eens hebben gereden vind ik het ook wel netjes als het gewoon evenredig verdeeld wordt onderling. Ik fietste vroeger ook 40min en 40min terug naar school en ging ook naar zwembaden op de fiets e.d. en deed in 't algemeen gewoon veeeel op de fiets zonder klagen, maar we hadden ook dagen dat we regelmatig gebracht werden en dan werd dat onderling verdeeld. Niks mis mee vind ik.

Alleen wat handiger natuurlijk als ze zoiets vooraf eerst met je bespreekt voordat ze wat beloofd.

En met dit weer zou ik zelf persoonlijk m'n kind ook liever rijden als dat ze met 30+ moeten gaan fietsen. Ook al zijn ze jong ( en ik gok gezond?) het is wel echt heel warm de komende dagen, dus ik zou ze dan met alle plezier wel even willen ontzien hierin.

Maar goed, het is een ergernis van je en daar heb je ook alle recht toe natuurlijk dus zie m'n bericht eigenlijk maar als niet verstuurd :') :j Maar ik snap de kids wel hoor :j Maar jou ook zeker wel dat je ineens moet gaan regelen dat je ze moet gaan brengen/halen.

---

Mijn ergernis: HITTE *ja kom ik weer :') en dat ik nu geen langere wandelingen met de hond kan doen tenzij ik om 6u opsta in de ochtend of 's avonds heel laat ga als ik ook geen energie meer heb. Grr.