Dit..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat word huis in de fik! Ben zelf als de dood.
Sanniejtjuh schreef:Dat de kat weer de hort op is, en ik een overbezorgde poezenmoeder ben. Hij is altijd binnen voor de nacht en dan meestal voor het donker. De laatste tijd maakt ie het soms erg laat, en ik slaap niet voordat ie thuis is.
herkenbaar hoorAnoniem schreef:oliebol Moniek
Ik hieraan, dit ding wilde met mij douchen. Ik heb geweigerd. Voor jullie beeldvorming:Er naast zit een enorm formaat gewone langpoot.
[ [url=m/leUSrD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: Het is blijkbaar een jong mannetje grijze huisspin. Op zoek naar een vrouwtje. Verkeerd gekozen vriend. Mijn rug hoef je niet te wassen. Hij is levend naar buiten gebonjourd.
Dat je hem nog levend naar buiten hebt gebracht
Anoniem schreef:Nayomie schreef:Dat je hem nog levend naar buiten hebt gebracht
[ [url=m/zYDgdD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was zijn vervoermiddel.
Dood hoeft ie niet, maar vertrekken wel.
) ook altijd met achtpotige huisgenoten. De zespotigen (mieren en kakkerlakken) staat een minder vriendelijk lot te wachten...
Anoniem schreef:Nayomie schreef:Dat je hem nog levend naar buiten hebt gebracht
[ [url=m/zYDgdD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was zijn vervoermiddel.
Dood hoeft ie niet, maar vertrekken wel.
Die had ik mooi opgezogen en met driedubbele, dichtgeplakte zak, de container ingegooid. Doodmaken lukt niet en naar buiten bonjouren ben ik veel te bang dat ze net zo hard weer naar binnen bonjouren. Echt, nee, liever huis in de fik dan zulke spinnen...

Britta31 schreef:Dat mijn dochter te lui is om naar het zwembad te fietsen.Een half uur fietsen.Andere moeders hebben ook gereden en nu heeft ze beloofd dat ik morgen rij.Voor 1 keer doe ik het.Maar dan op de fiets.Wat is dat nou,kan je jeugd niet meer fietsen?
Maar ik snap de kids wel hoor
Maar jou ook zeker wel dat je ineens moet gaan regelen dat je ze moet gaan brengen/halen.
en dat ik nu geen langere wandelingen met de hond kan doen tenzij ik om 6u opsta in de ochtend of 's avonds heel laat ga als ik ook geen energie meer heb. Grr.