Zoveel geschreeuw en gegil en geren. Gelukkig ook veel ouders die hun kinderen erop wezen dat ze andere mensen ook moesten laten kijken, niet mochten rennen en klimmen en dat ze zachtjes moesten praten maar toch een paar momenten gehad van

Nou ben ik wel zodanig verliefd dat ik in de eerste hal al besloot dat ik mijn dag niet ging laten verpesten door een stel k*tkoters en het is zowaar gelukt! ik heb me behoorlijk goed kunnen afsluiten voor alles wat irritant was op een paar momenten na, en heb me ook niet aan de kant laten duwen wanneer ik iets aan het bekijken was

Oja en liefje vond het ook leuk, zelfde instelling als ik, ja het is strontvervelend maar we hebben zo weinig tijd samen dat we ons niet druk gaan maken om iets onbenulligs als "slechte timing van een museumbezoek"

Toen we achteraf nog wat gingen eten was het ook een mooi moment om zachtjes aan zijn mening over kinderen te peilen. Het was fijn om gezamenlijk te klagen over het gejengel en gehuil, hij was in elk geval niet zoals sommigen gelijk in de verdediging van "ach het zijn kinderen".
Ik zie het redelijk positief in. Moet toch maar eens beginnen over mijn over lange tijd geplande sterilisatie