Whale schreef:Belangst. Moet een bedrijf terugbellen over een vacature en ik zit al een uur naar m'n mobiel te staren
Probeer even op te schrijven wat je wilt zeggen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Whale schreef:Belangst. Moet een bedrijf terugbellen over een vacature en ik zit al een uur naar m'n mobiel te staren
Probeer even op te schrijven wat je wilt zeggen.
Femjo schreef:Mijn kippenkracht. Net op het moment dat ik de kruiwagen omhoog wou duwen, valt deze om naar links en daar lag dan een hele berg mest waar het niet hoorde
Ghostattack schreef:Femjo schreef:Mijn kippenkracht. Net op het moment dat ik de kruiwagen omhoog wou duwen, valt deze om naar links en daar lag dan een hele berg mest waar het niet hoorde
Nee joh, geen kippenkracht. Zwaartekracht!Kun jij niks aan doen
Mij gebeurt het ook regelmatig.. Ik gooi hem ook altijd te vol en de bestrating ligt niet perfect recht hier, perfect recept voor omvallende kruiwagens.
Castilja schreef:Whale, zo herkenbaarWat ik altijd doe is gewoon in een keer alle handelingen doen, nummer intoetsen en telefoon aan je oor, dan kun je gewoon niet meer terug. Als ik dat niet doe blijf ik zo een halve dag wachten ook.
SindyKaya schreef:Cowboy55 schreef:Je realiseert je hoe onlogisch dat in feite is?
Euhm waarom? Er worden tegenwoordig zelfs oordopjes uitgedeeld tegen het harde geluid, niks onlogisch aan. Ik heb ze hier ook thuis liggen.
Sommige mensen kunnen beter tegen geluid dan andere mensen en dan de muziek al snel ‘te hard’.
Sonja_vR schreef:SindyKaya schreef:
Euhm waarom? Er worden tegenwoordig zelfs oordopjes uitgedeeld tegen het harde geluid, niks onlogisch aan. Ik heb ze hier ook thuis liggen.
Sommige mensen kunnen beter tegen geluid dan andere mensen en dan de muziek al snel ‘te hard’.
Logischer zou zijn als ze goeie geluidstechneuten zouden Inhuren Die een goed geluid kunnen neer zetten zonder dat het achterlijk hard gaat