Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 12:20

Whale schreef:
Belangst. Moet een bedrijf terugbellen over een vacature en ik zit al een uur naar m'n mobiel te staren :+

Probeer even op te schrijven wat je wilt zeggen. :)

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 12:23

Nayomie schreef:
Whale schreef:
Belangst. Moet een bedrijf terugbellen over een vacature en ik zit al een uur naar m'n mobiel te staren :+

Probeer even op te schrijven wat je wilt zeggen. :)

Het is zij die vragen willen stellen aan mij. Kon gisteren niet opnemen toen ze mij belde dus vroeg ik de volgende dag kon terugbellen. Dus ik weet niet wat ze gaan vragen en dat vindt ik altijd verschrikkelijk :')

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 12:30

Marcella schreef:
Waarom moet nu perse die muziek op evenementen zo hard. 8)7

@Work ahoy

Oordopjes zijn the key, dat weet je toch met zulke evenementen? :D

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 12:57

SindyKaya schreef:
Marcella schreef:
Waarom moet nu perse die muziek op evenementen zo hard. 8)7

@Work ahoy

Je realiseert je hoe onlogisch dat in feite is? _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 12:57

Cowboy55 schreef:
SindyKaya schreef:

? Er zijn speciale oordopjes voor tijdens concerten etc?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 13:00

Dat weet ik. Maar waarom is de muziek zo hard dat je oordoppen moet dragen? Is toch onlogisch?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 13:01

Cowboy55 schreef:

Euhm waarom? Er worden tegenwoordig zelfs oordopjes uitgedeeld tegen het harde geluid, niks onlogisch aan. Ik heb ze hier ook thuis liggen.

Sommige mensen kunnen beter tegen geluid dan andere mensen en dan de muziek al snel ‘te hard’.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 14:08

Mijn vader die zo gehecht is aan zijn toetsenbord met een nummeriek stukje dat ik er ook eentje moet nemen. _O- Vind het zelf ook wel handig hoor daar niet van. Maar het enige wat hij vroeg toen ik de offerte liet zien was "nummeriek toetsenbord???". _O- Zijn liefde zit diep.

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 14:21

Mijn kippenkracht. Net op het moment dat ik de kruiwagen omhoog wou duwen, valt deze om naar links en daar lag dan een hele berg mest waar het niet hoorde -O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 14:30

Femjo schreef:
Mijn kippenkracht. Net op het moment dat ik de kruiwagen omhoog wou duwen, valt deze om naar links en daar lag dan een hele berg mest waar het niet hoorde -O-

Nee joh, geen kippenkracht. Zwaartekracht! :D Kun jij niks aan doen :)) Mij gebeurt het ook regelmatig.. Ik gooi hem ook altijd te vol en de bestrating ligt niet perfect recht hier, perfect recept voor omvallende kruiwagens.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 14:32

iirrssjjee schreef:
Agh, dit is wel een heel gaaf evenement! (Er vanuit gaande dat je in de "arena" bent :D )

Amstel brouwerij. :D

Party plugs en nog veels te hard. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 14:36

Aan de woningcorporatie die niet kan rekenen!
Wil woningruil doen met onze dochter, zij is ZZPer maar schijnbaar is dat te moeilijk voor ze.
Ze heeft voldoende inkomen maar volgen hen niet maar ze moet wel op woningen reageren in het hogere segment, dat wordt mijn woning ook na de ruiling.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 14:45

Whale, zo herkenbaar :') Wat ik altijd doe is gewoon in een keer alle handelingen doen, nummer intoetsen en telefoon aan je oor, dan kun je gewoon niet meer terug. Als ik dat niet doe blijf ik zo een halve dag wachten ook.

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 14:47

Ghostattack schreef:
Femjo schreef:

Nee joh, geen kippenkracht. Zwaartekracht! :D Kun jij niks aan doen :)) Mij gebeurt het ook regelmatig.. Ik gooi hem ook altijd te vol en de bestrating ligt niet perfect recht hier, perfect recept voor omvallende kruiwagens.

Haha, goeie zo had ik het nog niet bekeken. Dat was hier nu hetzelfde geval. Kruiwagen overvol en geen rechte bestrating is perfecte combi voor het omkiepen. Gebeurt ook net wanneer je geen tijd hebt voor dit soort grapjes, maar hey paard heeft weer een schone stal *D

germie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 15:12

Blaffende mensen. Ik kan echt niet over hoestende en blaffende mensen. Laat ze alsjeblieft gewoon thuis blijven en niet in de trein iedereen besmetten met hun onappetijtelijke geblaf.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 15:22

Castilja schreef:
Whale, zo herkenbaar :') Wat ik altijd doe is gewoon in een keer alle handelingen doen, nummer intoetsen en telefoon aan je oor, dan kun je gewoon niet meer terug. Als ik dat niet doe blijf ik zo een halve dag wachten ook.

Ik zit nog steeds naar m'n mobiel te staren :') Ben ieder geval wel bij een ander bedrijf uitgenodigd om op gesprek te komen.

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 15:55

Aan de artikelen van Dier en Recht. Die niet objectief geschreven zijn.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 16:02

Dat ik opgehaald zou worden en dit niet het geval was, ik dus een kwartier op de bus moet wachten. Heeft dat ding +12. Dus half uur wachten.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 16:12

SindyKaya schreef:
Cowboy55 schreef:

Euhm waarom? Er worden tegenwoordig zelfs oordopjes uitgedeeld tegen het harde geluid, niks onlogisch aan. Ik heb ze hier ook thuis liggen.

Sommige mensen kunnen beter tegen geluid dan andere mensen en dan de muziek al snel ‘te hard’.

Logischer zou zijn als ze goeie geluidstechneuten zouden Inhuren Die een goed geluid kunnen neer zetten zonder dat het achterlijk hard gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 17:49

Dat ik eigenlijk woonruimte moet zoeken voor volgende maand, maar ik ben het steeds aan het uitstellen omdat ik gewoon zo klaar ben met verhuizen, bezichtigingen en verhuurders.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 17:55

Dat een vriendin waarschijnlijk op korte termijn een reis gaat maken die ik / wij al heel lang willen doen en ik zit te wachten tot ze serieus vraagt of ik mee wil. Probeer mezelf tegen te houden want heb er het geld niet voor en durf niet lang weg met m'n oude paard ivm de verzoring. Heb ik het er met m'n moeder over, zegt die doodleuk; dan ga je toch mee?
Neeheee mam, je moet het me verbieden, hou me tegen.. :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 18:18

Sonja_vR schreef:
SindyKaya schreef:

Logischer zou zijn als ze goeie geluidstechneuten zouden Inhuren Die een goed geluid kunnen neer zetten zonder dat het achterlijk hard gaat

Ik rust mijn Kees. Dank! _/-\o_

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 18:46

Casperzazoe, als dit de reis van je dromen is, doen.

Ergernis, bij Jumbo boodschappen besteld en er zit geen melk bij.
Kan ik morgen weer naar de winkel om pakken melk te kopen. Bestel niet voor niks.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 19:10

Aan dat het tijdens de praktijk vandaag witloof oogsten was, en deze aan de buitenkant wat beschimmeld was (de buitenste bladeren bruin, slijmerig bijna vloeibaar zegmaar). Maar oke doen we wel. Was veel dus ook de leerkracht hielp even mee. Doordat het door die prut een vies werkje was hadden we een handdoek liggen, en mijn leerkracht vroeg (tijdens koffieklets met andere leerktacht) “B smijt die handdoek eens” dus doen we. Mevrouw veegt haar handen af, handdoek hing al 3/4 onder de prut, leerkracht gooit m terug naar mij, ik te laat met vangen, vol in mijn gezicht.
mijn mond was open
Dus wat gebeurd er, komt die schone 1/4 on mn mond? Neeeee hoor natuurlijk die vieze prut vol in mn bek. Bah. Proef het nog. Én bedankt, mevrouw |( :')

De “directeur” van mijn richting (die mijn vader tevens kent) was ons ook zeker niet aan het uitlachen

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 19:17

Mkango schreef:
Dat ik eigenlijk woonruimte moet zoeken voor volgende maand, maar ik ben het steeds aan het uitstellen omdat ik gewoon zo klaar ben met verhuizen, bezichtigingen en verhuurders.

Oei niet wachten/stoppen hoor, dan vind je zeker niks in zo'n korte termijn