Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:15

cursebreaker schreef:
Ik erger me aan het feit dat Kwantum geen losse kussens van onze lounge set kan omruilen. Er is 1 kussen beschadigd van de nieuwe lounge set - zag ik pas nadat alles al uitgepakt was natuurlijk - en de enige optie is om de gehele set terug te sturen en ze ons een nieuwe set sturen. Fijn natuurlijk dat ze wel een oplossing hebben, maar dit is wel erg zonde. Maar om het kapotte kussen gewoon te laten voor wat het is, vind ik ook geen optie want het kostte genoeg geld dus het moet gewoon in orde zijn. Het gat zit sowieso op een plek waar het makkelijk uitscheurt en nog groter wordt. Verder heb ik ook in andere winkels geen zelfde soort kussens gezien, anders had ik 'm nog zo kunnen vervangen misschien met iets wat erop lijkt. -O-

Beetje in dubio nu dus over wat te doen; of het zo laten als het is en hopen dat het niet verder uitscheurt en dat je het gewoon zo legt dat je het niet ziet en dan later eventueel vervangen met een ander kussen wat niet echt matched, of alles laten ophalen en ze een nieuwe set laten sturen. :?

Laten ophalen en terug sturen als een los kussen ruilen geen optie is.
Heel irritant maar als dat hun service is, dan moet het maar zo

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:15

cursebreaker schreef:
150 tikken wij met onze Qashqai ook wel snel aan als we bv. van en naar Disneyland rijden en dan in Frankrijk en België hele lange stukken met weinig verkeer op de autosnelweg hebben. Oeps haha. Maar je merkt het idd gewoon echt niet in sommige auto's - niet dat dat een excuus is ofzo haha. Maar hier in NL ga ik eigenlijk nooit harder dan 140 - op 130 stukken en niet harder als 130 op 120 stukken. Nog steeds foei, maar ok. In mijn auto moet ik 150 niet proberen, dan ontploft de motor denk ik :')

Bij tijd en wijle (zaterdagnacht ten zuiden van Den Bosch) ook nog wel harder dan dat. Maar toch was ik niet gecharmeerd van de Brit die ons donderdagmiddag met 180(!) over de vluchtstrook (!!) voorbij schoot om dat geintje voor zover ik kon zien nog 2 keer te herhalen voordat hij vol op de rem moest om niet achter in een file te knallen. Die vrind had ik graag even gesproken...... -:(-

Asvinia

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:22

Deze docent.. Zo enorm oordelend. Bah.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:27

Laat ook maar zitten ook.
Soms heeft het gewoon geen zin.
Laatst bijgewerkt door Myfairytale op 03-06-19 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 16:01

cursebreaker schreef:
Boompje1985 schreef:
Aan het klus gedrag van onze nieuwe buurman. Hij vond het blijkbaar okee om rond 23.24 uur nog even een muur eruit te slaan in een lege woning. Toen ik aan de deur stond en vroeg of het klussen niet op een ander tijdstip kon omdat we graag willen slapen zei hij ja ik ben niet lang bezig. Ik zeg daarop dat je na 22.00 uur gewoon rekening moet houden met hoe gehorig het hier is en dat je er dan geen muren uit hoort te slaan. >;)

OMG, zo irritant!!! Ik weet heel goed hoe frustrerend dit is voor jullie -O-
Wij wonen nu 11 jaar in ons huidige huis en 1 van de buren is dus ook al 11 jaar aan't verbouwen (alles op z'n gemakje en natuurlijk wanneer het geld er is) en op de meest onmogelijke tijden gaat hij beginnen ook met kloppen en boren en weet ik wat allemaal (laat in de avonden vooral ook enz.). Is echt om gestoord van te worden. Vreselijk dat mensen geen rekening kunnen houden met elkaar met situaties als deze.

Ja ik snap ook niet als je zelf een kind van 1,5 jaar oud hebt dat je dan nog op dat tijdstip zo veel lawaai kan maken! Mijn dochter word er vaak wakker van en wij natuurlijk ook. Nu is hij al dikke maatjes met de andere buurman en die helpt dus ook mee in het lawaai. We dachten ook serieus dat het niet erger kon na de vorige buren maar ja het kon dus blijkbaar nog erger. -O-

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 17:13

Ik schrok me de pleuris van dat NL alert want deze telefoon doet dat echt ontiegelijk hard.
Gelukkig wist ik nu wat het was. In december hoorde ik het ineens toen ik buiten was, geen idee waar het weg kwam en heb ik het eerst genegeerd voor ik een halve minuut later door had dat ik het zelf was :=

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 17:42

Stage. Echt geef mij maar 5 dagen school ipv stage.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 18:10

Mijn ouders. Vanmiddag iets zwaars op mijn voet laten vallen. Flink dik en tijdens het lopen voel ik het knakken. En hun maar mij uitlachen: ja zal wel blauw zijn. Dat zal best, maar het voelt niet goed :(

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 18:11

Boterbloem90 schreef:
Mijn ouders. Vanmiddag iets zwaars op mijn voet laten vallen. Flink dik en tijdens het lopen voel ik het knakken. En hun maar mij uitlachen: ja zal wel blauw zijn. Dat zal best, maar het voelt niet goed :(

Ik denk dat het te laat is om nu nog naar de huisarts te gaan (dan ga je via spoed) maar ik zou morgenochtend toch naar de huisarts gaan als je het niet vertrouwd! Beter een foto en niks kapot dan andersom.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 19:49

De toets. Die om 6 uur begon. En echt veel te lang was. 90% van de studenten zat na 1,5 uur nog.
En dat mijn opa is opgenomen in het ziekenhuis met longontsteking en dat het er vanmiddag even uit zag alsof het de verkeerde kant op zou gaan. Kan er ook nog wel bij.
|( |o

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:11

Dat ik stress heb en daardoor bevries en daardoor nog meer stress krijg. Ik moet nog 23 vragen bedenken maar ik heb nog geen letter op papier gekregen vandaag

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:13

Oh jeetje, sterkte Steeph!

Ik erger mij aan alles. Alles gaat mis, alles loopt telkens weer fout. Ik zie het ook gewoon niet meer goedkomen. Studeren, ja laat maar want er is toch niks wat mij blij maakt of interesseert. Ik geef het op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:35

Deze dag. Eerst vanochtend toen ik niet lekker werd in de trein en er ook geen zitplaatsen meer waren. Toen ik de trein uitstapte werd het helemaal wazig voor m'n ogen maar ik was net op tijd bij een bankje was waar ik kon zitten en wachten tot het weer weg trok. Zweet droop over mijn rug bah. En dan de terug weg mijn aansluiting gemist omdat de bus gewoon te vroeg vertrok. Leuk een half uur wachten. En dan ben je bijna thuis en dan doet de stop knop het niet dus mocht ik fijn pas de volgende halte eruit. Ik heb het wel gehad voor vandaag.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:47

Een collega die gisteravond terug zou vliegen maar nog steeds vastzit op Gran Canaria (vliegtuig is kapoet) terwijl vandaag een van de drukste dagen van het jaar is -O-. Aan de ene kant kan ze er niets aan doen, aan de andere kant denk ik: vlieg niet op zondagavond terug als je weet dat je morgen moet werken -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:52

Niemand die vraagt hoe een vrij belangrijke afspraak gegaan is.. oké niet iedereen weet het maar dan nog de mensen die dicht bij me staan weten het wel en even een simpele vraag hoe ging het? Is te moeilijk, maar ondertussen wel over jezelf praten..

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 21:36

Verzendkosten :+ Gewoon $27 om er een tracking code erbij te krijgen en dat het sneller wordt geleverd. Of ik moet gewoon de gok wagen dat het binnenkomt.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 21:53

Dat er op mijn advertentie waarin ik stalling zoek voor mijn paard iemand gaat reageren dat ze mijn paard wel wil verzorgen? :o?

Weet eigenlijk niet hoe te reageren hierop, omdat ik het eigenlijk gewoon raar vind van een volwassen vrouw.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 22:11

Ineke2 schreef:
Dat er op mijn advertentie waarin ik stalling zoek voor mijn paard iemand gaat reageren dat ze mijn paard wel wil verzorgen? :o?

Weet eigenlijk niet hoe te reageren hierop, omdat ik het eigenlijk gewoon raar vind van een volwassen vrouw.

Ik zoek een stal geen verzorger :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 22:18

Ineke2 schreef:

"Bedankt voor je interesse, ik ben niet op zoek naar een verzorger. Prettige dag/avond."

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 22:20

aan dat t verdomde beest waar k op zat vanavond me even in mn arm te pakken had :/ nou die heeft toch wel n pestklap gehad. zit nu wel met n blauwe plek en wond

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 22:43

Aan mn vader die liever een dagje weg gaat met zn vriendin (stiefheks) ipv de begrafenis van mijn overgrootoma.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 23:18

Dat ik vannacht dacht te dromen dat ik een mug hoorde maar heb nu 3 muggenbulten dus die mug zal er wel echt geweest zijn... :+
Ik zei nog letterlijk tegen mezelf “je hoort het in je hoofd ga maar verder slapen..” HAHA :')

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 00:33

Aan mijn dromen/slaapverlammingen die mij het stuipen op het lijf jagen.
Het lijkt zo echt, ik kan me alleen voor geen meter bewegen en geluid maken ho maar.
Heb nu hoofdpijn en ben door mn eigen lichaam weer helemaal bang gemaakt..
Het liefst wil ik mams gewoon even wakker maken maar ben verdorie bijna 20 :(

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 06:32

Nu al wakker. Op zich is het niet zozeer ergeren, want de reden is sneu...maar vaak lig ik minstens nog een uurtje in bed, in plaats van dat ik om 6 uur 's morgens kots op sta te ruimen van m'n hond %) (note: ik heb geen sterke maag als het om kots opruimen gaat, dus het ging met de nodige problemen voor mijzelf _O-)
'T arme beessie heeft om 4 uur al aangegeven zich niet lekker te voelen. Ik dacht dat hij gewoon te vroeg was met zijn riedeltje om mij wakker te maken, en om iets voor 6-en deed 'ie het weer. Deze keer werd het een minuut of 2 later gevolgd door kokhalsgeluiden. Ik bezig met de boel opruimen, rent hij de trap af en staat 'ie voor de deur te piepen. Gauw naar buiten gelaten, blijkt hij ook nog aan de dunne te zijn :(:)
Hij is er verder gelukkig erg vrolijk onder, voor iemand die een griepje te pakken lijkt te hebben _O-

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 10:21

Dat mijn conditietraining uit Mn rooster gehaald is. Hallo, dit is de enige sport die ik heb, het liefst heb ik er zelfs nog een half uurtje bij |o