cursebreaker schreef:Ik erger me aan het feit dat Kwantum geen losse kussens van onze lounge set kan omruilen. Er is 1 kussen beschadigd van de nieuwe lounge set - zag ik pas nadat alles al uitgepakt was natuurlijk - en de enige optie is om de gehele set terug te sturen en ze ons een nieuwe set sturen. Fijn natuurlijk dat ze wel een oplossing hebben, maar dit is wel erg zonde. Maar om het kapotte kussen gewoon te laten voor wat het is, vind ik ook geen optie want het kostte genoeg geld dus het moet gewoon in orde zijn. Het gat zit sowieso op een plek waar het makkelijk uitscheurt en nog groter wordt. Verder heb ik ook in andere winkels geen zelfde soort kussens gezien, anders had ik 'm nog zo kunnen vervangen misschien met iets wat erop lijkt.![]()
Beetje in dubio nu dus over wat te doen; of het zo laten als het is en hopen dat het niet verder uitscheurt en dat je het gewoon zo legt dat je het niet ziet en dan later eventueel vervangen met een ander kussen wat niet echt matched, of alles laten ophalen en ze een nieuwe set laten sturen.
Laten ophalen en terug sturen als een los kussen ruilen geen optie is.
Heel irritant maar als dat hun service is, dan moet het maar zo