Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 19:56

Doeken van over de 1000€ bestaan die.

Ik draag Sam soms heb een zak, speciale jas....maar is echt niet altijd fijn.....Sam is alert en wil helemaal niet slapen.
Mee rijplank is echt drama je gaat niet lekkker lopen met zo’n plank.

Wij hebben een uppababy die kun je op 12 verschillende manieren monteren en 2 kids vervoeren.
Sam in MC N in buggy, of Sam in de bak en N in de buggy of beide in de buggy.
Vrij klein.....
K heb nog Joolz en McLaren buggy ....

Michelle77

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 19:59

Hier ook geen sokken, blote voeten is enige wat werkt. In schoentjes wel sokjes, van de hema.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:02

Hier blijft zeeman gelukkig goed zitten, dus wij hebben enkel sokken van de zeeman. Wel de antislip versie en nu de grotere sokken, die sokjes die met 3 aan elkaar zitten zakten hier ook af.

Haha Tita en nog wel een stuk duurder ook. Handgeweven is sowieso duurder dan machine geweven en dan heb je okk nog de exclusievere garen als Japanse zijde, zeewier, babycamel en vicuña om het af te toppen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:03

:roll: moet je geld teveel hebben

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-19 20:34

Ik heb een mini buggy liggen. Nog nooit gebruikt :Y)

Ik vind de commercie van artipoppe ook vreselijk. Net als hoe die Anna zich uit op socialmedia. Wat een hork.
Maar ik vond de kleur van deze doek gewoon heel mooi. Had een Oscha op t oog, maar toen kwam dit voorbij.

Hier bleven Noppies sokken altijd goed zitten. Net als Hema.
Nu maakt het gelukkig niet meer uit en hebben we altijd Hema en af en toe Zeeman met bijv Bumba of Hello Kitty om dr gelukkig te maken :Y)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:38

Ik heb Happy Socks voor Cruz, blijft goed zitten :j

Hier een uberhippe Bugaboo en ik vind het een ideale wagen.

Heb het idee dat geliefde tzt een baby ook wel ziet zitten *\o/*

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:45

lieveli schreef:
Ik heb niet zo'n weglopertje gelukkig := en ik weiger om met zo'n hippe moderne wagen te lopen.

Hier ook niet. En in de buggy wil ze vrijwel niet! Loopt prima mee of met de step of fiets.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:52

Pantykous schreef:
Ik heb Happy Socks voor Cruz, blijft goed zitten :j

Hier een uberhippe Bugaboo en ik vind het een ideale wagen.

Heb het idee dat geliefde tzt een baby ook wel ziet zitten *\o/*

*\o/* *\%/* *\%/*

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:52

Ik hoop ook weer te gaan dragen tzt. Hoop wel dat dl dan een beetje goed kan lopen maar ik verwacht het wel. En anders maar zo'n meerijzitje, die zijn ideaal heb ik bij m'n zus gezien. Soort plankje maar dan met een zadeltje als het ware.
Hier wel het een en ander besteld maar nog niets binnen. Voor baby eerst even afwachten wat het wordt voor we dingen aan gaan schaffen.

Tita heftig zo'n moeilijke slaper. Wij zijn onlangs verhuisd en het lijkt nu ein-de-lijk wat beter te gaan. Echt zo fijn, we kunnen er nu echt meer van genieten ook. <3

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:10

Pfoe wat een geld voor een doek :oo Heb hier een rekbaar draagzaksysteem gehad bij de oudste maar was er bij de jongste toch niet zo weg van. Nu bij de tweede de Babylonia BB Tai van vriendin geleend en die beviel wel. Zij is zwanger van de tweede dus heb er nu zelf ook eentje, tweedehands via MP maar nauwelijks gebruikt. Voor die paar keer dat we hem gebruiken prima! Meerijdplankje vind ik echt een onding, moet ik scheef achter de wagen lopen. Buggy ook trouwens, heb het liefst nog steeds het zitgedeelte van onze Mutsy. Maar die is nu bezet natuurlijk door de jongste, dus als het echt nodig is gaat de buggy wel mee.

Kids gingen allebei met paar weken oud maar hun eigen kamer, sliepen wij iig stuk beter en voor hen maakte het niet uit.

Nu 2 shirts van CarlijnQ onderweg via MP en FB, wit met blaadjes/bomen voor de jongste en groen met vogels voor de oudste. Ben benieuwd naar de kwaliteit en hoe het valt. Had ook een okergele met witte ruitjes gezien maar die is van die veloursachtige stof en dat vind ik niks, dus helaas.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:23

Tamara die collectie met vogels is 2 jaar terug en licht pillig

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:26

Ik zag een tijd geleden een kinderwagen met baby en in het rek eronder een jongetje van een jaar of 8 die de tijd van zijn leven had :') :')

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:26

tita schreef:
Tamara die collectie met vogels is 2 jaar terug en licht pillig

Ah oké, we gaan het zien... Zou jammer zijn.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:36

Meerijdplank van joolz is vrij hoog. Loop je dus gewoon onder. Kan ook gewoon recht achter de wagen lopen hoor :) zelfs met mijn lange benen :) buggy trap ik elke keer tegen de achterkant aan. Heb een koelstra

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 23:03

Bij ons zit er 6jr tussen. Oudste zat al snel niet meer in de wagen.

Helaas zit de jongste van 4.5 nog steeds het liefst in de wagen :')

Vandaag de z8 bestelling ontvangen daar zat de brochure van de zomercollectie bij. Toch beter kijken als op i net.

Hoop dingen uitgezocht :j

Ik heb nooit gedragen met een doek. Wel een marsupi gehad. Wel spijt van gehad dat ik daarna gestopt ben met dragen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:13

Mooie doek lautje, maar zou geen kleurtje voor ons zijn, ooit mn nagel tot halverwege ingescheurd met knopen, bloeden, had niet graag zo n kleurtje gehad dan :'). Wij dragen ook nog steeds. Ik had eerst een kokadi flip draagzak, vorig jaar nog 2 little frog doeken gekocht, waarvan een echt heel fijn is en alles behalve duur. Nog een tula toddler welke we s winters vooral gebruiken, en nog een yaro op het oog, nieuw printje <3 N. Vindr gelukkig nog steeds fijn, en het is een weglopertje dus best handig :=

Wij kopen vooral begin seizoen, ik heb tussendoor vrij weinig nodig eigenlijk.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:41

Zelfde hier Cem, ik koop veel in 1x en dan is het meteen klaar ook.

Leuk Simon! En vergat te reageren maar fijn dat de jongste nu ook begeleiding krijgt op school etc.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 20:00

Oké koopdip is wel over denk ik. Vandaag wat sale gescoord, morgen even stof en patronen halen.

- Groene bomber van nepbont van Ammehoela
- MR shirt met cheerleaders
- salopette met korte pijpen van Emile et Ida
- trui van HLT

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 20:16

Ik zag hier laatst een tuinbroek beetje koper bruinige kleur waar was die van?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 20:23

Ik heb babykleding gekocht, via FB. Ik ben niet eens zwanger of bezig dat te worden. :')

De cheerleaders zijn leuk Lie *\o/*

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 20:44

Hahaha herkenbaar PK maar ik houd me toch maar in met in het achterhoofd de gedachte: als ik nu altijd zoveel leuks kan vinden dan vast straks ook wel.

Mooie score Lieveli en fijn dat je je weer beter voelt. Niks aan een koopdip.

Bedoel je de bruin/rode van little hedonist Linsxdot?
https://www.pureandloved.com/product/sa ... ola-brick/

Qua draagdoek hier gewoon een simpele van Nona gehad, kostte geloof ik ongeveer 60,-. Met veel plezier ook veel mee gedragen. Wel bijna een doeken verslaving ontwikkeld maar uitiendelijk mezelf in de hand gehouden en het gewoon bij 1 doek gehouden. Persoonlijk zou ik nooit zoveel geld uitgeven aan een doek, hoe mooi of fijn hij ook is, vind een lap stof gewoon niet zoveel geld waard :+ maar dat is voor iedereen weer anders. Zijn ook genoeg mensen die niet snappen waarom ik zoveel geld aan schoenen en kleding wil uitgeven, ieder zo zn eigen!
Laatst bijgewerkt door M_i_R op 20-01-19 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 20:53

Pantykous schreef:
Ik heb babykleding gekocht, via FB. Ik ben niet eens zwanger of bezig dat te worden. :')

Niet zo leuk als de zeemeerminnen :( maar iets houdt me tegen :')

Gelukkig loop je niet op de zaken vooruit _O-

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 21:10

Deze week schijnt het heel koud te worden. Iedereen verklaarde me voor gek in november toen ik ski broekjes kocht.... nou, die gaan wel van pas komen!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 21:22

M_i_R schreef:
Hahaha herkenbaar PK maar ik houd me toch maar in met in het achterhoofd de gedachte: als ik nu altijd zoveel leuks kan vinden dan vast straks ook wel.

Mooie score Lieveli en fijn dat je je weer beter voelt. Niks aan een koopdip.

Bedoel je de bruin/rode van little hedonist Linsxdot?
https://www.pureandloved.com/product/sa ... ola-brick/

Qua draagdoek hier gewoon een simpele van Nona gehad, kostte geloof ik ongeveer 60,-. Met veel plezier ook veel mee gedragen. Wel bijna een doeken verslaving ontwikkeld maar uitiendelijk mezelf in de hand gehouden en het gewoon bij 1 doek gehouden. Persoonlijk zou ik nooit zoveel geld uitgeven aan een doek, hoe mooi of fijn hij ook is, vind een lap stof gewoon niet zoveel geld waard :+ maar dat is voor iedereen weer anders. Zijn ook genoeg mensen die niet snappen waarom ik zoveel geld aan schoenen en kleding wil uitgeven, ieder zo zn eigen!

Ahh ja top die bedoelde ik. Dankjewel

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 21:55

lieveli schreef:
Pantykous schreef:

Niet zo leuk als de zeemeerminnen :( maar iets houdt me tegen :')

Gelukkig loop je niet op de zaken vooruit _O-

Hier ook de zeemeerminnen voor een knul. Maar ben er niet uit of ik het nu vind kunnen of niet...
Houden of weg doen?
Afbeelding

Mag ik vragen hoe jij de cheerleaders combineert? Spijkerbroek?
Laatst bijgewerkt door miisshOrse op 20-01-19 22:06, in het totaal 4 keer bewerkt