Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 20:55

Selena schreef:
Ik heb gister een halloween feest gehad, maar die foto’s komen zeeeeeker niet op instagram te staan. Wat schrok ik zeg :')

Maar schrikken is toch meestal de bedoeling met Halloween := Dan is de foto dus juist goed gelukt :+

Edit: overigens krijg ik er al een paar dagen gemiddeld per dag 2 of 3 volgers bij, maar blijft mn volg getal steken op 142. dus ze ontvolgen net zo hard weer ofzo :=

Pluisje1998

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:18

Oh wow wat gaan jullie hard zeg. Ik ben een week niet echt aanwezig en er zijn al weet ik het hoeveel pagina's bij. Ik ben een week niet oke geweest dus ook niks op Instagram gezet. Vandaag maar even een baggerslechte foto van paardlief erop gezet om even iets gepost te hebben. Ik heb wel een account gemaakt voor mijn kitten omdat mijn eigen account anders echt omkomt in de kattenfoto's. Het is @max_the_red_cat, mocht er iemand geïnteresseerd zijn.

Die meeting klinkt leuk, maar ik ben hier niet actief genoeg om mee te gaan denk ik:') Veel plezier alvast.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:21

Pluisje1998 schreef:
Oh wow wat gaan jullie hard zeg. Ik ben een week niet echt aanwezig en er zijn al weet ik het hoeveel pagina's bij. Ik ben een week niet oke geweest dus ook niks op Instagram gezet. Vandaag maar even een baggerslechte foto van paardlief erop gezet om even iets gepost te hebben. Ik heb wel een account gemaakt voor mijn kitten omdat mijn eigen account anders echt omkomt in de kattenfoto's. Het is @max_the_red_cat, mocht er iemand geïnteresseerd zijn.

Die meeting klinkt leuk, maar ik ben hier niet actief genoeg om mee te gaan denk ik:') Veel plezier alvast.

Aww wat een leuke kitten <3 Heb je gevolgd.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:22

Ladybird schreef:
Selena schreef:
Ik heb gister een halloween feest gehad, maar die foto’s komen zeeeeeker niet op instagram te staan. Wat schrok ik zeg :')

Maar schrikken is toch meestal de bedoeling met Halloween := Dan is de foto dus juist goed gelukt :+

Edit: overigens krijg ik er al een paar dagen gemiddeld per dag 2 of 3 volgers bij, maar blijft mn volg getal steken op 142. dus ze ontvolgen net zo hard weer ofzo :=

Dat had ik gister ook ! 5 volgers erbij in 1 avond en vanmiddag opeens 4 eraf :oo (Ik ben net begonnen dus 5 nieuwe volgens is veel voor mij :D )

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:26

Ik blijf nu ook de hele tijd hangen op 1015 _-:(

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:33

Nu ik die Followers app heb, zie ik ook dat ik er 14 bij heb en 11 eraf. Dan heb je er netto maar 3 bij := Gaat ook niet hard dan.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 22:25

Ik heb je ook gevolgd pluisje! Leuk katje heb je! <3

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:06

Ik probeer dit topic een beetje bij te houden, maar wat gaan jullie hard zeg! Ik heb mijn eigen Instagram afgeschermd, toch ook omdat ik foto's deel met vriendinnen erop en van paard die niet van mij is. Maar toch zou ik ook graag meer willen doen met een pagina, alleen ik 'durf' niet zo goed. Ik zou graag wat meer foto's maken en delen van outfits, foodfoto's en van vakanties/uitstapjes.

Misschien het beste om daar dan een openbaar account voor te maken? Maar hoe begin je zoiets en hoe ga je in je eentje outfitfoto's maken, behalve dan de spiegelfoto's?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-17 23:09

DewiRox schreef:
Misschien het beste om daar dan een openbaar account voor te maken? Maar hoe begin je zoiets en hoe ga je in je eentje outfitfoto's maken, behalve dan de spiegelfoto's?

Ik maak vaak foto’s met mijn vriend en dan 7/8 outfits in een keer. Zodat ik makkelijk door kan posten. Dus gewoon een dagje foto’s gaan maken met een vriendin.
En qua account gewoon beginnen, lekker gaan knutselen met welke stijl die je wilt toepassen. Welke # je wil gebruiken. En vooral plezier hebben!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:13

Ik heb er 50 bij van het weekend en de 5,2K nu gehaald. :D Komt door promoten van vriendin die er 127K heeft haha. Super lief!

Morgen ga ik een hele mooie foto van mezelf plaatsen.. ENG! Doe ik niet zo vaak. Blijf er maar naar kijken, vind mezelf zo dun na 10 kilo afvallen. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:14

Pluisje1998 schreef:

Die [***] klinkt leuk, maar ik ben hier niet actief genoeg om mee te gaan denk ik:') Veel plezier alvast.

Wat een ontdeugend bekkie zeg!! Huis nog niet naar de filistijnen?! :D

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:22

Captain schreef:
Pluisje1998 schreef:

Wat een ontdeugend bekkie zeg!! Huis nog niet naar de filistijnen?! :D

Nou, t begint nu wel te komen hoor. Hij begint aan de bank te krabben en hij klimt tegen het behang op. Het is echt een ondeugd, maarja dan zit ie me met de koppie aan te kijken en dan kan ik niet lang boos blijven. Hij heeft soms ook echt wel grappige streken.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:24

Wat is jouw account Captain? :)
Merken jullie dat die hashtags nou echt volgers opleveren?

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:25

Captain schreef:
Ik heb er 50 bij van het weekend en de 5,2K nu gehaald. :D Komt door promoten van vriendin die er 127K heeft haha. Super lief!

Morgen ga ik een hele mooie foto van mezelf plaatsen.. ENG! Doe ik niet zo vaak. Blijf er maar naar kijken, vind mezelf zo dun na 10 kilo afvallen. :')

Ik ging even op jou inst kijken maar ik ben nu heel verliefd op jou paard <3 wat een machtig mooi beest! Heb je gevolgd xD

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:31

Ik zat vanmorgen op 3510 en de hele dag gaat het terug en bij en nu zit ik op 3509 :))

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:32

Selina schreef:
Nu ik die Followers app heb, zie ik ook dat ik er 14 bij heb en 11 eraf. Dan heb je er netto maar 3 bij := Gaat ook niet hard dan.

Hoe heet die followers app ook alweer? Kan hem niet vinden

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:35

Lisitano schreef:
Ik zat vanmorgen op 3510 en de hele dag gaat het terug en bij en nu zit ik op 3509 :))

Hier nog maar 216 :')

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:36

Hier maar 130 hahah en daar was ik al trots op

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 07:06

Ladybird schreef:
Selina schreef:

Hoe heet die followers app ook alweer? Kan hem niet vinden

Followers

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 07:10

Insta experts, ik heb een versleutelde insta voor mijn baby maar ik krijg allemaal volgverzoeken van mannen. Hoe dan?

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 08:07

Jullie gaan hard, allemaal even bijgelezen.
Heb me ook voor de meeting aangemeld maar sta nu helaas op de reserve lijst

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 08:18

Captain schreef:

Dat is super knap ! Trots op zijn en lekker posten :D

Ik merk wel dat met hashtags werken veel doet voor meer volgers ja.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 08:23

Ik merk wel dat volgers door hashtags ook heel snel weer ontvolgen.
Ik heb van het weekend 20 nieuwe volgers gehad, maar mijn totaal is er 1 op achteruit gegaan :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 08:29

Lienie_F schreef:
Ik merk wel dat volgers door hashtags ook heel snel weer ontvolgen.
Ik heb van het weekend 20 nieuwe volgers gehad, maar mijn totaal is er 1 op achteruit gegaan :')

Ja dan plaats je bv een foto van een taart, volgen allemaal taart-accounts je en dan komen ze erachter dat het toevallig 1 foto was. En weg zijn ze weer. Was gezellig :wave:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 10:08

lieveli schreef:
Insta experts, ik heb een versleutelde insta voor mijn baby maar ik krijg allemaal volgverzoeken van mannen. Hoe dan?

Omdat iemand jouw baby volgt en dan kijken ze bij diegene in de volg-lijst. Zo komen ze er vaak bij geloof ik.

Vanmiddag lekker met hondje wandelen en camera gaat mee. En hondje is extreem lelijk maar wel debiel fotogeniek voor haar lelijkheid. :=
Echt een model!