Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:15

Schuldig, ik loop scheef en daardoor slijten mijn schoenen scheef af en ik heb niet altijd zin om meteen geld uit te geven voor nieuwe.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:18

germie schreef:
Miefje schreef:
Vandaag gespot: een vrouw (nogal euhh.. flink) met een witte legging aan. Zonder rok. Met heel veel gaten.
Ugh

Het is warm. Lol. Dus luchtige kleding.

Valt mij op hoeveel mensen op scheefgelopen slippers lopen. Doe ze weg denk ik of koop waar je wel normaal opkunt lopen.

Maar dat valt me vaak ook op bij uggs of schoenen met een heel dun zooltje, die voeten vallen dan zo naar binnen dat de hak naast de zool ligt.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:20

Gespot omdat het zomer is: vele korte rokjes, zo kort dat je het ondergoed kunt zien met scheefgelopen slippers. Mooi contrast met de nette pakken met stropdas. Alles kan met dit weer ( spijt dat ik geen afritspantalon aan heb, dan liep ik nu ook in korte pantalon).

Als je naast slippers loopt passen ze toch gewoon niet? Waarom koop je ze dan? Ik zorg altijd dat ik sandalen of slippers heb die niet scheefgetrapt worden. Ik heb het niet over afwijkende voetstanden, maar wel over scheeflopen wat door verkeerd schoeisel op gaat vallen. Soms kun je er niets aan doen. Maar mensen met scheefgelopen 2 euro teenslippers, koop gewoon even nwe.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:23

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:25

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:28

Ik dacht ook dat het over de scheve slijtage aan de zool ging? :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:31

germie schreef:
Nee. Ik heb het ooit geprobeerd, alles te groot. Nu al wel 15 jaar niet nodig gehad. Nutteloos kledingstuk vind ik. Het is zowieso beter zonder. Ik heb wel wat voorgevel maar niet te veel, maar a od b? Geen idee, maar interessert me niet omdat er toch geen passende lekkerzittende is en ze altijdbelemmeren. Ik pas ze echt niet en wil ze ook niet. Geloof me, ze passen gewoon niet. Te dik te lomp niet sluitend. Echt nergens. Heb er dus geen cent meer voor over. Een sporttop werkt veel beter en modieuzer. Ik heb er gelukkig geen figuur voor. Wel voor topjes.

Te dik, te lomp en niet sluitend is echt geen kwestie van niet passen, dan heb je gewoon ooit de verkeerde geprobeerd. Het is soms even zoeken naar de maat, maar iemand die geen enkele bh past..... daar geloof ik niet in. Dat bh-loos je voorkeur is, dat kan.

Overigens; ik vind vrouwen die geen bh dragen persoonlijk niets. Je ziet altijd dat er geen bh aanwezig is, ik vind dat slordig. Maar goed, volgens mij is daar ooit eerder een topic over geweest en daar waren de meningen nogal over verdeeld :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:34

Een topje is toch ook een soort bh Germie? een soort sport bh?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:37

Mijn enige tip voor een eventuele bh is om naar een goede! zaak te gaan, en om daar met hulp van een kundige verkoopster de juiste maat op te laten meten en meerdere modellen te passen. Niet zelf rommelen met maten uitzoeken, dan heb je heel snel de verkeerde maat en dat zit inderdaad niet lekker :) En als je dat niet wilt, dan niet natuurlijk :D je moet geen kleding dragen die je niet wilt dragen imo, je moet je er zelf happy bij voelen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:40

Bij mij zie je het niet wegens een topje. En echt ik pas ze niet. Ik ga geen winkel er voor bezoeken. Geloof me. Ze hebben ze niet. Maar ik ga het ook niet proberen. Onderzoeken hebben ook al uitgewezen dat zonder gezonder is. Sommigen kunnen niet zonder, maar ik wel en ik heb liever geen hangtieten door een bh. Topjes schermen af, maar ik wil geen ondersteuning, de knopjes zijn weg en daar gaat het om. Hobbelende tieten heb ik niet. Ook niet als ik niets zou dragen. Ze zijn mooi strak.

Voeringen en voorgevormd Ook niet in badpakken. Ongevoerde koop ik altijd, die alles gestroomlijnd maken voor zwemmen. Ik vind afzakkende bikinis ook altijd grappige blunders.
Daarom draag ik ze niet. 1 keer van een startblok, broekje weg, topje om de taille. Duidelijk niet om te sporten. Lol en oeps.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:42

Shanna schreef:
Ik dacht ook dat het over de scheve slijtage aan de zool ging? :+

Nee. Maar op die slippers lopen sommigen met de hak er naast. Ziet er niet uit. Lol.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:43

Als het niet nodig is en je vindt ze niet lekker zitten dan zou ik ze inderdaad lekker laten hangen. Ik heb ze met mijn cup E echt wel nodig, maar ik maak me ook regelmatig schuldig aan een no-bra day, hoewel dit wel dagen zijn dat ik zeker weet dat ik de deur niet uit hoef. :=

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:44

Als ik een bikini draag is dat ook niet om te sporten. ;)

Zonder BH vind ik er ook echt niet uit zien. Ook niet met een A cup.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:45

Jolien87 schreef:
Als het niet nodig is en je vindt ze niet lekker zitten dan zou ik ze inderdaad lekker laten hangen. Ik heb ze met mijn cup E echt wel nodig, maar ik maak me ook regelmatig schuldig aan een no-bra day, hoewel dit wel dagen zijn dat ik zeker weet dat ik de deur niet uit hoef. :=

Er is een staat in amerika waar je geslacht onzijdig mag zijn. Dan mag je dus topless, ongeneerd alle kleding dragen. Lol.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:47

germie schreef:
Jolien87 schreef:

Er is een staat in amerika waar je geslacht onzijdig mag zijn. Dan mag je dus topless, ongeneerd alle kleding dragen. Lol.

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:48

Mag in Nederland toch ook? Ik weet al 2 mannen hier in het dorp die graag jurken en naaldhakken dragen, een daarvan draagt ook een heel mooie pruik. Pas als die de stem gebruikt hoor je dat het een man is! Gaaf juist imo

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:13

Ik bega vandaag vast ook een mode blunder. Ik draag een mintgroene rok met een daarop een shirt met een streepje. Het shirt zit ook in de rok en die schijnt wat door waardoor je het streepje van het shirtje door de rok ziet. En ik denk who cares het zit lekker en staat op zich gewoon leuk. :')

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:30

Juist met nagellak kun je lelijke teennagels wat mooier maken! En het hoeft ook allemaal niet zo precies als op je vingernagels. Overigens zijn alle teennagels lelijk, dus dat is geen excuus om niet te lakken :D

Geen bh vind ik inderdaad ook niet zo mooi staan. Zelf voel ik me er sowieso niet prettig bij. Had ooit een a/b en inmiddels een c, dus heb zowel klein als iets groter meegemaakt..

Ik draag ook weleens gympen onder een rokje of jurkje. In m'n vrije tijd sowieso en op m'n werk wissel ik wel even voor pumps of andere nette schoenen als ik een afspraak heb.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:37

laetitia schreef:
Nav van dit topic gister voor het eerst mijn teennagels maar gelakt :D. Heb korte teentjes met korte nageltjes dus het was me een crime!
:=

+:)+ goed bezig! Stug door lakken dan wordt het vanzelf makkelijker.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:47

Je ziet bij mij niet dat ik geen bh draag hoor, ik draag immers wel een topje.

Nagels lakken, ik ben er echt te lui voor, haha. In dat opzicht ben ik lekker mannelijk.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:49

Ik vind geen bh ook niet heel fraai. Zeker als je meer hebt dan een cup AAA. Of een zichtbaar slecht zittende BH. Dat is doet menig figuur ook geen recht.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:50

Berdien schreef:
Ik vind geen bh ook niet heel fraai. Zeker als je meer hebt dan een cup AAA. Of een zichtbaar slecht zittende BH. Dat is doet menig figuur ook geen recht.

Die veel te strakke bhs waarbij je 3 vetrollen ziet ontstaan... bah

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:55

Aan de andere kant: volgens mij draagt Germie vrij loszittende kleding dus dan valt het minder op, lijkt mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:59

Wilde het net zeggen, onder loszittende kleding zou ik met mijn B-cup ook wel weg kunnen komen met een sporttop. Zie je waarschijnlijk niet eens veel verschil, maar ik voel me dan persoonlijk wel slonzig :+

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:22

Ik vind een slecht zittende bh en met name de beruchte quad-boob erger dan geen bh.
Wat dat betreft zijn harde tepels iets natuurlijks en kan ik overheen komen, maar zodra ze doorschijnen trek ik toch een grens :+