Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
germie schreef:Miefje schreef:Vandaag gespot: een vrouw (nogal euhh.. flink) met een witte legging aan. Zonder rok. Met heel veel gaten.
Ugh
Het is warm. Lol. Dus luchtige kleding.
Valt mij op hoeveel mensen op scheefgelopen slippers lopen. Doe ze weg denk ik of koop waar je wel normaal opkunt lopen.
Telpeva schreef:Oh ik denk dat we dan iets anders bedoelen ik dacht dat het ging over dit soort zolen
http://www.huisvlijt.com/wp-content/upl ... .44.32.png
germie schreef:Nee. Ik heb het ooit geprobeerd, alles te groot. Nu al wel 15 jaar niet nodig gehad. Nutteloos kledingstuk vind ik. Het is zowieso beter zonder. Ik heb wel wat voorgevel maar niet te veel, maar a od b? Geen idee, maar interessert me niet omdat er toch geen passende lekkerzittende is en ze altijdbelemmeren. Ik pas ze echt niet en wil ze ook niet. Geloof me, ze passen gewoon niet. Te dik te lomp niet sluitend. Echt nergens. Heb er dus geen cent meer voor over. Een sporttop werkt veel beter en modieuzer. Ik heb er gelukkig geen figuur voor. Wel voor topjes.
En als je dat niet wilt, dan niet natuurlijk
je moet geen kleding dragen die je niet wilt dragen imo, je moet je er zelf happy bij voelen. Jolien87 schreef:Als het niet nodig is en je vindt ze niet lekker zitten dan zou ik ze inderdaad lekker laten hangen. Ik heb ze met mijn cup E echt wel nodig, maar ik maak me ook regelmatig schuldig aan een no-bra day, hoewel dit wel dagen zijn dat ik zeker weet dat ik de deur niet uit hoef.
germie schreef:Jolien87 schreef:Als het niet nodig is en je vindt ze niet lekker zitten dan zou ik ze inderdaad lekker laten hangen. Ik heb ze met mijn cup E echt wel nodig, maar ik maak me ook regelmatig schuldig aan een no-bra day, hoewel dit wel dagen zijn dat ik zeker weet dat ik de deur niet uit hoef.
Er is een staat in amerika waar je geslacht onzijdig mag zijn. Dan mag je dus topless, ongeneerd alle kleding dragen. Lol.