Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DanielleB schreef:Ik zou misschien wel willen dat ik die instelling had, 50u per week werken, maar moet zeggen.. ik wil dit ook niet missen.. 's avonds lekker op de bank en de hondjes om mij heen, lekker paardrijden, heb wel redelijke veel nachtrust nodig. Dus dat gaat gewoon niet werken
Haha SuperAssie, dan moet jij ook niet op dat tijdstip nog tinderen![]()
Ik kreeg dus vannacht om 3u nog een berichtje, vast nog een student ofzo, anders kan ik me amper voorstellen dat je om dat tijdstip nog wakker bent
DanielleB schreef:Ik kreeg dus vannacht om 3u nog een berichtje, vast nog een student ofzo, anders kan ik me amper voorstellen dat je om dat tijdstip nog wakker bent
musiqolog schreef:DanielleB schreef:Ik kreeg dus vannacht om 3u nog een berichtje, vast nog een student ofzo, anders kan ik me amper voorstellen dat je om dat tijdstip nog wakker bent
Doet me denken aan een scène uit de Twentse soap "Van jonge leu en oale groond." Een gescheiden vrouw is aan het daten geslagen en krijgt een e-mail van een man. Het bericht is alleen wel om vijf uur 's ochtends verstuurd. Zij: "As-e um vief oer mailt, is 't of nen boer of hee is gek."