Neeee Tony chocolonely karamel zeezout is super lekker
Hihi ik vind het echt leuk om hier alle dingen voorbij te zien komen met wat iedereen wel of niet wil hebben. Ik word er enthousiast van, ik heb zin om straks cadeautjes te gaan kopen!
ik zal een tip geven voor het pakketje ik hou ontzettend van truffel-kruidnoten! (met een houdbaarheidsdatum die nog goed is dan, een x gegeten die niet meer zo goed waren, geen goed plan) gewone kruidnoten zijn ook goed, maar chocoladepepernoten vind ik dan niet helemaal geweldig
jeetje wat wordt er veel gekletst, maar ik heb me er doorheen geworsteld. Voor mij ook geen bodylotion, ik heb wel en bad, hou ook van geurkaarsen, chocolade (puur/mokka/cappuccino/mint), ben geen make-up person of theeleut (wel koffie) heb 4 katten, 3 ratten, een paard en een veulen onderweg. ondanks mijn leeftijd is de Penny nog steeds leuk, de oudere (15 jaar of ouder) ken ik allemaal wel. En ben gek op Kerst Hints ben ik heel slecht in. Genoeg tips
Chocoladekruidnoten jammm. Alleen hou ik niet van pure chocolade.
Roosch
Geplaatst: 04-10-16 20:34
Paar kleine hints.
Ik ben ook verzot op Rituals. Hou van waxmelts, ben een zoet meisje. Spulletjes voor op de badkamer; leuk! Inrichting huis is in aquablauw, zwart, wit. Ben ook gek op flutromans.
Ik hou van rituals idd hier overigens ook geen bad in huis. Chocolade (niet puur) maak je vooral mijn vriend blij. En verder laat ik mij gewoon verrassen.
Tonys chocolonly de melkchocolade of gewoon die lekkere melkchocoladereep van de aldi dat karamel of oreo e.d. wil ik er allemaal niet in hoor alleen chocola