Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

oh en die grote pannenkoek zwam, die is eetbaar toch?
paardenkak
gaat geen meter vooruit maar het resultaat is gelukkig wel heel mooi! 

Solleke_Noah schreef:@Jis: je hebt gelijk! Na wat opzoekingswerk kwam we ook uit op een slijpsteenik blijf me verbazen over alles wat we hier in de loop der jaren al opgegraven hebben, kan zo een landbouwmuseum beginnen
Gaaf dat jullie zoveel vinden. Al bedacht wat jullie met de slijpsteen gaan doen?
(oke, vooral jou berichten
)
ze komen uit het asiel en bij hun vorige eigenaars zaten ze ook altijd binnen, dus ze zijn het zo gewoon. Ze vragen ook nooit om naar buiten te gaan. En de nieuwe baby is het natuurlijk ook gewoon en de fokker (xoranlover) heeft hem aan een tuigje gewend zodat we buiten met hem kunnen wandelen.
jouw boktnaam doet wel wat anders vermoeden
ja, spijtig he van de foto's... geen idee hoe ik ze weer werkend krijg?
dankjewel!! En zijn karakter lijkt perfect te matchen met onze andere katten: een lief knuffeltje.

waar we ze wilden zetten zat een stuk fundering van een oude stal ofzo? Alleszins, stenen, beton, dakpannen... na een heel gezwoeg met pikhouweel en spade, hebben we er uiteindelijk de drilboor bij moeten halen

ik hoop dat het gaat uitgroeien tot een prachtig haagje voor de bijen en vogels

Prairy schreef:Ja maar dat komt omdat ik die gratis van marktplaats haal haha haha, de laatste aanwinst zijn 2 grote moerbei van een jaar of 20. Hopelijk gaan die goed aanslaan! Alles wat ik gekocht heb is echt mini
. Kwam ze tegen in een muur van bramenstruiken etc dus heb geprobeerd om er omheen te werken met de bosmaaier. Ook weer zonde als de schapen ze opeten of ik er met de trekker overheen maai.
jullie hebben ook wel plek voor een schaap-proof voedselbos
die mag aan onze vijver gaan zitten.