Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:werkelijk?!? Voelde jij je nog banketstaaf omdat je niet nóg meer in prijs omlaag ging?!?!? Moeten mensen gaan zoeken op gratis.nl o.i.d. als ze ergens niets voor over hebben![]()
Inderdaad ook zo irritant, dat mensen het jóuw probleem maken dat ze ook nog vervoer moeten regelen...
pjer schreef:Ik verkoop een hoop van mijn oude kleding nu op marktplaats. Ik ben veel afgevallen en het spul ziet er nog prima uit dus waarom ook niet. Ik maak duidelijke foto's, schrijf er duidelijk bij welke maat en welke winkel het vandaan komt en als er iets mankeert of het moet bijvoorbeeld nog gewassen worden( bij een winterjas) dan staat dat er ook bij.
De vragen die je krijgt: "Is het nog wel netjes" of "is hij niet verkleurd" euh kijk dan op de fotomaar goed dan heb je ook nog de groep mensen die aan de maat in combinatie met de winkel niet genoeg hebben en of je de lengte en hoogte van de shirts en broeken wilt nameten.. of zoals van de week: de buitenbeen lengte, de band, de breedte halverwege de knie en de breedte halverwege de enkel... ja daaahaaag
![]()
![]()
Maar goed dit kan ik nog wel enigzinds begrijpen. Maar ik heb nu 2x gehad dat iemand je de oren van de kop vraagt, vervolgens minder bied, dan spreek je een prijs af en vraag je waar het heen verstuurd moet met de melding dat je verstuurd na betaling. En dan begint het lange wachten.. na 2 weken nog maar eens gevraagd of ze het al overgemaakt hebben en dan krijg je of geen reactie meer of een smoes.
Die hadden dus duidelijk gehoopt op een pakje zonder hoeven te betalen...