"Kleren"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Indy_Mouse_9 schreef:goeroe schreef:Herkenbaar. Mijn vriend vraagt voordat we gaan slapen regelmatig hoe laat hij de wekker moet zetten. Ik kan het dan nooit laten om te zeggen dat hij dat het beste maar gelijk kan doen. Na 100 keer vind ik het nog steeds leuk, hij zucht alleen maar.
Hahaha, die kende ik nog niet.
Wij doen wel 'Wat wil je eten?' 'Iets lekkers!'
Nou moet ik wel zeggen dat ik dat vooral hilarisch vind als ik het zelf doeAls mijn vriend het doet vind ik het minder grappig, heh.
kelliiee1993 schreef:Indy_Mouse_9 schreef:[quote="goeroe"
Herkenbaar. Mijn vriend vraagt voordat we gaan slapen regelmatig hoe laat hij de wekker moet zetten. Ik kan het dan nooit laten om te zeggen dat hij dat het beste maar gelijk kan doen. Na 100 keer vind ik het nog steeds leuk, hij zucht alleen maar.
[/quote
Hahaha, die kende ik nog niet.
Nou moet ik wel zeggen dat ik dat vooral hilarisch vind als ik het zelf doeAls mijn vriend het doet vind ik het minder grappig, heh.
Zo herkenbaar dat laatste. Vriend hier heeft daar ook een handje van.
"Ja wat wil je drinken"
"Ja iets lekkers"
Ja sorry maar daar heb ik toch niks aan.![]()
Maar als ik zo'n opmerking maak is het toch best grappig haha.
Hilary schreef:Vriendin heeft ooit bedacht dat ze maar pakken drinken op de markt ging brengen die "maakt mij niet uit", "doe maar wat", "wat je in huis hebt" of "wat er open is" heten.
SANEX schreef:'Hoe laat is het?' 'Tijd om een horloge te kopen'
Zo fout
Hilary schreef:Vriendin heeft ooit bedacht dat ze maar pakken drinken op de markt ging brengen die "maakt mij niet uit", "doe maar wat", "wat je in huis hebt" of "wat er open is" heten.
xMyrth schreef:Joliieeenn schreef:Diegene ben ik dus altijd. En dit doe ik bij heel veel.. Ik vind het hilarisch, blijkbaar ben ik de enige![]()
Dat met die kg veren en ijzer. Ik snap het ondertussen wel maar ik wil toch nog geloven dat de veren lichter zijn hahaha
Laten we het erop houden dat ik ook liever een kg veren op mn teen krijg dan een kg ijzer![]()
kelliiee1993 schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Hahaha, die kende ik nog niet.
Zo herkenbaar dat laatste. Vriend hier heeft daar ook een handje van.
"Ja wat wil je drinken"
"Ja iets lekkers"
Ja sorry maar daar heb ik toch niks aan.![]()
Maar als ik zo'n opmerking maak is het toch best grappig haha.