Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LSnuitje schreef:Yeaaah mijn bestelling van WME is nu al binnen, ik ben blij![]()
Nu staat Floral Slash op, heerlijke bloemengeur en valt bij iedereen hier in de smaak. Morgen ben ik van plan om Warm and Cozy en Spicy Apple te gebruiken.
Yv_ schreef:Love!!!! Want al bij 40 pond gratis verzenden, scheelt me sowieso die 12 pond aan vz kosten die ik bij WoodWick wil gaan bestellen volgende maand.
En beetje hate, want Kringle staat er niet op.
Hahahaha ja mooi! En weet je welke geur? Lilly of the Valley!!!![]()
Echt, die vind ik zooooo smerig!! Kan het vrijdag weleens aan kaarten
Zomaar neerzetten gaat 'm niet worden met 22 mannen op de afdeling. Heb al een knuffelbeer staan
waxmeltsenzo schreef:LSnuitje schreef:Yeaaah mijn bestelling van WME is nu al binnen, ik ben blij![]()
Nu staat Floral Slash op, heerlijke bloemengeur en valt bij iedereen hier in de smaak. Morgen ben ik van plan om Warm and Cozy en Spicy Apple te gebruiken.
Jaaah die is idd lekker de pink musk zit o.a in floral splash verwerkt is een samenstelling van mezelf met dus pink musk als basis
Yv_ schreef:Zit daar lelie geur aan? Dan is het echt niks voor mij. Knip de stampers ook altijd uit de bloemen, want vind de geur vreselijk. Maar de bloemen zo mooi
Wat zonde Eight!!!
Lisitano schreef:Ik kom even binnenvallen met nieuws.
And you're gonna love me or hate me
http://www.casacandles.com
Enjoy!