Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vanspeijk

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:49

Ik heb al een hele tijd niet meer gekookt [en brood of iets ongezonds als avondeten genomen] omdat ik het zo afgrijselijk vind om te koken [ik woon sinds 2 jaar op mezelf]. Als ik iemand anders erbij heb om mee te praten tijdens het koken en het eten, vind ik het wel leuk, maar dit gebeurd niet vaak dus ik kook zeer vaak hetzelfde [maaltijden die binnen 30 minuten klaar zijn, dus meestal een bepaalde rotatie pasta/rijst maaltijden]. :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:52

Ik wil eigenlijk een volgtopic maken over de twee zwangere teven die we thuis hebben, maar ik durf niet zo goed :'). Ben dan altijd zo bang dat mensen boos worden dat we met onze honden fokken, en ik ben niet zo goed in dingen op een duidelijke manier uitleggen.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:01

Ik vind het heel awkward om naar de wc te gaan (op school, in restaurants en musea etc.) als er mensen voor de deur staan (een rij, mensen die hun handen wassen of voor de spiegel staan). Ik weet het, iedereen gaat naar de wc maar het liefst kies ik toch een moment uit dat er bijna geen mensen zijn. :o

Ik heb een stiekeme crusch Leonardo Di Caprio! <3 (toen hij nog jong was hè!)
Ik vind Johnney Depp en Orlando Bloom (Pirates of the Carribean! *\o/* ) ook zeker niet mis!

Het lijkt mij zo gaaf om een keer model te staan! Het lijkt mij super leuk om in de make-up gezet te worden door visagisten, haar mooi gedaan en tja, mooie foto's maken in samenwerking met een fotograaf. Ik heb de juiste lengte, maar dat is het dan ook wel! :9

Ik ben dol op Disney films en vind stiekem Flikken Maastricht echt super leuk.

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:59

Confession; Ik snap nooit wat mensen zo leuk vinden aan Flikken Maastricht! _O- Een vriendin van mij is er helemaal gek van... :P

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:15

Seventeen schreef:
Confession; Ik snap nooit wat mensen zo leuk vinden aan Flikken Maastricht! _O- Een vriendin van mij is er helemaal gek van... :P

Ik vind het op een soort manier wel ontspannend en voorspelbaar ofzo! :')

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:23

Confession: Zelfs van alle gebruikers van bokt heeft niemand zin om met me naar de Friese merriekeuring te gaan (speciaal topic voor geopend) _O- Hoe onpopulair kun je zijn :')

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:26

Martine_R schreef:
Confession: Zelfs van alle gebruikers van bokt heeft niemand zin om met me naar de Friese merriekeuring te gaan (speciaal topic voor geopend) _O- Hoe onpopulair kun je zijn :')

Waar en wanner is dat?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:46

Myrthe2003 schreef:
Martine_R schreef:

Waar en wanner is dat?

In Drachten op 12 september. Maar misschien kun je dan toch beter met iemand van rond je eigen leeftijd :o No offence.. :o

abbycootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:51

^ _O-

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:58

Confession : ik vind het leuk als mensen een 1 krijgen als ze bij mij spieken :o
Ik zat vorig jaar (nu ook) naast een meisje die altijd afkeek bij mij, al was het een toets al was ik er slecht in, ze deed het alsnog.
Nu had ik dat na 1 toets al door, dus ging ik zo zitten dat ze een paar antwoorden voor de helft ziet, maar de rest moet ze meer mijn kant op buigen om mijn antwoorden te zien

Zo heeft ze al 7 1'en gescoord om bij mij te spieken _O-

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:03

Confession, ik heb echt moeite met mijn lach inhouden als iemand op zn kop krijgt voor iets, of als mensen ruzie hebben, het is gewoon zo awkward dat ik dan echt mijn grootste pokerface trek en heel hard mn best moet doen om niet te lachen..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:11

Martine_R schreef:
Myrthe2003 schreef:

Waar en wanner is dat?

In Drachten op 12 september. Maar misschien kun je dan toch beter met iemand van rond je eigen leeftijd :o No offence.. :o

Met zo'n ondertoon tegen een meisje van 12 snap ik dat niemand reageert. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:12

Het is toch een hele normale opmerking? Hoe zou ze dat mogelijk vriendelijker kunnen verwoorden?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:13

Mijn zusje vraagt alleen wanneer het is. :P Je had ook antwoord kunnen geven en kunnen zeggen dat je op zoek bent naar iemand van je eigen leeftijd.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:15

Confession: Ik ga echt stuk om mijn bijna stikkende, in tranen en hoestende huisgenoten. Ze dachten dat ik overdreef toen ik zei dat die scherep doritos roulette echt smerig was en dat het heeeel scherp is... ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:15

Maar ze geeft toch ook netjes antwoord op de vraag waar en wanneer? Ik zie het probleem niet zo. :n

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:19

Al via PB opgelost, no problemo :D
Laatst bijgewerkt door Monchou op 02-09-15 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

vimer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:33

oke hier komen die van mij. Ik ga vaak alleen na verjaardagen voor het eten en snoep, ik ga op de schoolgangen nooit aan de kant voor andere mensen en ik heb een keer luchtverfrisser op mijn zusjes doos gespoten terwijl ze zat te poepen omdat het zo stonk :') (het was op haar verjaardag)

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:52

Maar horse event is ook op de 12e, gok dat daarom niet echt veel mensen willen :P

Confession: Toen ik 10 was had ik een telefoon, maar ik was boos dus ik zette mijn tanden erin (echt vraag me niet waarom) En toen brak natuurlijk het scherm, heb tegen mijn ouders gezegd dat ik op een stoepje was gevallen en heb een nieuwe gekregen. Nu 6 jaar later denken ze dat nogsteeds

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:03

Ik begin me mateloos te irriteren aan die stomme brugklassers hier op school. Staan met 30 in een gang van 4 meter breedte, lekker met die rugzakken die een meter uitsteken... Begin nu eindelijk de havo 5 mentaliteit te krijgen van 'ga aan de kant voor mij, ik ben superieur' :') _O-

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:22

gerpiegorp schreef:
Ik begin me mateloos te irriteren aan die stomme brugklassers hier op school. Staan met 30 in een gang van 4 meter breedte, lekker met die rugzakken die een meter uitsteken... Begin nu eindelijk de havo 5 mentaliteit te krijgen van 'ga aan de kant voor mij, ik ben superieur' :') _O-

Dit :o _O-

Ik irriteer me er ook aan, vooral als ik terugdenk aan mijn eigen brugpieper tijd. Ik keek echt tegen die ouderen op en durfde ze ook niet aan de kant te drukken(wat ze nu wel doen.. >;) echt niet dat ik daarvoor aan de kant ga, beuk ze net zo hard weer terug := )

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:24

Haha ja als vierde klassen was je echt stoer _O-

Was ik ook zoooo klein? haha

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:24

Confession: zo gedroeg ik me ook toen ik nog op de middelbare school zat := Typisch verheven bovenbouwgedrag :+

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:25

Tegenwoordig krijg je ook gewoon een grote bek terug >;)

Confession: ik heb wel eens een stel bruggers opzij geduwd die dachten dat stoeien/vechten handig is tijdens de spits (lokalenwissel), ze stopten gelijk, heel verbaasd :')
Ik zit in V6, ik hoor bij de oudste van de school, heb ontzag, zit niet op mijn vaste pauzeplek ~~}>

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:33

__Sannne schreef:
Confession: ik lig op bed Spirit te kijken. :))

Gevolgd door Pocahontas. :))