Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 21:37

isawessels00 schreef:
Als je onder narcose bent, merk je dan iets van de tijd van de operatie? Of is het kapje op, en wakker worden?

Volgens mij droom je ook gewoon, net als slapen.
Maar dat weet ik niet zeker, nog nooit onder narcose geweest gelukkig.

Dominique_96

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 21:38

Bij mij was het toen kapje op, in slaap en hop weer wakker. :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 21:39

Bij mij niet, ik had echt tijd nodig en was heel misselijk. Mag je eindelijk weer eten, lukt het niet...

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 21:42

isawessels00 schreef:
Als je onder narcose bent, merk je dan iets van de tijd van de operatie? Of is het kapje op, en wakker worden?

Bij mij was het echt kapje erop en weer wakker worden, niet wetende dat er tijd voorbij was gegaan.

Knolledol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 21:43

Over de narcose :
Toen ik onder narcose was, heb ik echt niet gemerkt hoe lang. Blijkbaar maar 10 minuutjes, maar het had net zo goed 3 uur kunnen zijn.
En toen werd ik weer wakker. :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 21:44

Bij narcose droom je niet. Je merkt niks alsof er niks gebeurd is.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-15 22:00

Over die jongen die zo hoog boven de grond hangt, volgens mij heeft hij geen angst meer. Hij heeft juist zoiets van waarom ben je niet bang als je 30cm boven de grond hangt en wel als je zo hoog bent dat je dood kunt gaan als je valt :-p als je je mind zo aanpast dat je gaat denken dat je op een hele hoge hoogte ik niet dood kan vallen zul je op den duur niet meer bang zijn.

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 23:09

aman2002 schreef:
Is het haar van de man anders dan de vrouw? Of zijn die speciale shampoos alleen maar om de behoeftes.

Shampoo en douche voor de man hebben nog een functie wat betreft het luchtje, ook is de mannenshampoo vaak ook voor haar en lijf. Dit omdat veel mannen gewoon simpel 1 fles voor alles willen. Tandpasta voor de man, daar kan ik geen nut in ontdekken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 23:11

Als je onder narcose bent dan slaap je niet maar ben je buiten bewustzijn. Vandaar dat je ook niet droomt.

DKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 23:19

Als een ruimteschip de ruimte in word 'geschoten', hoe komt die dan op de bestemming? Kunnen die gas geven,remmen en sturen? Hahah en hoe komen ze weer terug? Aangezien er geen zuurstof is in de ruimte en zwaartekracht?

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 23:33

Ik lees altijd met heel veel plezier en belangstelling mee in dit topic en leer ontzettend veel maar nu heb ik ook een vraag :D

Wat doen beroemde artiesten als ze ongesteld zijn en écht last hebben? Je zegt immers niet zo even een concert af. Of nemen ze iets in dat het in veel mindere mate is?

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 23:34

Ik vraag me af waarom mijn muggenbulten altijd blauw worden na twee dagen, zonder dat ik er op een hardhandige manier mee om ben gegaan? (Ik heb nu 6 hele mooie grote rode flatsen met daarin blauwe plekken op mijn voeten :') )
En hoe ik soms op miraculeuze wijze gaatjes in katoenen shirts heb? :o?

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 23:39

De gaatjes in katoenen shirts schijnen in de wasmachine veroorzaakt te worden door beschadiging van haakjes, ritsen etcetera..

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-15 00:11

Seventeen schreef:
Ik lees altijd met heel veel plezier en belangstelling mee in dit topic en leer ontzettend veel maar nu heb ik ook een vraag :D

Wat doen beroemde artiesten als ze ongesteld zijn en écht last hebben? Je zegt immers niet zo even een concert af. Of nemen ze iets in dat het in veel mindere mate is?

Ik ken ook geen vrouwen die hun werk hiervoor afzeggen dus ik denk gewoon doorgaan.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 00:13

Sammie schreef:
Bij narcose droom je niet. Je merkt niks alsof er niks gebeurd is.

Je ligt in een (kunstmatige) coma, toevallig net gelezen in de nieuwe Quest.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 00:14

moonsparkle schreef:
Seventeen schreef:

Ik ken ook geen vrouwen die hun werk hiervoor afzeggen dus ik denk gewoon doorgaan.

Meesten vrouwen zitten of aan de pil (doorslikken) of hebben een spiraaltje.
En er zijn gewoon geluksvogels die ongesteld worden en nergens last van hebben.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 08:12

Hackie schreef:
moonsparkle schreef:

Meesten vrouwen zitten of aan de pil (doorslikken) of hebben een spiraaltje.
En er zijn gewoon geluksvogels die ongesteld worden en nergens last van hebben.[/quote]

Hmm.. mochten ze wel echt veel last hebben. Dan zouden ze het ook vooraf kunnen plannen. Dan 1 dag ff niks.

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 11:59

Ik had gisteren zo'n goede vraag, en nu weet ik 'm niet meer. :') :')

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 12:02

Wat is de kans dat er een 3e wereld oorlog komt, en dat we die mee gaan maken? Ik zit er nu echt even mee in m'n maag :(

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 12:20

Finliox schreef:
Wat is de kans dat er een 3e wereld oorlog komt, en dat we die mee gaan maken? Ik zit er nu echt even mee in m'n maag :(

Ik kan je helaas geen antwoord geven. Maar ik deel je zorgen. En dan vooral richting IS. Of eigenlijk alle geliofaovertuigingen die moorden om hun gelijk te bewijzen.
Os ben je meer bang voor het rusland / usa verhaal

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 12:22

Gewoon algemeen. Als er echt een verwoestende oorlog komt maakt wie het heeft veroorzaakt toch niet uit. Ik ben vooral bang dat ze met atoombommen etc gaan gooien.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 12:28

Ik denk heel eerlijk dat je je daar niet al te druk/gek over moet maken ... Heel krom misschien maar als 't gebeurt kunnen wij daar vrij weinig aan veranderen ...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 13:21

Dominique_96 schreef:

Bij mij ook. Geen dromen, gewoon of je je ogen dicht doet en weer open. Wel relaxed wakker worden, trouwens. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 13:29

Shenavallie schreef:
Dominique_96 schreef:

Bij mij ook. Geen dromen, gewoon of je je ogen dicht doet en weer open. Wel relaxed wakker worden, trouwens. ;)

Voor mijn gevoel knipperde ik ook 1 x met mijn ogen. Terwijl ik paar onder onder narcose ben geweest.

Werd wakker en had direct enorm veel honger en dorst _O-

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 13:54

De kans op een 3e wereld oorlog zoals de 1e en 2e waren is erg klein. Het zal dan eerder op de koude oorlog gaan lijken waarin landen dreigen elkaar te vernietigen met nucleaire wapens. Je hoeft niet bang te zijn dat troepen hier binnenvallen, dat is gewoon erg onwaarschijnlijk.