Designer verslaving #1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dondeyne

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:10

Deijs, ik had naar aanleiding van je berichten de afgelopen week echt verwacht dat je drie inloopkasten met LV tassen had dus dat valt dan weer mee ;)

Ik heb zelf ook niks meer met de printjes van LV of Burberry of... Ik had een grote schoudertas van LV, maar die heb ik aan mijn moeder gegeven. De tassen van Burberry ga ik binnenkort dus verkopen. Achteraf gezien had ik die LV ook beter kunnen verkopen maar nu krijg ik hem natuurlijk niet meer terug :') Ik hecht veel meer waarde aan mijn tassen waar het merk niet meteen vanaf springt zoals Mulberry en Chloe!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 09:15

Hahaha nee helaas was dat maar zo! :P

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:24

We verwachten wel linkjes van de spullen en tassen die verkocht gaan worden he dames :')
Ik heb dat ook wel beetje met die LV bruine tas
Ws omdat er zoveel replica's zijn
hier in Rotterdam zuid loopt de halve wereld met die LV tassen
en ik kan niet geloven dat ze allemaal echt zijn :n
Al kan ik het niet echt onderscheiden als ik er iemand mee zie lopen :n
Daarom vind ik die roze wel weer echt geweldig <3

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:24

Wat had je besteld?

Pakjesstress is nooit fijn! Hopelijk komt het snel aan!

Hier begint het terug te kriebelen om iets te kopen -O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 09:36

Oh ik stuurde het perongeluk in PB zie ik net :')
Maar 2 BHs voor over de €100 dus ik schijt hem echt!

En me zalando sjaal is verzonden dus die zal ik dinsdag of woensdag wel ontvangen!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:44

Die LV halsband op de vorige pagina. <3

Ik hoop dat iedereen zijn pakketje snel heeft!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 09:46

Ik hoop het ook!

Ik wil een LV halster voor mijn pony <3 haha! Moeten ze die maar even gaan maken!
Of gebruik die halsband gewoon voor mijn buurman zijn kat :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:47

Heb even dit topic genegeerd. Anders wordt ik veels te hebberig.
En ik heb volgende week en twee weken daarna een internationale wedstrijd. Dus moet een hoop startgeld betalen :Y)

Ik heb een LV en Burberry en gebruik ze eerlijk gezegd amper. Ook omdat er zoveel fake is. Mijn Mulberry daarentegen zit m'n hele leven in :) Heerlijke tas, veel anoniemer, kwaliteit is mooier en de kenners zien het direct wat voor tas het is.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 09:49

Ja vinden jullie dat vervelend aan LV? Het maakt mij echt geen fluit uit of er veel fakes zijn zolang ik maar weet dat de mijne echt is. :)

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:53

Deijs schreef:
Ik hoop het ook!

Ik wil een LV halster voor mijn pony <3 haha! Moeten ze die maar even gaan maken!
Of gebruik die halsband gewoon voor mijn buurman zijn kat :')

Mij lijkt zo'n Gucci dekje ook wel gaaf. Zal eens kijken of ik een goede foto kan vinden.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 10:04

Ik vind het vooral vervelend dat iedereen gaat vragen of de tas dan echt is.. Ben het helemaal eens met Lautje; alleen de mensen die er net zoveel om geven als ik weten welke tas het is bij de andere merken :)

Ik zou echt heel graag een donkerblauw lederen Hermes halster willen! De oranje bandages zijn ook tof en helemaal niet zo duur!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 10:16

Paardenspul in merk ga ik njet aan beginnen. Hij loopt er ook prima bij in z'n degelijke horseware spullen :Y)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 10:21

Ach ik heb een oudje dus die heeft niet zoveel nodig dus dan zou ik het wel leuk vinden :P

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 10:41

Hier nog nooit iemand gehad die vroeg of m'n tas wel echt was :n . Ik vind dat kenners dat ook zo zien hoor! En vrienden/vriendinnen weten dat ik niet aan nep doe. Verder vind ik die tassen super mooi, dus ga ze ook gewoon dragen, ongeacht of er slechte neppers van rondlopen in dezelfde stad :j .

Succes op concours alvast, super spannend :):) !

Furrow, jouw collectie... *zwijmel*
Qua schoenen heb ik enkel een paar van Marc Jacobs, verder wel allemaal dure schoenen wegens slechte voeten maar geen bekende designers denk ik. Edit: Heb ook Chanel regenlaarzen, vergeten :+
En een heleboel jurken van Karen Millen, merk komt hier niet voorbij omdat het niet zo bekend en zó duur is denk ik, maar elke jurk die me +-€300 kost is voor mij een rib uit m'n lijf elke keer :P. Maar ze staan me altijd zo mooi <3

Ik heb er 4 lopen en die krijgen degelijk spul, maar ik doe sowieso niet echt aan setjes etc dus die zijn blij met hun horseware dekens en occasioneel eskadron halster :+ .
Laatst bijgewerkt door Ine23 op 31-07-15 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 10:46

Zullen we allemaal, als jullie tijd hebben, stash foto's maken? :D lijkt me wel leuk om te zien!

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 10:51

Goed idee, maar dan ben ik wel even zoet :')

Ine23, Karen Millen is toch werkelijk altijd in de uitverkoop bij Bijenkorf en outlet? Ik heb er ook een paar jurkjen van, maar heb nog nooit de volle prijs betaald..

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 10:52

Oehh Stash foto's! Ik heb niet zo veel om foto's van de maken, maar ben heel erg benieuwd naar jullie foto's.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 10:53

Het makkelijkste is om het gewoon in categorieën te fotograferen. Is overigens ook handig voor de personen die evt dingen willen verkopen! Kunnen we iig al een beetje een beeld krijgen van wat het is. :D

@minouesmee ik heb ook niet bar veel hoor maar daar gaat het niet om natuurlijk! :)

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 10:55

Dan zal ik ook eens een foto proberen te maken.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 10:56

Dondeyne, ik woon in Antwerpen en ga gewoon lekker de nieuwe collectie shoppen in de officiële winkel :j . De mooiste stukken zijn imo vaak de eerste weken alweer er uit (zoals mijn trenchcoat er al uit was na 3 weken en ik dus de andere kleur heb gekocht)... Ik heb de outlet in Maasmechelen ook al bezocht en vind daar beduidend mindere stukken hangen + meestal niet in mijn maat. Bijenkorf bestaat hier niet en het is wel heel erg ver rijden als je ook gewoon de nieuwe dingen in de winkel kan kopen, de brandstof die ik daarmee bespaar kost me het verschil in prijs van de jurk denk ik :P .

Maar ik zie dat je van Maastricht bent, daar zit inderdaad een Bijenkorf gewoon in de stad :D ! Wel super handig dat jullie die hebben, vond de stad sowieso echt geweldig <3
Laatst bijgewerkt door Ine23 op 31-07-15 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 11:03

Ik weet niet meer of het werd gezegd in dit topic of ergens anders maar in Antwerpen is LV een beetje goedkoper toch?

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 11:05

Ine23, daar heb je echt helemaal gelijk in! Oulet ben ik ook geen fan van, maar bij de Bijenkorf hangt eigenlijk altijd de hele collectie in mijn maat in de uitverkoop dus wel het onthouden waard als je ooit in de buurt bent :) Vaak 30 of 50 en soms zelfs 70 procent!

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 11:07

Ik heb geen idee Deijs, de mijne komen uit Antwerpen, Toulouse, Lille, Parijs en Budapest :+ en zijn in allemaal verschillende jaren gekocht dus kan niet echt vergelijken. Is het voor je nieuwste aankoop dat je misschien deze kant op wilt?

Jammer dat ik tijdens mijn vorige bezoek aan Maastricht te blut was om echt te shoppen... Misschien dit najaar nog een keer dan! Ik heb wel 40/42, weet niet of dat een verschil maakt qua beschikbaarheid, maar we zullen het zien :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 11:11

Nee hoor! :) ik had zoiets gehoord en was meer benieuwd!

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 11:14