Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amira_ schreef:Heeel herkenbaar! Ik ben ook echt bang dat ik nooit meer iemand vind waarmee ik het zo leuk kan hebben..
kimberly1995 schreef:Ik had hier van de week gereageerd dat het over was tussen een jongen en mij. We hebben het toen uitgepraat en zouden nog wat dingen proberen. Vandaag hebben we het weer gehad over onze issues en toen zei hij 'ik weet niet of ik wel genoeg voel' en dat kwam bij mij echt heel hard binnen, ondanks dat ik het al vermoedde. Ik ben compleet van de kaart, weet niet meer wat ik wil.. ik wil alleen maar dat de pijn ophoud en dat ik me niet zo vreselijk gebroken voel. Ik zou alles voor die jongen doen.. maar ik realiseer me ook goed genoeg dat het van twee kanten moet komen.
Ik reageer vanaf nu waarschijnlijk ook wat meer op jullie, kon ik er alleen de afgelopen tijd gewoon even niet bij hebben. Sorry.
Amira_ schreef:kimberly1995 schreef:Ik had hier van de week gereageerd dat het over was tussen een jongen en mij. We hebben het toen uitgepraat en zouden nog wat dingen proberen. Vandaag hebben we het weer gehad over onze issues en toen zei hij 'ik weet niet of ik wel genoeg voel' en dat kwam bij mij echt heel hard binnen, ondanks dat ik het al vermoedde. Ik ben compleet van de kaart, weet niet meer wat ik wil.. ik wil alleen maar dat de pijn ophoud en dat ik me niet zo vreselijk gebroken voel. Ik zou alles voor die jongen doen.. maar ik realiseer me ook goed genoeg dat het van twee kanten moet komen.
Ik reageer vanaf nu waarschijnlijk ook wat meer op jullie, kon ik er alleen de afgelopen tijd gewoon even niet bij hebben. Sorry.
Ontzettend pijnlijk is dat, snap helemaal hoe je je voeltEn die pijn is ook echt verschrikkelijk, wat zou ik graag willen dat die weg is..