tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:03

Heeel herkenbaar! Ik ben ook echt bang dat ik nooit meer iemand vind waarmee ik het zo leuk kan hebben..

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:15

Amira_ schreef:
Heeel herkenbaar! Ik ben ook echt bang dat ik nooit meer iemand vind waarmee ik het zo leuk kan hebben..

Je gaat misschien niet iemand vinden waar je het net zo leuk mee had... Maar je gaat wel iemand vinden waar je het nóg leuker mee gaat hebben :D

Niet te veel nadenken over toekomstige relaties. Denk maar eerst aan jezelf :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:17

Neverland, dat zeggen ze hier inderdaad ook, en dat klopt ook wel.
Alleen heb je soms van die momentjes dat het even niet zo goed voelt en je je dingen af gaat vragen..

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:23

Dat gevoel ken ik maar al te goed. Ik heb jankend tegen mijn ex geschreeuwd dat ik nooit meer iemand zo leuk als hem zou ontmoeten.
En nu heb ik een veel mooier mens ontmoet: mezelf :D Ik voelde me na een tijdje zo opgelucht dat het uit was en nu kan ik (eindelijk) zeggen dat ik me nog nooit zo gelukkig heb gevoeld :)

En dat heeft gewoon tijd nodig... En er is geen 'standaard' proces waar je doorheen gaat want iedereen gaat er anders mee om. Dus vooral doen waar je je goed bij voelt en na een tijdje ga je ook weer lekker in je vel zitten :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:27

Ik hoop dat ik dat ook krijg :D Dat gevoel.
Soms gaat het heel erg goed, soms even niet..

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:30

_Nancy schreef:
Ik hoop dat ik dat ook krijg :D Dat gevoel.
Soms gaat het heel erg goed, soms even niet..

Mocht je al je gevoelens kwijt willen; mijn pb staat altijd open. Ik kan misschien geen advies geven maar ik kan wel een luisterend oor aanbieden :D

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:32

Ik had gewoon verwacht mijn man gevonden te hebben (dat zal iedereen wel denken in een relatie) en nu blijkt dat niet zo te zijn..

Vooral bij een eerste echte relatie komt dat hard aan denk ik..

atilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:37

Hoi Nancy, ik kan erover meepraten. Mijn ex was ook mijn eerste echte relatie. Hij heeft het na 8 jaar uitgemaakt. Net te horen gekregen dat ie een andere vriendin heeft. Het is nog geen 6 maanden geleden. En ik ben woning en alles kwijt. Ik woon weer bij mijn ouders. Oneerlijk.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:39

Atilla, :(:) wauw.. Dat is een lange tijd! Heeft hij je dat verteld? Of heb je dat gezien op facebook?

Ik ben heel erg bang dat hij snel een ander krijgt, al verwacht ik dat niet, want dan zou zoooooo veel pijn doen denk ik..

Hier hetzelfde, ik ben ook terug naar mijn ouders en ben weer terug bij af heb ik het gevoel..
Hij heeft straks ons koophuis, prachtig huis waar ik echt dol op was.

atilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:46

Ik heb het via via... Wilde het helemaal niet weten. Ik leerde hem kennen toen ik thuis woonde en na 8 jaar zit ik weer op mijn kamer alleen. Dus ik voel me ook terug bij af.

Dat is ook heel moeilijk, je eigen huis kwijt zijn. Wij huurden..

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 19:02

Bah,, het is weer zover :(
Dag 2 alweer.. Voel me weer enorm down..

Mis hem zo ontzettend hard..
Wil hem echt zooo graag appen, maar dat moet ik echt even niet doen.. :n
Proberen vol te houden..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 19:17

Ik kom weer even een algemene knuffel brengen! Ik ken het gevoel van weer terug bij af zijn. Ik ben toen trouwens naar Londen vertrokken om te werken als au pair, geen dag spijt van gehad. Mijn ex wel, toen ik 10 kilo lichter met allerlei knappe Engelsen op de foto stond. :')

Als je hier echt een baan hebt waar je niet zo snel aan geraakt, heb je misschien niet zoveel keus. Maar misschien zit hier iemand die denkt 'hey, dat is best een plan, gewoon naar het buitenland', dan heb ik tenminste iemand geholpen :D

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:20

Ik ben, na het verbreken van de zoveelste relatie omdat mijn ex doorsloeg (niet op mij, maar op zijn meubels) na een mix van alcohol XTC en wiet, ook naar het buitenland vertrokken. Ik ben DJ en heb toen 4 maanden muziek gedraaid in Oostenrijk. Ondertussen is dat 5 jaar geleden en heb ik daar mijn huidige man ontmoet en ben ik alweer ruim 3 jaar getrouwd en moeder van een heerlijke peuter ;)

Dus buitenland is heel geen slecht idee om je zinnen te verzetten mits je de mogelijkheden hebt natuurlijk.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:55

Naar t buitenland is voor mij geen optie nu..
Ben heel hard op zoek naar een huurwoning, heb een fulltime baan en een studie die daarbij hoort.. :j

Morgen sluit de inschrijving voor t eerste huis waar ik op heb gereageerd, ben benieuwd..
Als ik dat heb, heb ik ook iets om handen straks..

Nu ben ik weer begonnen met sporten in de sportschool die ik 2-3 jaar geleden achter mij liet, dezelfde mensen als toen sporten daar nog en herkennen mij nog. Dat is wel fijn.

Verder blijft het stomme gevoel op de achtergrond steeds aanwezig.. Zo irritant!! Wil het er zo graag uitgooien..

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 13:23

Ik had hier van de week gereageerd dat het over was tussen een jongen en mij. We hebben het toen uitgepraat en zouden nog wat dingen proberen. Vandaag hebben we het weer gehad over onze issues en toen zei hij 'ik weet niet of ik wel genoeg voel' en dat kwam bij mij echt heel hard binnen, ondanks dat ik het al vermoedde. Ik ben compleet van de kaart, weet niet meer wat ik wil.. ik wil alleen maar dat de pijn ophoud en dat ik me niet zo vreselijk gebroken voel. Ik zou alles voor die jongen doen.. maar ik realiseer me ook goed genoeg dat het van twee kanten moet komen.

Ik reageer vanaf nu waarschijnlijk ook wat meer op jullie, kon ik er alleen de afgelopen tijd gewoon even niet bij hebben. Sorry.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 17:22

kimberly1995 schreef:
Ik had hier van de week gereageerd dat het over was tussen een jongen en mij. We hebben het toen uitgepraat en zouden nog wat dingen proberen. Vandaag hebben we het weer gehad over onze issues en toen zei hij 'ik weet niet of ik wel genoeg voel' en dat kwam bij mij echt heel hard binnen, ondanks dat ik het al vermoedde. Ik ben compleet van de kaart, weet niet meer wat ik wil.. ik wil alleen maar dat de pijn ophoud en dat ik me niet zo vreselijk gebroken voel. Ik zou alles voor die jongen doen.. maar ik realiseer me ook goed genoeg dat het van twee kanten moet komen.

Ik reageer vanaf nu waarschijnlijk ook wat meer op jullie, kon ik er alleen de afgelopen tijd gewoon even niet bij hebben. Sorry.

Ontzettend pijnlijk is dat, snap helemaal hoe je je voelt :(:) En die pijn is ook echt verschrikkelijk, wat zou ik graag willen dat die weg is..

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 18:15

Amira_ schreef:
kimberly1995 schreef:

Ontzettend pijnlijk is dat, snap helemaal hoe je je voelt :(:) En die pijn is ook echt verschrikkelijk, wat zou ik graag willen dat die weg is..

Jij zit met precies hetzelfde? Hoe ga je hiermee om?

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 22:28

Ja goeie vraag, hoe? Laatste paar dagen is er in ons contact niets veranderd met hoe het voorheen was en toen voelde ik het niet, maar ik moet hem toch echt los laten en dat vind ik zo ontzettend moeilijk. Ik weet dat de enige manier is geen contact, maar dat doet zoveel pijn. Als ik hem niet los laat kan ik niet verder, maar ik ben zó bang voor die pijn dat ik het contact gewoon niet durf te verbreken. Vind het ook gewoon nog veel te fijn om iemand te hebben waarbij ik alles kwijt kan.
Heb ook nog aldoor dat stukje hoop dat het wel weer goedkomt, maakt t ook zoveel moeilijker..

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 08:28

Weet je dat had ik ook... Voelde zo fijn met hem.. Ik ben nu bijna 3 maand verder en heb hem echt gestalkt enzo en ging eerst nog goed met hem om maar hij is er nu echt helemaal klaar mee en werd gek van me.. Dat is nu wel een maand geleden maar toch.. En gek genoeg begin ik we overheen te komen.... Tuurlijk vind ik het nog steeds super jammer en wil ik hem graag nog eens zien. Maar als het niet werkt dan werkt het niet. Echt ga leuke dingen doen en leef! Bij mij kwam dat ook pas na 2 maanden en had echt verwacht dat het niet goed zou komen met me.. Maar ik ga volgende week zelfs op date met iemand ( wel voor gezelligheid ) maar toch.. Probeer echt t contact te verbreken hoe pijnlijk dat t ook is.. Je kan ee alleen maar sterker uitkomen!

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 20:42

Ik ben best wel aangekomen doordat dat gedoe met mijn ex.
Heeft iemand van jullie daar tips voor ? : :oo

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 21:26

annikeee19 schreef:

Ik val in dat soort gevallen alleen maar gigantisch af. Dan vallen de kilo's om mijn oren :')

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 21:27

Yunaa schreef:
annikeee19 schreef:

Ik val in dat soort gevallen alleen maar gigantisch af. Dan vallen de kilo's om mijn oren :')

Haha oke

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 21:28

Misschien denk ik te simpel: opletten met wat je eet en meer sporten? :+

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 21:29

Neverland schreef:
Misschien denk ik te simpel: opletten met wat je eet en meer sporten? :+

Ik loop stage bij dieren dus beweeg super veel
Ga idd op eten letten

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 22:09

Vast ritme :j

Ik ben (teveel) kilo's kwijt geraakt en dat was echt niet nodig.