Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:07

Hooi dames! Ik kom even binnenvallen als dat mag :) mijn zus is druk bezig met haar bruiloft te plannen en de jurk is er nu gelukkig (7 zaken en 6000 jurken verder..) nu alle andere accessoires nog.. Ook voor haar jurk, als iemand nog tips heeft van goedkope sites, van harte welkom!

Over Strass gesproken, tussen al die jurken veel lelijke dingen gezien.. Maar nu heeft ze een jurk waar alleen echt crystal in is verwerkt. Dat oogt chique ipv kitsch!

Ik heb me echt verbaasd over hoe lelijk en ordinair sommige jurken zijn..

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:10

Ik vind zelf wijde jurken niet mooi. Geen SiSi-jurk voor mij. En ik wou aan mijn jurk zo minmogelijk tierelantijntjes.

Die van Indie vind ik het bovenlijfje wel mooi maar de rok te wijd.

Wat doen jullie straks met je jurk na het trouwen?

De mijne hangt nog in de kast.

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:10

Anoniem schreef:
Je moet er van houden, er zit een te grote 6-hoepelrok onder omdat ik de 3-hoepelrok nog niet binnen heb dus de rok trekt wat en staat te bol, vooral achter is dat goed te zien, maar verder is het wel een leuke jurk, voor voor dat geld. Hij weegt wel ruim 4,5 kilo door alle stenen die erop zitten. Tinypic maakt de kwaliteit van iphone foto's er niet beter op (ik zal eens gaan kijken naar een fatsoenlijk fototoestelletje)en je kunt jammer genoeg niet zien hoe enorm alles blingt, de hele jurk en sleep en sluier zit vol stenen met een hoog bling gehalte.
Ik laat hem nog een paar dagen zo staan omdat er wat mensen willen komen kijken en dan gaat hij weer de kast in. Dat ding is zo groot dat ik mijn halve fitnesszaaltje heb moeten ontruimen, anders kon ik hem niet goed uit leggen.

http://i60.tinypic.com/e8my4p.jpg

http://i60.tinypic.com/f3gwgl.jpg

http://i57.tinypic.com/2h33o7s.jpg

http://i60.tinypic.com/2w6civ9.jpg

Ooooh kan ik die niet van je overkopen ben verliefd

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:11

Afbeelding
Deze is ook best apart?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:12

Ja,...fishtail hou ik wel van. Kant vind ik zelf wat minder.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 24-06-15 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:12

Die jurken lijken mij zooo onhandig :D

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:13

Vind ik ook erg mooi (niet te lage fishtail) maar ik voelde me er geen bruid in. Meer alsof ik naar één of ander redcarpet event ging. Viel me wel mee hoe goed je er eigenlijk nog in kunt bewegen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:13

Sammie schreef:
Die jurken lijken mij zooo onhandig :D

Valt wel mee. Als hij niet TE is en goed valt kan je er heel fijn mee lopen.

En zorg dat de sleep afneembaar is.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:15

Cayenne schreef:
Vind ik ook erg mooi (niet te lage fishtail) maar ik voelde me er geen bruid in. Meer alsof ik naar één of ander redcarpet event ging. Viel me wel mee hoe goed je er eigenlijk nog in kunt bewegen.

Nee moet inderdaad niet te laag zijn.(ook aan de bovenzijde niet....dan valt alles eruit en dat vind ik niet bij een bruid horen :o )
Je moet er wel mee kunnen lopen.

Sababber

Je hebt voor fishtail ook een speciale lage hoepel. Waardoor je ruimte krijgt om te lopen.

Mijn zus heeft uiteindelijk ook een fishtail. Als je er het figuur voor hebt is het echt machtig mooi!

M_D_H

Vind de bruidsmeisjes jurk van Repelsteel wel erg mooi!
De bruidsjurk vind ik veels te druk.

Cayenne die laatste van jou is echt gaaf!
Maar volgens mij zijn fishtails en mermaid jurken echt super lastig met bewegen :').

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:17

M_D_H schreef:
Vind de bruidsmeisjes jurk van Repelsteel wel erg mooi!
De bruidsjurk vind ik veels te druk.

Cayenne die laatste van jou is echt gaaf!
Maar volgens mij zijn fishtails en mermaid jurken echt super lastig met bewegen :').

De mijne was ook fishtail en daar kon je heel fijn mee lopen.
Ik had er geen hoepel bij. Daar ben ik te onhandig voor :D

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:20

Ik dacht dat ik een fit and flare wilde (richting hoge fishtail) maar uiteindelijk is het een fitted A-line geworden (tot net over de heupen strak en dan uitwaaierend).
Ik heb ook een hoepel :j

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:24

Cayenne schreef:
Ik dacht dat ik een fit and flare wilde (richting hoge fishtail) maar uiteindelijk is het een fitted A-line geworden (tot net over de heupen strak en dan uitwaaierend).
Ik heb ook een hoepel :j

Oh,...dat had de mijne ook kunnen zijn. Fit en flair....ken al die termen niet echt. :D

Ik had heel geen beeld van wat ik aan wou. Mijn jurk was de eerste die ik aanhad. Paste precies is niks aan vermaakt behalve dat de sleep afneembaar is gemaakt.

Cayenne

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:38

Mijn jurk was ook de eerste die ik aanhad. Volgens de verkoopster gaat 70% van alle bruidjes voor de eerste jurk :D
Zo vanaf de foto vond ik hem niet heel speciaal (nog steeds niet trouwens), maar toen ik hem met eigen ogen zag en aanhad :wow: <3

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:39

Afbeelding

meest gangbare modellen. De drop waist vind ik hier niet zo duidelijk op, maar goed.. Zelf een plaatje knutselen... daar ben ik te lui voor :))
Laatst bijgewerkt door Sammie op 24-06-15 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:40

Hmm ja, als ik dat zie is mijn jurk toch echt een fit and flare/modified A-line :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:42

Mijne zat tussen princess en A-line in. Hangt nu ook in de kast.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:48

Vinden jullie het ook niet heel moeilijk om zoveel geld uit te geven voor een jurk die je maar één keer in je leven (als het goed is :P ) echt zult dragen? (fotoshoots uitgesloten natuurlijk).
Ik had en heb het daar nog steeds moeilijk mee. Het is een grote uitgave en mijn ouders betalen het, maar ik vind het nogal wat. Mijn ouders hadden me een onbeperkt budget gegeven voor de jurk, maar ik voelde me best een beetje bezwaard om in het duurdere segment te passen. Ik heb een jurk van tuim 6.000 euro aangehad en ben blij dat dat hem niet geworden is :P (bleek sowieso toch al niet mijn smaak).

Maar sowieso vind ik het moeilijk om zoveel geld aan één dag te spenderen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:56

Ja ik vind dat lastig. Hoop geld voor een dag. Zou t liefst zon Chineze bestellen maar ben als de dood dat t zo tegenvalt. := en dan ben je verder van huis.

Maar goed. . Dat moment is nog niet eens daar dus wie weet tegen die tijd. :=
Laatst bijgewerkt door Sammie op 24-06-15 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:57

Ik denk dat dat ook wel te maken heeft met hoe je in het leven staat met reserves en inkomen.
Ergens slaat het nergens op en kun je het geld wel voor heel andere dingen gebruiken waar je langdurig wat aan hebt ipv aan zo'n dagje kunst en kitsch, maar aan de andere kant.... Als het goed is doe je het maar 1x en dan ook goed, vind ik :o

Cayenne

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 11:02

Ik vind het dus ontzettend fijn om te sparen en daarom is het juist zo moeilijk om het in één keer uit te geven. Aan de andere kant trouw je idd (als het goed is :P ) maar één keer en daar wil ik niet achteraf op terug kijken en denken: 'had ik maar...'

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-15 11:03

Ik zag er in het begin ook heel erg tegenop. Zo veel geld uitgeven voor 1 dag. Kreeg wel alles rondom de trouwjurk (trouwjurk, sieraden, lingerie) van mijn ouders. Vond het wel heel moeilijk om dan een jurk te passen zonder een vast budget. Maar.. je moet je er gewoon op een gegeven moment bij neerleggen.
Heel stom gezegd, maar wie weet overkomt je over een jaar wat en heb je er spijt van dat je dingen niet zo hebt gedaan op je bruiloft dan dat je wou. Gewoon van genieten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 11:03

Ohhh Cayenne, die laatste jurk die je plaatste vind ik echt prachtig <3

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 11:05

Ik heb gisteren wel al naar bedankjes gekeken :') en de poppetjes voor op de taart _O- Vind het gewoon zo leuk om ff te spieken wat er allemaal is. :')