Wat een leuk topic dit!
Ik heb ooit eens een aantal dates gehad met 1 jongen.
1e date: er was een karaoke-avond in de kroeg. Een vriendin van mij ging ook, dus vooruit, ik ook.Het was een zeer lange avond want ik ben niet van de karaoke (behalve als ik dronken ben). Die jongen was binnen de kortste keren dronken en viel lallend met zijn zatte kop van de barkruk. Bleef hij ook nog liggen op de grond en zei: "Kijk! Ik ben voor je gevallen!'.
Schijnbaar was hij toch wel interessant genoeg want we gingen nog eens daten.
2e date: Hij had kaarten gewonnen voor de show van Najib Amhali. Ik kende toen die hele man niet maar werd meegesleurd in zijn enthousiaste verhalen. Vanaf de 1e minuut lach hij in een stuip en het was niet normaal lachen, nee zo'n gierende hoge 'HAHA' lach. De mensen keken steeds onze kant op.

Na de pauze werd hij stiller en stiller terwijl er best grappige stukjes bij zaten. Toen de show was afgelopen en we naar de uitgang liepen knoopte hij snel zijn jas om zijn middel. Het was midden winter dus ik vond dat zo vreemd. Tot we bij de auto waren en hij zijn jas snel van zijn middel afdeed en in auto wilde leggen.. Hij had een grote natte plek bij zijn kruis.. Bleek dus dat hij van het lachen in zijn broek had geplast..
Dit was dus ook het einde van het daten met hem..