Maandag nog wat dingetjes van gym inhalen en vrijdag sportdag, boeken inleveren en rapport ophalen. En dan vakantie!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Biscuitje schreef:Het gaat er bij mij echt om spannen, sta voor alle vakken net aan voldoende behalve AK.
Resultaten toetsweek: DU 5,9 tekstverklaring, 4,8 grammatica en 4,9 woordjes (had alleen N-D geleerd). NE 8,4 samenvatten, EN 5,5 brief, GS 5,8 tijdvak 1 t/m 5, EC 6,1, WI 5,8.
Grotendeels met de hakken over de sloot..
En een 7,5 voor een AK verslag dus ik sta voldoende. Alleen nog SI (Staatsinrichting, soort maatschappijleer) terug krijgen.
Alleen nog afwachten of ik een taak krijg.
Django_Mette schreef:Sportdag..die heb ik 1 juli volgens mij, lekker een dagje honkballen. Maar de meeste tijd zit je te wachten totdat je mag spelen :p
Vandaag nog 3 dingen voor ANW doen, een Engelse repetitie leren, nog een keer een uurtje of 2 aan wiskunde en nog een paard afmaken voor CKV.
Ik hou van vandaag
Django_Mette schreef:Weer even een update van mijn kant. Ik had een 8 voor Wiskunde en een 8 voor bio dus dat is 2 vijven minder. Ik moet nog 1 cijfer afwachten voor ANW. Als dat boven een 1,7 ligt ben ik over.
En m'n hond heeft mijn amper 2 weken oude kuiken vermoord
Django_Mette schreef:Weer even een update van mijn kant. Ik had een 8 voor Wiskunde en een 8 voor bio dus dat is 2 vijven minder. Ik moet nog 1 cijfer afwachten voor ANW. Als dat boven een 1,7 ligt ben ik over.
En m'n hond heeft mijn amper 2 weken oude kuiken vermoord
Een 1,7 zou makkelijk moeten lukken toch?
! Wij hadden alleen een inhaalweek deze week. Moest alleen maandag iets van gym inhalen, dus was lekker drie dagen vrij
.
, en waarschijnlijk gaan we het ook niet meer krijgen
xGwenn schreef:bij ons zijn ze zo leuk om vanaf volgend jaar ANW af te lassen... maar wij zitten er dit jaar nog mee opgescheept

Django_Mette schreef:Woow, Thirza! Dat is zo hoog
Ik heb nu 1 vijf, 7 zessen, twee zevens, een 8 en een G. Ik vind het wel prima eigenlijk, het is beter dan vorig jaar.