Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, is zo heerlijk nog en zo stug 
geen aanslagen hier ...
, al brief 3 die ik hebben MOET
. Hoogtepunt van de dag de post 
Eigenlijk mag ik niets 'leuks' kopen even dat niet echt nodig is, maar kon het niet laten. Morgen ga ik mijn huis in en ik gok dat mijn eerste maaltijd soep wordt zodat ik hem kan gebruiken 

Vorige berichten waren dat ze pas in mei weer leverbaar zouden zijn, daarom was ik blij verrast dat ik hem tegenkwam! Staan sinds gisteren op de site zei die gozer
Citaat:Ik kom dit topic even binnen met een vraag, trouwens. Ik woon nu op kamers en wil over ongeveer een jaar gaan zoeken naar een eigen plekje. Nu zit ik alleen met het budget voor mijn inboedel: ik heb wel aardig wat (kledingkast, boekenkast, tafel, bank etc.) maar nog lang niet alles en ik wil ook wel wat dingen nieuw (een tweepersoonsbed, nog een boekenkast, een geode bureaustoel). Wat was jullie inboedelbudget ongeveer? En waar hebben jullie het meeste vandaan gehaald? Aan de ene kant denk ik over marktplaats en de kringloop afstruinen en zo alles goedkoop halen, aan de andere kant is alles-in-een Ikea ook wel handig... Tips?
De wel bekende klippan bank, bureau, bed, kastjes en nog wel meer haha! 

Volgens mij heb ik dan alles wel. Katten zijn ook mee. De ene zat al direct lekker te eten, alles op de bak gedaan. De andere heeft een lange tijd piepend door het huis gelopen met grote ogen. Nu lig moeders compleet knockout in de vensterbank, het ventje ligt op de bank en vind het prachtig dat hij zo mooi naar buiten kan kijken vanaf daar. Die kijkt zijn ogen uit