Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 17:27

Een 'vers' bed ligt zo lekker

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 17:35

Ja dat is altijd 1 van de hoogtepunten van m'n week :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 17:35

Hebben jullie ook de aanslagen al binnen? Ik heb mijn belasting en vandaag lag mijn woz in de bus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 17:40

Idd :D , is zo heerlijk nog en zo stug <3

:n geen aanslagen hier ...

Ik wacht nu op nog meer post :') , al brief 3 die ik hebben MOET :') . Hoogtepunt van de dag de post

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 18:16

Wees blij Rebecca! Mijn eerste aanslag was 210 euro

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 18:40

Poehhh ik houd mijn hart vast :=

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 18:52

Ik vins een vers bed alleen in de zomer fijn, dan is t lekker fris. Maar in de winter lijkt dat altijd zoo veel kouder dan mijn 'ingelegen' bed :')

Nanno_123: nog een tip voor je tapijt misschien?
https://www.karwei.nl/assortiment/karpe ... b021343628

Mijn ouders hebben deze volgens mij laatst gekocht. En hij is heerlijk zacht. En t lijkt n beetje op die van jou van Ikea.

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 18:54

Meiden ik heb even een vraag. Ik heb sinds vanmorgen de sleutel, en heb vandaag ook een laminaat vloer gekocht maar ik zit te twijfelen over de ondervloer. Ik zit op drie hoog (ben de bovenste) met een betonnen vloer, wat zal ik er voor ondervloer neerleggen. Zouden jullie gewoon die groene vezelplaten doen (á 3,89 per m2) of zilver folie (á 1,49 per m2) ik zit zo te twijfelen want het scheelt me een hoop geld maar ik wil natuurlijk ook geen overlast veroorzaken. Wat zouden jullie doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 18:59

Lastiggg... , ik zou zekere voor het onzekere nemen.. Ik woon onder en heb alleen het folie eronder liggen

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:39

Ik was twee dekbedovertrekken (vriend is een jatter), tweenkussenslopen, onderlaken, matrasbeschermer, twee kussenbeschermers... Dat past niet in een keer, dan wordt het niet echt schoon.

Is er geen eis doorgegeven, liza?
Wij hebben zeil zonder ondervloer, maar dat is wel anders dan laminaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:47

Kussenbeschermer?

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 20:04

Normaal vrijdag hier was en uitgebreide schoonmaakdag, maar ben best moe en ga zo lekker even wat voor mezelf doen. Morgen ochtend is me huis en de was de eerste :P

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:10

Ohoh, ik ben vandaag even vergeten dat ik 'al zoveel geld uit had gegeven en alles echt noodzakelijke dingen maar mocht kopen'. Ik MOEST deze gewoon hebben :o Eigenlijk mag ik niets 'leuks' kopen even dat niet echt nodig is, maar kon het niet laten. Morgen ga ik mijn huis in en ik gok dat mijn eerste maaltijd soep wordt zodat ik hem kan gebruiken :))

Afbeelding
Hetis dus een soeplepel <3

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:17

Oh handig met die pootjes eronder! :D
Nu idd als excuus maar geregeld soep maken, wat een straf zeg. :))

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:38

Hij is ook wel erg leuk!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:57

Oh die wil ik zo graag! Maar ik kon er niet achter komen waar je die koopt, waar heb je hem vandaan?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:06

cadeau.nl . Ik zou zeggen, snel bestellen :P Vorige berichten waren dat ze pas in mei weer leverbaar zouden zijn, daarom was ik blij verrast dat ik hem tegenkwam! Staan sinds gisteren op de site zei die gozer :)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:22

Citaat:
Ik kom dit topic even binnen met een vraag, trouwens. Ik woon nu op kamers en wil over ongeveer een jaar gaan zoeken naar een eigen plekje. Nu zit ik alleen met het budget voor mijn inboedel: ik heb wel aardig wat (kledingkast, boekenkast, tafel, bank etc.) maar nog lang niet alles en ik wil ook wel wat dingen nieuw (een tweepersoonsbed, nog een boekenkast, een geode bureaustoel). Wat was jullie inboedelbudget ongeveer? En waar hebben jullie het meeste vandaan gehaald? Aan de ene kant denk ik over marktplaats en de kringloop afstruinen en zo alles goedkoop halen, aan de andere kant is alles-in-een Ikea ook wel handig... Tips?

O:)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:33

Bed, boekenkasten, vitrine kast, en een kleine leg kast met laades heb ik meeverhuisd. Bank is een oude van mijn ouders.

Eettafel / Salontafel = Marktplaats
Eettafelstoelen = Kringloop
Tv kast = Gamma
Laminaat hele huis / gordijn rails beneden / gordijnen voor / rolgordijnen beneden / gasfornuis / oven / gangkast / schuine kast onder het dak / aantal lampen = van vorige huurder overgenomen
Witgoed + Tv = nieuw mediamarkt

Mijn tip; kijk wat je bij de ikea zou willen en zoek op marktplaats. Dat kan al een hoop schelen (ik heb mijn eettafel voor 80 ipv 270 nieuw en nog prima staat. Ook een Ikea tafel). Ik heb kledingkasten in de omgeving gezocht, enorm veel aanbod in een straal van 15 km. Ik heb alles zo gezocht. Uiteindelijk niet gevonden wat ik wilde en toen toch maar nieuw bij de Ikea gekocht, omdat het mij te lang duurde en ik klaar wilde zijn :P
Ik heb ook geluk dat ik 2 inbouwkasten heb en een kelderkast waar ik ook al veel in kwijt kan.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:41

Ik heb een Ikea huis :') De wel bekende klippan bank, bureau, bed, kastjes en nog wel meer haha!
Tv kastje heb ik bij de kringloop vandaan en mijn kledingkast met 50% korting bij de Leen Bakker gehaald :)

Ik heb heel veel vergeleken, zo kwam ik erachter dat bv. een koelkast nieuw niet duur hoeft te zijn, en dan staat er geen schimmel in van een ander :')

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 09:10

Hier heb ik koelkast, vriezer, vaatwasser, wasmachine en fornuis met oven voor een klein prijsje op de kop kunnen tikken. Fornuis en wasmachine zullen wel snel vervangen moeten worden. ;-)

Woonkamer is grotendeels nieuw met bank, tv meubel, tafel en eetkamer stoelen bij de leen bakker vandaan. Tv van media markt met de btw weg dagen.
Schouw en kacheltje gratis van mn ouders.

Bed, ladekast en bureau had ik al. Kast van de ikea (ze hebben een vrij grote witte kast voor maar 80 euro! Kledingkasten zijn namelijk bizar duur). Bureaustoel voor een zacht prijsje van vriendje over kunnen kopen. En ik had nog twee kasten.

De meeste losse spullen heb ik gewoon gekocjt bij de action, big bazaar, xenos, blokker en marskramer. :D

Verf spullen bij de gamma.

Het maakt ook wel verschil wat voor ruimte je moet inrichten. Ik heb een eengezinswoning.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 09:32

Die soep lepel! <3

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 12:10

Er is dit weekend ook BTW vrij shoppen bij de Jysk, is qua prijs vergelijkbaar met IKEA

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 14:40

Even bij gelezen, jullie gaan hard!

Ik lees van alles over gemeentelijke aanslag. Oh gosh ik hou mn hart weer vast. Vorig jaar deed pijn :Y)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 15:01

Gemeentelijke aanslag? Komt dat rond deze tijd? Niet leuk als ik er net in zit en al zoveel kosten heb gemaakt -O-

Gowlan, ik rij geen wedstrijden dus geen idee :)

Zo. Alle spulletjes zijn over. Nou ja, bijna. Vanavond nog even mijn borstel en dekbek halen :P Volgens mij heb ik dan alles wel. Katten zijn ook mee. De ene zat al direct lekker te eten, alles op de bak gedaan. De andere heeft een lange tijd piepend door het huis gelopen met grote ogen. Nu lig moeders compleet knockout in de vensterbank, het ventje ligt op de bank en vind het prachtig dat hij zo mooi naar buiten kan kijken vanaf daar. Die kijkt zijn ogen uit :D