-2 tot -5 bedoel ik dan

Gelukkig valt het wel mee: http://www.saa-varoitukset.fi/en/europe ... nd/map/82/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:Ik heb net gemaild naar iemand die voor wel erg weinig geld originele parfums en eau de toilettes verkoopt. Kan haast niet geloven dat dit klopt, en deze persoon is ook pas een maand actief op marktplaats. Heb dus maar eens gevraagd waar ik ze op kan komen halen, en om eigen foto's.
Benieuwt wat daar voor reactie op komt
edit; Hoppaaa, en al een waarschuwingsmailtje van marktplaats dat degene die adverteert dit vanuit het buitenland doet (bij het account staat arnhem) en dat ik extra voorzichtig moet handelen. Goh
AnneXxX schreef:Ja daarom heb ik ook duidelijk bij het bieden bij mijn advertentie al een vanaf prijs... Maarja als het bedrag wat ze willen bieden daar niet geaccepteerd wordt door mp zelf omdat het te laag is ivm bieden vanaf.. mail je toch gewoon het bedrag.
Heb het bieden vanaf toch niet voor niks zo ingesteld.
kiki1976 schreef:Ach al zeg je duidelijk (dik gedrukt) in je advertentie dat lager bieden geen zin heeft en dat er niet op gereageerd word..... Bieden ze gewoon via de mail lager..... Sommige hebben echt een plaat voor hun hoofd