Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 10:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 12:59

Blijheid schreef:
Ik heb net gemaild naar iemand die voor wel erg weinig geld originele parfums en eau de toilettes verkoopt. Kan haast niet geloven dat dit klopt, en deze persoon is ook pas een maand actief op marktplaats. Heb dus maar eens gevraagd waar ik ze op kan komen halen, en om eigen foto's.
Benieuwt wat daar voor reactie op komt O:)

edit; Hoppaaa, en al een waarschuwingsmailtje van marktplaats dat degene die adverteert dit vanuit het buitenland doet (bij het account staat arnhem) en dat ik extra voorzichtig moet handelen. Goh :Y)

Had iemand belooft nog even te laten weten hoe bovenstaande is afgelopen;

Er is met de verkoper op geen enkele manier contact te krijgen sinds hij/zij weet dat ik de spullen wil ophalen. Inderdaad een oplichter dus :j

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 13:03

Daar zit dus letterlijk een luchtje aan ;)

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:01

Vooral vervelend. Een advertentie met duidelijk bij het bieden: bieden vanaf.
En in de ad excl verzendkosten.
Krijg je weer een bod via de mail( want ja via de ad lukt dat bedrag natuur niet) met een nog lager bod dan het bieden vanaf excl verzendkosten, maar dan incl verzendkosten...echt..

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:19

Kreeg net een bieding van 10 euro op een hoofdstel wat er voor 35 op staat.
Dus stuur dat ik wel zn soort hoofdstel heb voor 15 euro, krijg je geen reactie meer.

10 min later bod van 15 euro op het hoofdstel, die persoon het zelfde gestuurd :D

Waren 2 verschillende.
Maar voor 15 euro gaat het hoofdstel echt niet weg, leg bij die 35 euro al bijna toe.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:20

Zometeen wordt "mijn" Perzisch tapijt opgehaald. Gekregen van mijn opa en oma jaren geleden, maar het is gewoon niet iets wat ik neer ga leggen. Mijn ouders hadden het op marktplaats gezet, en nu is het dus verkocht.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:22

Ja daarom heb ik ook duidelijk bij het bieden bij mijn advertentie al een vanaf prijs... Maarja als het bedrag wat ze willen bieden daar niet geaccepteerd wordt door mp zelf omdat het te laag is ivm bieden vanaf.. mail je toch gewoon het bedrag.
Heb het bieden vanaf toch niet voor niks zo ingesteld.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:24

Vanmorgen hier het speelhuisje opgehaald voor 175,- :)
Net iemand voor het zwembad, is gereserveerd nu voor 300,-
En heb weer een boel dingen te koop staan. :D

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:25

AnneXxX schreef:
Ja daarom heb ik ook duidelijk bij het bieden bij mijn advertentie al een vanaf prijs... Maarja als het bedrag wat ze willen bieden daar niet geaccepteerd wordt door mp zelf omdat het te laag is ivm bieden vanaf.. mail je toch gewoon het bedrag.
Heb het bieden vanaf toch niet voor niks zo ingesteld.

Ik heb de ervaring dat als je bieden vanaf neer zet mensen denken dat als ze dat bieden of een euro erboven ze het daarvoor mogen hebben.

Ik heb gewoon overal de prijs bij gezet die ik wil, en vrij bieden.
Meestal gaat het wel goed, onzin biedingen verwijder ik, en mail ik ook niet meer.
Is het iets lager dan ik wil, dan valt er over te praten, maar meestal scheelt het maar 1 of 2 euro met wat ik zou willen.

Hangt ook een beetje af van welk artikel, en willen mensen 1 of meerdere dingen.
Bij meerdere wil ik wel iets harder denken :D

@ Giolli verkopen gaan bij jou wel goed zo te lezen

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:27

Ach al zeg je duidelijk (dik gedrukt) in je advertentie dat lager bieden geen zin heeft en dat er niet op gereageerd word..... Bieden ze gewoon via de mail lager..... Sommige hebben echt een plaat voor hun hoofd

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:27

Oh en de BMX fiets van mijn broertje word vanavond voor 50,- opgehaald. :D
Vraagprijs was 70,- maar kreeg in eerste instantie allemaal onzin biedingen van 15 en 20 euro. Dus toen er 50 werd geboden ben ik gelijk akkoord gegaan.

Ja, gaat wel goed hier. :j Ik verkoop normaal NOOIT wat, maar nu vind ik het wel heel erg grappig en leuk, dus ik blijf dingen verkopen. Het hele huis word hier leeg gehaald.
Vind het zo leuk! Iets op internet zetten, reactie's krijgen, geld onderhandelen, ophalen en doei!!

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:42

@htm voor het bieden vanaf mogen ze het idd ook hebben :)

kiki1976 schreef:
Ach al zeg je duidelijk (dik gedrukt) in je advertentie dat lager bieden geen zin heeft en dat er niet op gereageerd word..... Bieden ze gewoon via de mail lager..... Sommige hebben echt een plaat voor hun hoofd

Haha juist dit soort acties bedoel ik.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:46

Oh ik kan het niet helpen. Ik heb net deze tas te koop gezet en moet je dat boze gezicht van die tas zien.

Afbeelding

_O-

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:47

_O-

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:50

Hahahaha

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 15:32

Dat doet 'ie expres, zodat hij niet verkocht wordt ^)

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 15:32

Hier weer een leuke ervaring, mijn dochtertje was gisteren jarig en wilde graag "my little pony" van haar verjaardagsgeld kopen. Ik dacht volgens mij kunnen we beter op mp kijken dan in de winkel, en ja hoor, daarstraks een hele leuke set met 5 ponies en allerlei toeters en bellen opgehaald voor 15 euro *\o/*

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:01

Zo, ik heb met mijn in mijn hart mijn pony als verzorgpony aangeboden op marktplaats en bokt markt.
Gratis ook nog, dus dat zal wel extra veel penny's aantrekken ( al zoek ik eigenlijk ook een penny, maar geen met 4 zwarte arabieren in amerika :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:05

Haha geweldig van die tas!
Die verkoop je niet meer denk ik :P

Hier alweer de eerste onzinbod gehad, op een dekje waar een gaatje in zat, is vakkundig gerepareerd en zie je niks meer van, heb ik netjes vermeld in de advertentie.
Krijg je toch een bod van €2,50 omdat er een gaatje in zit |o sommige mensen kunnen echt niet lezen, dekje is nog geen jaar oud en vraag echt geen hoofdprijs maar voor een hv Polo dekje vind ik dit echt te laag.
Heb maar niks terug gestuurd want lezen kan ze toch niet :))

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:06

Hm ik wil men kast eens opruimen :D 3 zadels ( wat moet ik dermee heb maar 1 knol )
Dekjes , hoofdstellen hoop alleen dat ik hetwel kwijt ga geraken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:09

Ik mag mijn advertentie voor een bijrijder ook weer weghalen :D Vandaag is er een meisje komen kijken en die zag het helemaal zitten, vond hem super qua maat, enthousiast omdat hij nog redelijk groen is en dat ze dat vertrouwen van me krijgt, ze komt 4 vaste dagen/week en wil rustig opbouwen met longeerwerk en les nemen bij mijn instructrice (die haar blijkbaar ooit nog heeft leren rijden). Ze stelde gerichte vragen, vroeg zelfs of ze eigen borstels moest voorzien en ontsmetten na elk gebruik :wow:

Ze wou ook weten of ze in de vakanties gewoon overdag mag komen helpen, ze wil er geen geld voor, alleen maar zo veel mogelijk dingen leren en tussen de paarden zitten. Helemaal blij hier *\o/* Maandagavond hebben we afgesproken, dan gaan we ponylief even longeren samen. En aangezien haar papa of vriend haar telkens moeten brengen (vriend is ruim 18+) is er ook altijd een volwassene bij.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:19

ooo , jaloers.
Die verzorger mag je ook wel naar bij brengen hoor :D
Ik ben zo'n verzorger die alles voor haar verzorgpony's overheeft en ze behandeld als haar eigen.
Maar helaas lopen er daar blijkbaar maar weinig van rond -O-

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:20

Even een vraagje ... je bent verzorger, maar biedt tegelijkertijd je eigen pony aan als verzorgpony :?

Klinkt goed, Varekaj, hopelijk wordt het wat !

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:22

Zo, mijn biografieën staan allemaal in hun eigen advertentie op marktplaats. Op naar de volgende soort boeken! :D

Kleed is opgehaald, €75,- gekregen, ook erg blij mee. Gaat wel lekker zo.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:24

Shirley schreef:
Even een vraagje ... je bent verzorger, maar biedt tegelijkertijd je eigen pony aan als verzorgpony :?

Klinkt goed, Varekaj, hopelijk wordt het wat !

Ja,
helaas heb ik een groeispurt, en mijn pony groeit niet mee -O-